Mmm, de keuken is merkwaardig. Volgens mij zit de bewoner in de rolstoel.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:14 schreef k_man het volgende:
Merkwaardige keuken...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
klik
Hij heeft geen uitgang!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef k_man het volgende:
Gezien het ontbreken van onderkastjes vermoed ik dat inderdaad ook, hoewel dat verder nergens uit blijkt. Maar da's niet het enige merkwaardige aan die keuken.
ik betwijfel het. als je in een rolstoel zit kan je toch niet bij die bovenste spullen?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:36 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Mmm, de keuken is merkwaardig. Volgens mij zit de bewoner in de rolstoel.
Wat weer lastig wordt als je in een rolstoel zit. Maar ik vind het meest opvallende toch wel de kleuren. Volgens mij is ie gewoon van Bassie en Adriaan geweest.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hij heeft geen uitgang!![]()
(Tenzij je onder dat muurtje door kruipt)
Volgens mij zit er achter de oven (of naast de oven, afhankelijk van de foto) een deur verstopt en naast die kast. Dus twee deuren zelfsquote:
Wel als de rolstoel omhoog kan.:P Die heb je hoor, speciaal voor thuis.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik betwijfel het. als je in een rolstoel zit kan je toch niet bij die bovenste spullen?
Ze hebben een draaimolen in de tuinquote:Op zondag 7 juni 2009 15:00 schreef k_man het volgende:
De 'master bedroom'...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Ik kom die hele foto niet tegen achter je link?quote:
Inderdaad, daarbij staat het één verkeerd om en twee is het veel te groot om in dat kamertje te staan.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef Ireth het volgende:
Dat blauw vind ik nog niet eens zo erg, vind het wel mooi geloof ik, alleen dat bed?Oef wat een monster!
M'n oude buren (geboren in Buren, tielseweg 3)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:54 schreef Nero22 het volgende:
O ja. Niet bepaald opmerkelijk qua interieur, maar meer qua prijs:
[ afbeelding ]
Dat scheelt wel erg veel centen, bij dezelfde makelaar... Ach voor ¤450.000 heb je er wel een kamer en 135m² bij.![]()
Rolstoelen met stafunctie zijn nou niet echt super doorsnee rolstoelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel als de rolstoel omhoog kan.:P Die heb je hoor, speciaal voor thuis.
Wauw! Ik vind het juist wel wat hebben..quote:Op zondag 7 juni 2009 15:14 schreef k_man het volgende:
Merkwaardige keuken...
klik
Toch vraag ik me af, als die keuken zo gebouwd is wegens rolstoelvriendelijkheid, waarom de enige mogelijkheid om het terras af te gaan deze is....quote:Op zondag 7 juni 2009 15:14 schreef k_man het volgende:
Merkwaardige keuken...
klik
failquote:Op maandag 8 juni 2009 10:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af, als die keuken zo gebouwd is wegens rolstoelvriendelijkheid, waarom de enige mogelijkheid om het terras af te gaan deze is....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |