quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Luiheid = Gerben
en wat dacht je dat je eerst gehaald had?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, foutje! Ik heb engels gehaaldDe andere cijfers staan er nog niet op...
Ik weet het niet... ik gok alsnog op een onvoldoendequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ook niet
laatste post ff herhalen:
[..]
en wat dacht je dat je eerst gehaald had?
oei, had ik hem bijna volgemaakt, alweer tijdje geleden
ik doelde meer op voor welk vak je eerst dacht het tentamen gehaald te hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet... ik gok alsnog op een onvoldoendeWas ook gewoon een kuttentamen. Ach ja... We shall see.
Management and Organization... Onze school heeft geen specifieke vakken, maar terms. Wat het allemaal niet makkelijker maakt...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doelde meer op voor welk vak je eerst dacht het tentamen gehaald te hebben
pics!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Stork/siemens.
Ik zag het gewoon gebeuren, en ik zie t nog steeds
quote:Bij Stork aan de Industriestraat in Hengelo woedt een grote brand.
Het gaat om een klein gebouw aan de zijkant van het complex.
Ik waardeer emquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:![]()
Ik zag het gewoon gebeuren, ik heel droog tegen een klasgenoot: is dit normaal?
Toen in één keer iedereen kijken, fikken fikken. Ze zijn nog steeds aan het nablussen. Het rookt alleen nog
Juist, weet nog niet eens hoelaat onze bus gaat, waar kun je dat vinden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
13.45 met de bus vanaf de Veste richting Rotterdam
Geen idee, onze bus heeft een andere plek als vertrek dan die op de site staan, denk dat ik daar morgen ofzo een mail van krijgquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
hoelaat vertrekt jouw bus?
en gelukkig wil ik vrijdag een normale FCT-sjaal halen als vervanging van mijn (hele oude) huidige sjaal
Dat SNS shirt heb ik vorig jaar ook gratis op kunnen halen bij iemand, nostalgie dat shirtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wat in een doos zitten rommelen, en kwam een heel oud shirt (van SNS bank met die 3 banen met ruiten rechts), een ouwe vlag en een ouwe witte sjaal met het logo en Grolsch erop
ik heb wel 3 vlagen, maar hangen aan de muur op mijn slaapkamer, daar kan ik weinig meequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wat in een doos zitten rommelen, en kwam een heel oud shirt (van SNS bank met die 3 banen met ruiten rechts), een ouwe vlag en een ouwe witte sjaal met het logo en Grolsch erop
vanuit Vriendenkring ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, onze bus heeft een andere plek als vertrek dan die op de site staan, denk dat ik daar morgen ofzo een mail van krijg.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:21 schreef Fems het volgende:
Bah, volgens mij word biologie een onvoldoende!![]()
Kut examens
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor je
vaak vallen de examens mee, maar ik heb geen biologie gehad dus ik kan je daar niet mee helpen.
Jij hebt wel spannende dagen merk ik zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:53 schreef Fems het volgende:
Ik ga morgen denk ik een snoeppot kopen, en die helemaal vol met snoepjes stoppen
daar brand ietsquote:
begrijpelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:37 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu gewoon chagrijnig om dat stomme biologie, en ik wil eigenlijk niet met onvoldoendes slagen (met uitzondering van latijn)
Echt wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij hebt wel spannende dagen merk ik zo
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Iemand liet een licht ontvlambare scheet
kun je na de examens 3 weken hardlopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef Fems het volgende:
[..]
Echt wel.
Ik denk dat ik over 3 weken 10 kilo ben aangekomen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef Fems het volgende:
[..]
Echt wel.
Ik denk dat ik over 3 weken 10 kilo ben aangekomen.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Christiaan de schuldige wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan zat die al wel een aantal dagen opgekropt
Ik kan wel onmeunige scheten laten ja...en met enige regelmaat doe ik dat dan ook welquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Christiaan de schuldige was
maar om nou gelijk stork in de fik te zettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik kan wel onmeunige scheten laten ja...en met enige regelmaat doe ik dat dan ook wel
Ach, paar kilootjes kan ik nog wel hebben:Dquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En dan komt de echte vakantie er nog aan
Ben je 20 kilo aangekomen
Straks moet je een 2 zits bank kopen voor je kamer in Groningen omdat je niet meer op een normale stoel past
Ok,...ok...quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Ach, paar kilootjes kan ik nog wel hebben:D
Maar in de zomer is het mooi weer om buiten op het pleintje te basketballen en ijsjes te eten:D
Haaksbergen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ok,...ok...
Waar woon jij trouwens in enschede ? (Enschede toch?)
welk busnummer heb je dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:07 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ook mijn bus gaat om 13:45 bij de Grolsch Veste wegOpvallend dat er ook bussen bij het Diekman Stadion weggaan
![]()
Het prachtige overijssel missen voor het boerse Groningenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes!
Waarschijnlijk volgende week naar kamer in groningen kijken!
Haaksbergen vs. Groningenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Het prachtige overijssel missen voor het boerse Groningen
Vandaag geen Mac voor mijquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga weer heen werken. Aj door de drive komt, zeg dan eem hoi, of dat je mij eem moet heb'm![]()
Ajudeva
die 2 mooie rotondes bij jullie natuurlijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Haaksbergen vs. Groningen
Wie zou er winnen?
Haha, als je vanuit hengelo naar mijn huis rijdt, tel je 4 of 5 rotondes! (en dan alleen in haaksbergen)quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
die 2 mooie rotondes bij jullie natuurlijk!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, als je vanuit hengelo naar mijn huis rijdt, tel je 4 of 5 rotondes! (en dan alleen in haaksbergen)
Doeiiquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden daar in Haaksbergen
2quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
die 2 mooie rotondes bij jullie natuurlijk!
Dat is het probleem niet maar heb de avond er voor nog een feeste wat wel heel gezellig dreigt te worden dus blijf gelukkig al slapen in Enschede maar dan wil ik nog zien of ik fit benquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
11:01.... dan kun je nog een uurtje of vier in de fanzone rondhangen
Ik kan soms heel overdreven bruut zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar om nou gelijk stork in de fik te zetten
Hart van Nederland al op bezoek geweest, denk dat je de Held van de dag mag zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik kan soms heel overdreven bruut zijn![]()
Maar er hadden wel een paar lui vrij daarna, want ze mochten niet meer naar binnenDus eigenlijk ben ik hun held!
Dat ze werkloos worden is een tweede
TV oost was er welquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hart van Nederland al op bezoek geweest, denk dat je de Held van de dag mag zijn.
Ga in De Veste kijken, doe ik ookquote:
Sanquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:18 schreef Samzz het volgende:
Hoi liefjes
Morgen tot godse laat naar school
Ik wou geld voor een interview, deden ze niet aan. Fuck them dan maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En...trots op je of heb je ze het niet verteld?
Goed bekeken, zo langzaam aan is het net een commerciële omroep daarquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik wou geld voor een interview, deden ze niet aan. Fuck them dan maar
De les staat zo laat ingeroosterdquote:
Gefeliciteerdquote:
Jazeker, mooi dichtbij hequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Morgen ook naar Regioteam raalte/hellendoorn tegen Heracles Almelo? Bij de zweef ?
Is dat vrij toegankelijk?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Morgen ook naar Regioteam raalte/hellendoorn tegen Heracles Almelo? Bij de zweef ?
Hahahaha feliquote:
En jij ook feli!quote:
Alloquote:
9 fout bij gevaarherkenning (ik kan dat echt nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Allo
Gefeliciteerd, hoeveel had je fout?
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Ik had dat nog niet dat "gevaarherkenning" toen ik Theorie deed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:37 schreef norich het volgende:
[..]
9 fout bij gevaarherkenning (ik kan dat echt niet) en 1 fout bij de verkeersregels en inzicht. Best veel eigenlijk. Maar gehaald = gehaald dus boeiend
Het werkt weer na een paar keer F5'enquote:
Jazeker! Ik kom net uit Slagharen. daar had heracles ook een oefenduel 1-12 gewonnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:25 schreef norich het volgende:
[..]
Jazeker, mooi dichtbij heJij ook dus?
Ga er maar niet van uit, denk zo rond de 7 euroquote:
Nou ik weet ook niet precies hoe je met zoveel fout kan slagen (12 om precies te zijn van de 25) Ik denk omdat het dus nieuw is, misschien verandert het in de loop der tijd wel qua aantal fouten dat je mag maken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik had dat nog niet dat "gevaarherkenning" toen ik Theorie deed.
Maar ik begrijp dat niet, hoe kunnen mensen nou met 9 fout slagen voor zoiets? Niet lullig bedoelt hoor
Kun je eens zo'n vraag noemen?
Dat.quote:
Als er zou staan "Afremmen" dan begrijp ik wel dat mensen deze vraag nog verneuken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef Fems het volgende:
Ik laat altijd eerst het gas los, Daarna zie ik wel of ik bij moet remmen.
Het hangt toch ook van de auto af?
Ja, maar weet ik veel of mijn rijlesauto dat heeft?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als er zou staan "Afremmen" dan begrijp ik wel dat mensen deze vraag nog verneuken.
Ze gaan gewoon van een normale auto uit met normale remmen
Hehe moeilijk doen of nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, maar weet ik veel of mijn rijlesauto dat heeft?![]()
Ik vul gewoon overal gas loslaten in, binnenkort, als ik eindelijk eens een keer hoor wanneer ik theorie kan doen:S Ik zou dat voor de examens doen, en dan na de examens tussentijdsetoets en 2 weken later examen. Bah,
Praktijk in 1X en thoerie in 1X met 5 foutenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alles gewoon in 1x gedaan tijdens t examen
Oh, en de oldskool theorietoets: alles goed
Och, het meeste weet ik ook wel!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hehe moeilijk doen of niet
Zelf deed ik theorie vóór dat ik rijles had, was ik van het gezeik af en leek het me handiger met rijlessen als je daadwerkelijk ook de regels een beetje kent
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:08 schreef Fems het volgende:
[..]
Och, het meeste weet ik ook wel!
Ik heb alleen ook wel eens last van hoe hard je mag op regionale wegen, (wat nu de hele tijd op het nieuws is)
Als je van enschede naar haaksbergen achteraf rijdt, mag je het stuk van enschede maar 60 en als je dan in haaksbergens gebied bent, mag je oppeens 80, terwijl de weg veel slechter is daar. Raaaaaar..
En nu ga ik de laptop uit doen!
x
skipquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:12 schreef norich het volgende:
[..]
HerkenbaarIk weet vaak ook niet hoe hard je op bepaalde wegen mag. Rijd dan altijd te langzaam
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
daar hek wel zo'n hekel aan![]()
Tegenwoordig kun je het aan de belijning zien. Dit staat volgens mij in je theorieboek, bij motor tenminste wel.
Bij de auto ook wel maar dat heeft iedereen na het behalen van zijn/haar pasje direct weer vergeten. Gewoon overal 85 op teller enkel als het wel heel duidelijk is dat het niet moet (Overig verkeer of woonwijk) is mijn streven, nu 1.5 jaar mn rijbewijs en nog geen boete binnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
daar hek wel zo'n hekel aan![]()
Tegenwoordig kun je het aan de belijning zien. Dit staat volgens mij in je theorieboek, bij motor tenminste wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekkere springer van mequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bij de auto ook wel maar dat heeft iedereen na het behalen van zijn/haar pasje direct weer vergeten. Gewoon overal 85 op teller enkel als het wel heel duidelijk is dat het niet moet (Overig verkeer of woonwijk) is mijn streven, nu 1.5 jaar mn rijbewijs en nog geen boete binnen.toen ik autotheorie had, was dat nog niet zo en toen ik motortheorie moest doen, had ik het al wel ergens van opgepikt. ik vind het wel makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Tja het is triest, maar helaas kan de gemiddelde Almeloër niet beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd wat te doen, al heb ik wel eens het idee dat ze groen zijn vergeten op bij de Vriezebrugquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen
Toch is hij van origine voor Almeloquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:56 schreef Fems het volgende:
Hmm, in haaksbergen wordt die ook gebruikt!
die o?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:56 schreef Fems het volgende:
Hmm, in haaksbergen wordt die ook gebruikt!
en niet hengelo?quote:
Zelf op de reclame borden voor de woonboulevard, hoe ver ben je dan heenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Toch is hij van origine voor Almelo
Edit: Je bedoelde heel wat anders
Ik sloeg de plank mis, dacht nog steeds dat het over het zinnetje van stoplicht etc ging blabla..quote:
ow, ja. dat van dat stoplicht is van almeloquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik sloeg de plank mis, dacht nog steeds dat het over het zinnetje van stoplicht etc ging blabla..
daarom.quote:
Niet goed wijsquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ben al sinds 8:00 wakker! Op mijn vrije dag
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ben al sinds 8:00 wakker! Op mijn vrije dag
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:06 schreef Fems het volgende:
Ik had de wekker ook om 8 uur gezet.
Maar dat werd niks, half 10 ging ik er maar uit.
Heerlijk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijne stond om half 10 en ik ben er om half 11 maar uitgestapt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Christiaan, ga gewoon is aan t werk. ipv hele dag Fokken!!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Christiaan, ga gewoon is aan t werk. ipv hele dag Fokken!!
zitten jullie nou naast mekaar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Luister jij nou maar netjes naar de leraar
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef Fems het volgende:
Haha, voor mij geen drank dit jaar.:D ook geen rutbeek of hoeve.
Hij zit achter mequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
zitten jullie nou naast mekaar?
daar ga ik wel vanuitquote:
Hij zit achter míj, tss kerel kent zn plaats nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
zitten jullie nou naast mekaar?
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hij zit achter míj, tss kerel kent zn plaats niet
kearls, stelletje malloot'n oniequote:
Die Christiaan helemaal into tekenfilmsquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kearls, stelletje malloot'n onie
Heerlijk! Denk dat ik er vanavond weer vroeg ik duik!quote:
en jij into Christiaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die Christiaan helemaal into tekenfilms
Doeiggquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:36 schreef Fems het volgende:
[..]
Heerlijk! Denk dat ik er vanavond weer vroeg ik duik!
En nu ga ik gezellig een uurtje naar biologie!
succesquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:36 schreef Fems het volgende:
[..]
Heerlijk! Denk dat ik er vanavond weer vroeg ik duik!
En nu ga ik gezellig een uurtje naar biologie!
quote:
Jij verbouwt wel veel computers of niet...voor je werk?quote:
nee voor mezelfquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jij verbouwt wel veel computers of niet...voor je werk?
Oke, plaats ook even de diskette drive aan de achterkant. Zeer functioneel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee voor mezelf
ik heb er nu een over
zaterdagavond heb ik zooi overgepompt van m'n oude naar m'n nieuwe en nu heb ik even een netwerkkaart omgewisseld en een USB-pci kaart eruit gehaald.
en nu ga ik die usb kaart in m'n nieuwe zetten en de dvd-brander een paar plaatsen naar beneden zetten.
die heb ik niet meerquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, plaats ook even de diskette drive aan de achterkant. Zeer functioneel!
die is wel aardig stilquote:
Vrouw.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef Fems het volgende:
Ik snap er geen bal van![]()
(van jou computer en wat je allemaal aan het doen bent)
ik heb nog wel een computer over, daar kun je naar hartelust in knoeienquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef Fems het volgende:
Ik snap er geen bal van![]()
(van jou computer en wat je allemaal aan het doen bent)
hoezo?quote:
Ik weet ook wel hoe zo'n ding werkt, en hoe ik, wanneer de computer nog leeft met een computer om moet gaan, hoe ik hem sneller kan laten werken, hoe ik iets installeer etc!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo?
veel vrouwen die zijn allang blij als zo'n ding werkt
Klopt maar veel is niet iedereen en dus blijft het iets met een kam enzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo?
veel vrouwen die zijn allang blij als zo'n ding werkt
software gerelateerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:06 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik weet ook wel hoe zo'n ding werkt, en hoe ik, wanneer de computer nog leeft met een computer om moet gaan, hoe ik hem sneller kan laten werken, hoe ik iets installeer etc!
pietleutquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt maar veel is niet iedereen en dus blijft het iets met een kam enzo.
Dat doe ik vast ook wel! Virussen binnenhalen, maar daarvoor hebben wij een virusscan!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
software gerelateerd
maar qua hardware dus niet?
trouwens, mijn vriendin weet er niet zo veel van en het zusje daarvan denkt volgens mij wel alles te weten maar haalt ondertussen wel virussen enzo binnen
Dat is een uitzondering op de regel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pietleut
dan geld 'vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur' dus ook niet meer
ik heb er momenteel geen opstaan, maar wil er nog wel eentje opgooienquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat doe ik vast ook wel! Virussen binnenhalen, maar daarvoor hebben wij een virusscan!
En qua hardware weet ik niet zoveel indd. Heb nog nooit een computer open gehad.
Wel word ik hier thuis altijd geroepen als er wat met de pc is.![]()
Hoe oud is je broertje trouwens?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb er momenteel geen opstaan, maar wil er nog wel eentje opgooien
nu heeft iedereen zo z'n eigen computer thuis, dus ik doe dat niet zo veel meer. ik laat m'n broertje iig niet achter mijn computer. dat scheelt namelijk al een heleboelvoor de rest blijven de computers thuis wel aardig stabiel draaien.
die is nu 20 (volgens mijquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Hoe oud is je broertje trouwens?
Bij ons hebben we een laptop van mijn pa en een gewone computer. (ik gebruik de laptop het meest). En ze doen het allemaal nog wel, maar ze zijn gewoon langzaam omdat er naar mijn idee veel te veel op staat en ze best oud zijn.
(de laptop is trouwens niet oud, maar heeft weinig geheugen, stom ding)
Laptop zit vistaquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die is nu 20 (volgens mij)
hier staat ook nog wel een laptop, en ook een donders traag ding. naja ik hoef er gelukkig niet op
je hebt btw toch niet windows xp met service pack 3 erop staan ofwel?
en kun je er trouwens geen geheugen bij in prikken?
vistaquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Laptop zit vista,
Computer zit windows xp, welke weet ik niet.
We hebben wel een externe harde schijf beneden, maar daar hebben we eigenlijk alleen foto's liedjes en documenten op staan. (die zit nu trouwens aan de tv)
wat 'n pröttel oniequote:
laptop mag ik niet zo heel veel mee prutsen, aangezien die van papa's werk is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vista
tjah, daar heb ik weinig ervaring mee en dat wou ik eigenlijk ook zo houden
heb je hitmanpro en spybot search&destroy al eens geprobeerd op de laptop?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tjongejongejonge toch weer
Kwam ik rond 14:00 aan bij het distributiepunt van de post, sjouw naar binnen en vraag de sorteerder (ouwe kerel) naar de post voor wijk 130. Hij loopt naar een hoek, staat even verbaasd te kijken en laat me toch een SCHELDKANONNADE los
Blijkt dat iemand niet heeft opgelet en zijn wijk + mijn wijk (die hij vroeger ook liep) mee heeft genomenNu moet ik thuis wachten op een telefoontje van de chef zodra die andere bezorger mijn wijk terug heeft gebracht
Nee Stephan, Nick weet wel hoe die met computers om moet gaanquote:
m'n oude pc ook niet hoorquote:
Volgensmij hadden ze gewoon een aanrijding met een auto of zo, maar ze vertelden niks verder. Zou wel tof zijn overigens...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets lande op het spoor?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgensmij hadden ze gewoon een aanrijding met een auto of zo, maar ze vertelden niks verder. Zou wel tof zijn overigens...
hoezo? ben je naar school geweest?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo? ben je naar school geweest?
hmmquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nu op school, maar ik moet wachten tot de pauze tot ik de les in kanZo lomp.
ik dacht ook alquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nee Stephan, Nick weet wel hoe die met computers om moet gaan
huh, wil je naar de VS verhuizen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WAT DE FAK!De telefoon gaat over, onbekend nummer, dus ik neem op met "met justin!". BLijkt het een Amerikaan te zijn die over de Green Card Lottery gaat
Hij had in het systeem gezien dat ik het formulier gedeeltelijk had ingevuld, en wilde weten waarom ik de aanvraag niet heb voltooid
Hiij vroeg me nog wat gewone dingen, zoals leeftijd en opleiding enzo, en stuurt me deze week wat mailjtes
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WAT DE FAK!De telefoon gaat over, onbekend nummer, dus ik neem op met "met justin!". BLijkt het een Amerikaan te zijn die over de Green Card Lottery gaat
Hij had in het systeem gezien dat ik het formulier gedeeltelijk had ingevuld, en wilde weten waarom ik de aanvraag niet heb voltooid
Hiij vroeg me nog wat gewone dingen, zoals leeftijd en opleiding enzo, en stuurt me deze week wat mailjtes
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
geen storing gehad hier
trouwens, willen er nog mensen een simpele computer kopen?
[TK] mijn oude beestje @1250Mhz + 1GB ram
wat?quote:
en ofquote:
ik moest mijne opruimen van moedersquote:
Je bedoeld gisteren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Goed hoor.Daarzo?
Vannochtend niet voor een dichte deur gewacht?
ja hoorquote:
Zal wel dan.quote:
quote:Nee, toen ben ik heerlijk de hele dag met de desbetreffende vriendin buiten geweest![]()
Gefeliciteerd. Of was het niet voor een cijfer?quote:Vandaag had ik presentatie op school. Kreeg dik veel complimenten
Top.quote:En ja, alles goed hier![]()
\quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moest mijne opruimen van moeders
Ja, was wel voor een cijferquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zal wel dan.
[..]
[..]
Gefeliciteerd. Of was het niet voor een cijfer?
[..]
Top.
Omdat het zo fijn is dat jij en Wouter mij zo warm verwelkomen hierquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hai Nath
Wat heb je met de-smiley?
De voor of achterkant?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niemand in de klas had die kant van mij ooit gezien.. dus iedereen was dik enthousiast
Hoeist dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor
druk druk druk he
ik zoek eigenlijk nog een UPS om mijn systeempje heel te houden
ik had het trouwens niet over een Amigaquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat het zo fijn is dat jij en Wouter mij zo warm verwelkomen hieruchuch
goed hoorquote:
Dan begreep ik het verkeerd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had het trouwens niet over een Amigadie heb ik nooit gehad. ik had het over die computer
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat het zo fijn is dat jij en Wouter mij zo warm verwelkomen hieruchuch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |