Mja ik wilde, maar nu toch maar niet, ben pas net thuis en helemaal gesloopt.quote:
Volgens mij was je sneller geweest als je wat eerder linksaf was gereden, en dan rechtsaf waar ze het hadden afgezetquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
rood was afgezet en zwart heb ik omgereden
vanaf het begin zwart totaan de dennenstraat echt n half uur ofzo over gedaan, misschien wel 3 kwartier
ben om kwart voor 7 weggereden bij t schadebedrijf, heb er echt lang over gedaanalles stond vast en iedereen reed maar wat door elkaar
Alleen is het stratenplan bij Neerbosch bedacht door een dronkaard, dus dat wordt wat lastigquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was je sneller geweest als je wat eerder linksaf was gereden, en dan rechtsaf waar ze het hadden afgezet.
ALs er doden bij zijn gevallen doe ze dat rustig hoor. Of voor technisch onderzoek, indien nodig. Probleem in Nijmegen blijft het gebrek aan randweg, als er dan eens wat gebeurt heb je meteen weer zoiets als probleem. Ik woon over de brg en regel al mijn afspraken zo dat ik niet tijdens de spits gezellig nijmegen in hoef, want dat is ook al zo'n ramp. Met of zonder ongelukquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:49 schreef swarmahoer het volgende:
lijkt me meer aan de hand, anders ga je toch niet tijdens de spits het belangrijkste knooppunt (op het kk plein na) in nijmegen afzetten
Ik bedoelde die gele weg boven het rode gebied.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen is het stratenplan bij Neerbosch bedacht door een dronkaard, dus dat wordt wat lastig
nee dat deed iedereen ook al want die gingen via de dennenstraat daarnaartoequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde die gele weg boven het rode gebied.
Dat ziet er uit als een grote weg he? Dat is het niet. Als de weg vast staat dan kun je maar beter verder omrijden. Maar dan nog, Nijmegen is een groot verkeersprobleem (imho). In Utrecht kom ik sneller bij het CS met de auto dan Nijmegen, gerekend van de stadsgrensquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde die gele weg boven het rode gebied.
Mja, hier naar de Ovatonde willen ze een tram laten rijden, maar dat is al net zo'n dom idee als die kabelbaan over de Waal van 15 jaar geledenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
klein propje waar dan ook en gelijk een groot infarct, infrastructuur staat nie erg hoog op de agenda bij die linkse rukkers in de gemeenteraad heb ik t idee
quote:
Ik ging er altijd van uit dat gele lijnen, doorgaande wegen zijn... maar blijkbaar niet dus. Haarlem is ook zo leuk om doorheen te rijden af en toe. Als ik met de auto naar mijn werk ga, dan moet ik zo'n 77 km rijden. Om bij de snelweg te komen, ben ik zo'n 16 km onderweg vanuit Zandvoort, en ik moet dan Haarlem door. Als het even tegenzit, dan doe ik in de spits over die eerste 16 km langer dan de overige 63quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een grote weg he? Dat is het niet. Als de weg vast staat dan kun je maar beter verder omrijden. Maar dan nog, Nijmegen is een groot verkeersprobleem (imho). In Utrecht kom ik sneller bij het CS met de auto dan Nijmegen, gerekend van de stadsgrensVandaag iig weer gelukt.
Ligt eraan vanaf welke kant je komt. Vanaf Zandvoort valt het enorm mee, maar vanaf de snelweg moet je inderdaad een stuk door de stad rijden (alhoewel ook dat wel te beperken isquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:16 schreef LastRequest het volgende:
Haarlem is vreselijk, als je naar CS wil rijden dan rijd je half Haarlem door!
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen fijne avond, ik ga een verjaardag vieren
quote:
hondjequote:
Ja ik ga nog wel wat proberen, oh en ik had mn ma nog nagevraagd over die cetirizine, blijkt dat we zoiets al in huis hebben, alleen heet het Xyzal. Maar dat schijnt iets soortgelijks te zijn. En dat hielp al best goed. En ik heb Mentos Dragees Eucalyptus-Menthol gekocht en dat hielp goed zeg! Ik moest werken en ik was helemaal niet meer verkouden!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef LastRequest het volgende:
Dan zeg je dat je een tip hebt gekregen en heel graag wil proberen of Cetirizine helpt
En hoe kun je het beter proberen door ze in te nemen en te blijven slapen
daar zal het op uitdraaien jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:45 schreef gers het volgende:
je kan je natuurlijk ook helemaal klem zuipen heb je ook geen last van de kat
Hey een tagjequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
het songfestivalhet is echt té erg
Zeer lovende recensies in de krant vandaag, 10e film van Pixar, 10e succes.quote:
johquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
ja, tenminste enige blijk van waardering hier op Fok!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey een tagje. Ik ben ook ff ingeschakeld, moet de toppers toch ff zien straks
.
Waarom kwel je jezelf dan ook door die onzin te gaan kijken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
pietje en ik hebben er ook een, maar dat is zodat we beter in de gaten gehouden kunnen wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, tenminste enige blijk van waardering hier op Fok!![]()
The plot thickens!!!111quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:34 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Paula... maar das een ander verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |