quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Luiheid = Gerben
en wat dacht je dat je eerst gehaald had?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, foutje! Ik heb engels gehaaldDe andere cijfers staan er nog niet op...
Ik weet het niet... ik gok alsnog op een onvoldoendequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ook niet
laatste post ff herhalen:
[..]
en wat dacht je dat je eerst gehaald had?
oei, had ik hem bijna volgemaakt, alweer tijdje geleden
ik doelde meer op voor welk vak je eerst dacht het tentamen gehaald te hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet... ik gok alsnog op een onvoldoendeWas ook gewoon een kuttentamen. Ach ja... We shall see.
Management and Organization... Onze school heeft geen specifieke vakken, maar terms. Wat het allemaal niet makkelijker maakt...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doelde meer op voor welk vak je eerst dacht het tentamen gehaald te hebben
pics!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Stork/siemens.
Ik zag het gewoon gebeuren, en ik zie t nog steeds
quote:Bij Stork aan de Industriestraat in Hengelo woedt een grote brand.
Het gaat om een klein gebouw aan de zijkant van het complex.
Ik waardeer emquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:![]()
Ik zag het gewoon gebeuren, ik heel droog tegen een klasgenoot: is dit normaal?
Toen in één keer iedereen kijken, fikken fikken. Ze zijn nog steeds aan het nablussen. Het rookt alleen nog
Juist, weet nog niet eens hoelaat onze bus gaat, waar kun je dat vinden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
13.45 met de bus vanaf de Veste richting Rotterdam
Geen idee, onze bus heeft een andere plek als vertrek dan die op de site staan, denk dat ik daar morgen ofzo een mail van krijgquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
hoelaat vertrekt jouw bus?
en gelukkig wil ik vrijdag een normale FCT-sjaal halen als vervanging van mijn (hele oude) huidige sjaal
Dat SNS shirt heb ik vorig jaar ook gratis op kunnen halen bij iemand, nostalgie dat shirtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wat in een doos zitten rommelen, en kwam een heel oud shirt (van SNS bank met die 3 banen met ruiten rechts), een ouwe vlag en een ouwe witte sjaal met het logo en Grolsch erop
ik heb wel 3 vlagen, maar hangen aan de muur op mijn slaapkamer, daar kan ik weinig meequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wat in een doos zitten rommelen, en kwam een heel oud shirt (van SNS bank met die 3 banen met ruiten rechts), een ouwe vlag en een ouwe witte sjaal met het logo en Grolsch erop
vanuit Vriendenkring ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, onze bus heeft een andere plek als vertrek dan die op de site staan, denk dat ik daar morgen ofzo een mail van krijg.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:21 schreef Fems het volgende:
Bah, volgens mij word biologie een onvoldoende!![]()
Kut examens
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor je
vaak vallen de examens mee, maar ik heb geen biologie gehad dus ik kan je daar niet mee helpen.
Jij hebt wel spannende dagen merk ik zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:53 schreef Fems het volgende:
Ik ga morgen denk ik een snoeppot kopen, en die helemaal vol met snoepjes stoppen
daar brand ietsquote:
begrijpelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:37 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu gewoon chagrijnig om dat stomme biologie, en ik wil eigenlijk niet met onvoldoendes slagen (met uitzondering van latijn)
Echt wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij hebt wel spannende dagen merk ik zo
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Iemand liet een licht ontvlambare scheet
kun je na de examens 3 weken hardlopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef Fems het volgende:
[..]
Echt wel.
Ik denk dat ik over 3 weken 10 kilo ben aangekomen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef Fems het volgende:
[..]
Echt wel.
Ik denk dat ik over 3 weken 10 kilo ben aangekomen.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Christiaan de schuldige wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan zat die al wel een aantal dagen opgekropt
Ik kan wel onmeunige scheten laten ja...en met enige regelmaat doe ik dat dan ook welquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Christiaan de schuldige was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |