Denk niet dat Ajax dat aandurft, maar ik zou dat geen heel gek idee vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:58 schreef BertMaalderink het volgende:
Zonde dat het topic zo vlot dicht ging. Briljante ingaves zoals Ton Boot en Jan de Jonge zijn daarmee niet tot hun recht gekomen.
Ik heb liever Blind als interim dan Koeman ooit nog een keerquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb liever Adriaanse over drie weken dan Koeman morgen.
Rot op met je Ton Boot, wat een zanikvent is dat zegquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Denk niet dat Ajax dat aandurft, maar ik zou dat geen heel gek idee vinden.
Wat een vent is datquote:
AZ is kampioen geworden onder leiding van Louis van Gaal, een erg goede trainer.quote:
Ik wel. Leuk als Ton Boot een paar keer per week langskomt om de mental coach uit te hangen, maar aub wel een hoofdverantwoordelijke die wat van voetbal weet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Denk niet dat Ajax dat aandurft, maar ik zou dat geen heel gek idee vinden.
Bondscoach Kroatiė.quote:
Nee ik snap de denkwijze niet dat je blij kunt zijn als er een trainer vertrekt bij een andere club.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
AZ is kampioen geworden onder leiding van Louis van Gaal, een erg goede trainer.
Aangezien een Ajacied doorgaans liever heeft dat Ajax kampioen wordt, zou het wel eens kunnen zijn dat een Ajacied blij is dat de succesvolle trainer van AZ vertrekt.
Dit vergroot namelijk de kans dat AZ volgend jaar niet wederom kampioen wordt.
Snap je dat?
Dan geef ik het bij deze op. Godverdomme wat ben jij stom zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee ik snap de denkwijze niet dat je blij kunt zijn als er een trainer vertrekt bij een andere club.
Wat een onzin zeg. Het nagepapagaai (...) van deze zin wordt ik de laatste tijd echt strontziek van..quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:20 schreef bloodysunday het volgende:
Bij Ajax moet een trainer zo'n beetje kampioen wordenzodra dat niet lukt word hij gelijk afgeschreven..
Mij uitmaken voor stom maar wel zelf blij kunnen zijn omdat er bij een andere club een trainer vertrektquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan geef ik het bij deze op. Godverdomme wat ben jij stom zeg.
Net als dat een het vertrek van een goede speler een verzwakking van een team kan zijn, kan ook het vertrek van een goede coach de verzwakking van een concurrent zijn. Dat je concurrentie zwakker wordt vergoot jouw kansen op een prijs. Wat is daar zo moeilijk aan te snappen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mij uitmaken voor stom maar wel zelf blij kunnen zijn omdat er bij een andere club een trainer vertrekt
En dat is ook weer waarquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef jna het volgende:
Heeft Tom Boot al een club? Alles beter dan Koeman
Dat snap ik ook wel, maar om er nou "blij" om te zijn vind ik wel erg triest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Net als dat een het vertrek van een goede speler een verzwakking van een team kan zijn, kan ook het vertrek van een goede coach de verzwakking van een concurrent zijn. Dat je concurrentie zwakker wordt vergoot jouw kansen op een prijs. Wat is daar zo moeilijk aan te snappen?
Ja, en dan maken we Erica Terpstra hoofd scouting. Gezellig!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef jna het volgende:
Heeft Tom Boot al een club? Alles beter dan Koeman
Ik zal niet gaan liegen, ik ben wel een supporter van het kinderachtige-type dat zulk sentiment mee laat tellen ja. Maar daarbuiten vind ik hem ook als trainer gewoon niet goed genoeg (hoewel wel beter dan plofkop Koeman, maar ja, waar praten we over).quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Alleen omdat ie trainer van feyenoord is geweest?
Alsof jij vrienden hebquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Krijg net een SMS van een vriend van me. Ronald Koeman zit in de trein richting Bijlmer ArenA!
gaat ie ze leren dunken of zo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:58 schreef BertMaalderink het volgende:
Zonde dat het topic zo vlot dicht ging. Briljante ingaves zoals Ton Boot en Jan de Jonge zijn daarmee niet tot hun recht gekomen.
Vooral Ton Boot, die toevallig van mijn hand kwam, verdient een extra attentie
Ton is als Co, maar dan misschien nog wel beter. En met een basketball. Daarom wordt hij partners met Frank de Boer en Dennis Bergkamp.
Aldus Soccernews.quote:Michael Laudrup
Michael Laudrup wordt vooralsnog niet afgeschreven als coach van de Amsterdamse club. De Deen droeg tussen 1997 en 1998 het Ajax-shirt en was al trainer werkzaam voor Brondby en het Spaanse Getafe. In september trad hij in dienst van Spartak Moskou, maar daar werd hij een maand geleden vanwege tegenvallende prestaties ontslagen. De 44-jarige Laudrup is getipt door Guus Hiddink.
Jammer dat je niet van je eigen kwaliteit uitgaat als supporter maar het moet hebben van de zwakte van een ander...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
AZ is kampioen geworden onder leiding van Louis van Gaal, een erg goede trainer.
Aangezien een Ajacied doorgaans liever heeft dat Ajax kampioen wordt, zou het wel eens kunnen zijn dat een Ajacied blij is dat de succesvolle trainer van AZ vertrekt.
Dit vergroot namelijk de kans dat AZ volgend jaar niet wederom kampioen wordt.
Snap je dat?
Elke supporter is blij als een concurrent kwaliteit verliest. Als Ajax de komende 2 seizoenen kampioen wordt en Suarez is er toevallig nog, dan ben jij ook blij dat hij weg gaat zodat de kansen van AZ weer groter wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jammer dat je niet van je eigen kwaliteit uitgaat als supporter maar het moet hebben van de zwakte van een ander...
quote:"Neem Ajax, Michael"
Voetbalexperts raden Michael Laudrup aan om naar Ajax te gaan in plaats van naar Wolfsburg. Hij zou zich het beste weg kunnen houden bij de Duitse industriestad. Zijn vroegere club Ajax past het best bij de grootste voetbalnaam uit Denemarken. Dat zegt TV2 expert Poul Hansen. 'De stijl en filosofie van Michael Laudrup past niet bij Wolfsburg of Duits voetbal. Dan past hij beter bij Spaans voetbal. Ajax is de enige club in Nederland die goed bij Laudrup past.'
'Het spreekt voor Ajax, dat het een club is dat speelt precies als Laudrup het liefst ziet. Ze hebben het systeem, en zijn gekend voor dat ze vroegere spelers de kans geven als trainer, ondanks dat hij zich nog niet heeft bewezen als trainer op het allerhoogste niveau' zegt Per Frimann(ex-voetballe en journalist).
Terwijl Poul Hansen niet veel glamour ziet in een trainersbestaan bij Wolfsburg, misschien dat geld Laudrup zou kunnen overhalen. 'Wolfsburg heeft natuurlijk heel veel geld. Hier zal hij meer de vrijheid krijgen om spelers te kopen en een sterker team te vormen, dan hij bij Spartak Moskou kreeg. Ze zijn gewend een trainer te hebben die de hele club stuurt. Hij zou zijn tijd bij Spartak moeten zien als een les en niet als een belemmering om nieuwe dingen te proberen. Bij Brondby speelde hij ook niet typisch Spaans voetbal, dus hij kan zich altijd aanpassen aan een nieuwe stijl.
Per Frimann vindt het vooral belangrijk dat Laudrup zich verzekert van het feit dat de leiding van de club een sportief inzicht heeft, minder dan bedrijfsmatig. "Het is heel belangrijk voor een trainer als hij komt met zijn visie, dat de leiding hem begrijpt. Daarom is het ook belangrijk voor Laudrup om te kijken of de leiding van zijn nieuwe club dit heeft."
Ondanks dat ik opzich wel voor de komst van Laudrup ben..quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:34 schreef versteegrob het volgende:
'Het spreekt voor Ajax, dat het een club is dat speelt precies als Laudrup het liefst ziet. Ze hebben het systeem, en zijn gekend voor dat ze vroegere spelers de kans geven als trainer, ondanks dat hij zich nog niet heeft bewezen als trainer op het allerhoogste niveau' zegt Per Frimann(ex-voetballe en journalist).
Die valt al bij aanstelling door de mandquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:20 schreef BigKahuna het volgende:
Kunnen we deze niet nemen? De ex-bondscoach van Ecuador.
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn naam in elk geval mee, hij heet namelijk Luis Suarez
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jammer dat je niet van je eigen kwaliteit uitgaat als supporter maar het moet hebben van de zwakte van een ander...
Niet dat ik weet , maar Scandinaviėrs leren snel de nederlandse taal , omdat het er soms wat redelijk op lijkt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Spreekt Laudrup Nederlands?
Laudrup heeft al een stuk meer ervaring als trainer dan Koeman, Blind en Van Basten toen zij aangesteld werden als hoofdtrainer van Ajax. ik ben ook zeker voor zijn komst.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ondanks dat ik opzich wel voor de komst van Laudrup ben..
het is hie rvandaag zonnig ..quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Krijg net een SMS van een vriend van me. Ronald Koeman zit in de trein richting Bijlmer ArenA!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als ik het fotoboek van je bekijk dan vraag ik me dat ook van jou af!
Dat dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Maar ik zie Laudrup liever niet , heeft toch ook nog niks laten zien , lijkt me ook een te 'lieve' trainer
Het is toch gewoon zo? een 2e plek is al bijna niet goed genoeg meer. En daar word ik moe van je kan gewoon niet altijd kampioen worden, als dat niet lukt moet je niet gelijk de trainer de schuld geven. Het is gewoon niet mogelijk...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Het nagepapagaai (...) van deze zin wordt ik de laatste tijd echt strontziek van..
Als hij met dat gezanik veertien keer kampioen van Nederland wordt en acht keer coach van het jaar, moet je misschien zelf niet zo zaniken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Rot op met je Ton Boot, wat een zanikvent is dat zeg
Je avatar kan er ook weer af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |