Heeeerlijk, die mozaiektegeltjesquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef YoWilly het volgende:
Met je ogen dicht best een rustgevende ruimte!
[ afbeelding ]
dat is anders wel een (mishandeld) bruijnzeelkeukentjequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Heeeerlijk, die mozaiektegeltjesDie trouwens wel best modern zijn, in tegenstelling tot het spiegelkastje..
Weer zo'n fijn (sloop-)keukentje:
[ link | afbeelding ]
Doet mij aan Escher denken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:08 schreef maok het volgende:
Enge trap (en vreemde foto daarvan) in een schipperswoning in Groningen:
[ link | afbeelding ]
Je zou maar dronken zijn, en nog even willen douchenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef YoWilly het volgende:
Met je ogen dicht best een rustgevende ruimte!
[ afbeelding ]
Uit de tijd dat Bruynzeel z'n naam nog eer aan deedquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is anders wel een (mishandeld) bruijnzeelkeukentje
ik wil een inloopdouche!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef scarefreak het volgende:
[ afbeelding ]
Douchen in een openbaar toilet?
Wel een mooi huis van buiten:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef scarefreak het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:07 schreef styliste het volgende:
[..]
ik wil een inloopdouche!
-nee schat, dat past niet in de ruimte
maar ik wil een inloopdouche!
- ja maar schat ik zeg net..
-maar iedereen heeft een inloopdouche! Een inloopdouche is het nieuwste van het nieuwste ik moet een inloopdouche *insert blèr*
- ok, jij je zin....
En toch vindt ik het best wel wat hebben!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef scarefreak het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zijn we samen gek. Ik vind 'm geweldig! Al vind ik de rest van het decor wat truttig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:21 schreef YoWilly het volgende:
[..]
En toch vindt ik het best wel wat hebben!![]()
ben ik nou gek?![]()
Sowieso houten vloer in een badkamer..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:09 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dan zijn we samen gek. Ik vind 'm geweldig! Al vind ik de rest van het decor wat truttig.
Beter dan kamerbreed hoogpolig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Sowieso houten vloer in een badkamer..
Verder wel een lief huisje, aleen dat terrazzo blad op die Ikea-stellingquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:08 schreef maok het volgende:
Enge trap (en vreemde foto daarvan) in een schipperswoning in Groningen:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |