Waarom niet? Ervaring, affiniteit met de club, wellicht in staat om minstens 4 jaar bij de club te blijven?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:43 schreef Wooldoor het volgende:
Laudrup lijkt me totaal niet aan de competenties te voldoen die Ajax op dit moment bij een trainer zoekt. Ondanks dat Laudrup een fantastische speler was, maar dat waren van Basten en Blind ook.
Gewoon poging wagen om Jol bij HSV weg te krijgen.
bronquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Derksen is er nog niet zo overtuigt van dat Adriaanse niet over te halen valt.
bron
Te weinig ervaringquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ervaring, affiniteit met de club, wellicht in staat om minstens 4 jaar bij de club te blijven?
Ajax komt met Van Gaal en AZ met Van Bastenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je avatar kan er ook weer af.![]()
Ben wel benieuwd waarmee Ajax en AZ aankomen als trainer.....
Zullen wel verrassingen zijn vermoed ik zo
Idd, maar dat Volendam-logo ben ik ook kwijt, want die beker-blunder in Volendam is nu meer dan een half jaar geledenquote:
Ik ook niet, niet als hoofdcoach tenminste. Te jong, raspaardje, precies hetzelfde type als alle voorgaande coaches die hiervoor ten onder zijn gegaan. We hebben nu een oude ervaren rot nodig die het klappen van de zweep kent.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:43 schreef Rejected het volgende:
Ik ben niet voor Laudrup.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook niet, niet als hoofdcoach tenminste. Te jong, raspaardje, precies hetzelfde type als alle voorgaande coaches die hiervoor ten onder zijn gegaan. We hebben nu een oude ervaren rot nodig die het klappen van de zweep kent.
Het klappen van de zweep kent hij, maar is dus niet heel ervaren (vooral met een elftal voor lange termijn neerzetten) en is al ten onder gegaan (bleek bij zijn erfenis)quote:
Als ik nu tijd (en zin) had gehad had ik hier een manifest van 40 kantjes neer kunnen pennen over waarom we Koeman niet moeten nemen. Hoofdreden: Ajax gaat ten onder, voorgoed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
Het klappen van de zweep kent hij, maar is dus niet heel ervaren (vooral met een elftal voor lange termijn neerzetten) en is al ten onder gegaan (bleek bij zijn erfenis)
En dan Sno als speler-coach zoals al eerder werd geopperdquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:27 schreef behangplakker het volgende:
Gewoon geen trainer, groep is volwassen genoeg
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:27 schreef behangplakker het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 15:27 schreef behangplakker het volgende:
Haal dan gewoon de verlosser terug.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dan Sno als speler-coach zoals al eerder werd geopperd
quote:Adriaanse: "AZ was eerder dan Ajax"
Red Bull Salzburg-trainer Co Adriaanse gaf Ajax eerder deze week te kennen niet in te willen gaan op een mogelijk aanbod om als hoofdtrainer aan de slag te gaan in Amsterdam. Eerder al zei de trainer ook AZ af, schrijft Sportweek.
"Ik heb Ajax afgezegd omdat ik tot 1 juni werkzaam ben in Salzburg, daarna wil ik een paar weken op vakantie om me te bezinnen over mijn toekomst", zegt Adriaanse in gesprek met het weekblad. "Ajax wil natuurlijk niet zo lang wachten. Dat kan ik goed begrijpen, maar ik voel dat ik vakantie nodig heb. Een week of drie, vier, vijf en misschien nog wel langer. Daarna zie ik wel weer verder."
Ajax was echter niet de eerste club die Adriaanse benaderde voor de positie van hoofdtrainer. AZ, een andere oud-werkgever, polste de oefenmeester al in een eerder stadium over een mogelijke terugkeer naar Alkmaar.
"AZ was eerder dan Ajax. Ze hebben me gevraagd: als Louis weggaat bij ons, wil jij hem dan opvolgen? En Louis weet ervan hoor. Hij vindt het prima, zegt-ie. Want hij praat met andere clubs, dus moet AZ ook met andere trainers praten. Maar ik heb vorige week tegen Dirk Scheringa gezegd dat ik het niet doe. Om precies dezelfde reden als ik ook Ajax heb afgezegd."
Volgens Adriaanse is het van belang om volledig fris aan een nieuwe uitdaging te beginnen. "Als je aan zoiets begint moet je honderd procent scherp zijn. Dan moet je tank helemaal vol zitten. Het is gewoon een heel zwaar vak. En ik wil mezelf geen geweld aan doen."
Adriaanse vertrekt komende zomer uit Salzburg. In een eerder stadium maakte de club reeds bekend niet verder te willen gaan met de trainer, die nog altijd in de race is om het landskampioenschap. Zijn opvolger bij Red Bull is reeds bekend. Oud-PSV-trainer Huub Stevens wordt per juni hoofdtrainer bij de club.
Als dat je hoofdargument is in een betoog van 40 kantjes is het maar goed dat je die hier niet neerzet, want dat is niet de moeite om te lezen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik nu tijd (en zin) had gehad had ik hier een manifest van 40 kantjes neer kunnen pennen over waarom we Koeman niet moeten nemen. Hoofdreden: Ajax gaat ten onder, voorgoed.
Tegenvallend...quote:Aston Villa FC: 829 supporters
Olympique Marseille: 622 supporters
Serieus, als jij denkt dat Koeman nu de juiste persoon is voor Ajax heb je dus geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:33 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als dat je hoofdargument is in een betoog van 40 kantjes is het maar goed dat je die hier niet neerzet, want dat is niet de moeite om te lezen...
Morten Olsen mag het van mij ook worden ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:39 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie eigenlijk geen andere goede optie die overblijft dan Marten Olsen.
Ten eerste heb ik niet gezegd dat Koeman wel geschikt is. Ten tweede heeft dat er in dit geval niks mee te maken. Het ging mij niet om het feit of Koeman geschikt is of niet, maar om jouw argumentatie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Serieus, als jij denkt dat Koeman nu de juiste persoon is voor Ajax heb je dus geen verstand van voetbal.
Besluitvorming bij Ajax is idd te traag, teveel schijven en ego's die wat te zeggen hebben. Bij AZ is Dirk gewoon de baas en die regelt het.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Fortitudo het volgende:
AZ was ajax dus al weer voor. zoals wel vaker. Kijk maar naar de competitiestand en stand in Europa klassement.
Dus Ajax had Adriaanse al moeten vragen voordat v Basten weg was, om ervoor te zorgen dat AZ niet eerst naar Adriaanse zou bellen!?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Fortitudo het volgende:
AZ was ajax dus al weer voor. zoals wel vaker. Kijk maar naar de competitiestand en stand in Europa klassement.
Leuk johquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Fortitudo het volgende:
Want jij denkt dat ik dat niet kan beargumenteren? Ik moet nu weg, k zal het wel even in minder dan 40 kantjes opschrijven als ik tijd heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik niet gezegd dat Koeman wel geschikt is. Ten tweede heeft dat er in dit geval niks mee te maken. Het ging mij niet om het feit of Koeman geschikt is of niet, maar om jouw argumentatie.
ten cate zn ego zit in de weg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Combi Neeskens - Ten Cate.
Met strakke hand er over heen, ervaring op topniveau.
Als je hoofdpunt is dat Ajax gewoon kapot gaat, hoef ik de rest niet te lezen. Want normaal gesproken is het hoofdargument ook het beste argument. Als de rest van het verhaal niet hierboven uitkomt, is het een flutverhaal. Dus bespaar jezelf de moeite.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ik dat niet kan beargumenteren? Ik moet nu weg, k zal het wel even in minder dan 40 kantjes opschrijven als ik tijd heb.
Ten Cate komt echt niet terug hoor. Die zit prima in Griekenlandquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Elke corky kan zo vijf redenen uit z'n mouw schudden waarom Koeman ongeschikt is. Daar hoef je echt geen HBO-opleding voor af te ronden. Silenus gaat je dus bij voorbaat uitlullen. .quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:53 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als je hoofdpunt is dat Ajax gewoon kapot gaat, hoef ik de rest niet te lezen. Want normaal gesproken is het hoofdargument ook het beste argument. Als de rest van het verhaal niet hierboven uitkomt, is het een flutverhaal. Dus bespaar jezelf de moeite.
Nogal logisch, want het vertrek van Van Gaal hing al veel langer in de lucht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Fortitudo het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Fortitudo het volgende:
Nu nog wat prijzen winnen in die lege prijzenkast van AZ , misschien wordt het dan nog watquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Fortitudo het volgende:
Dan mag je eindelijk van die Volendam avatar af en dan maak je er zo één?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nogal logisch, want het vertrek van Van Gaal hing al veel langer in de lucht.
Ik zou 'm ook niet terug hoeven, eerlijk gezegd. Hij zou zo weer opstappen als er een leuke Europese club om 'm zou vragen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ten Cate komt echt niet terug hoor. Die zit prima in Griekenland
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:09 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom bij de cursus slechte vergelijkingen: iedereen kan het!
ja want er zijn verder geen kandidatenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef DrDentz het volgende:
Rijkaard en Adriaanse willen niet, dan wordt het toch Ronald Koeman
Vind je hem niet mooi?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan mag je eindelijk van die Volendam avatar af en dan maak je er zo één?.
[..]
Ten Cate zit denk ik prima onder de griekse zon.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |