Gemiddeldquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef Cloudwalker het volgende:
De tekst verdwijnt opeens weer..
Mijn vraag was dus: Ik las een keer ergens dat je met een 3 op je examen gezakt bent, geldt dit voor het CE of als gemiddeld cijfer van CE en SE?
Bvd.
Ze zeggen wel dat spelling op een forum niet belangrijk is. Dat klopt helemaal. Maar als je een compleet verkeerd woord gebruikt, mag het dan wel gezegd worden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:59 schreef F0KFace het volgende:
Ik wist niet dat we SK 1,2 kregen mét geïntrigeerd Nederlands examen:O
J^Z^S CHR^ST^S Wat eek Kl*TE Examen zeg...
K heb het nog niet aangedurfd om de antwoorden te gaan bekijken, miss maar beter ook...
Heb je nergens een bewijsje van? ... Moet IB-groep niet de telefoongesprekken opnemen ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:22 schreef evelien89 het volgende:
Mijn verhaal.
Ik ben vorig jaar gezakt met een 5.3 voor wiskunde en een 5.3 voor tekenen. Herexamen voor tekenen mocht niet baten.
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:24 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Heb je nergens een bewijsje van? ... Moet IB-groep niet de telefoongesprekken opnemen ofzo?
Hoe kan je trouwens zakken met een twee 5.3en?
er is er toch maar 1 in je profieldeel?
Dat is toch alleen bij de nieuwe 2e fase? Was die er toen al?quote:Op zondag 31 mei 2009 08:08 schreef Cloudwalker het volgende:
Tegenover twee 5en moeten wel twee 7's staan, misschien had ze dat niet..
3 weken denk en stamp werk is ook niet alles.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:37 schreef FP128 het volgende:
Niet om nu een negativo te zijn maar hoe kun je er doorheen zitten bij een examen![]()
![]()
Bedoel je doet geen marinierstraining van een week waar je lichamelijk en geestelijk er
doorheen zit. Tis alleen maar denk/stamp werk. Dus overdrijf ff niet zo.
Uhm, ik had voor de rest 7ns en 8en. En een 6 voor gs.quote:Op zondag 31 mei 2009 08:08 schreef Cloudwalker het volgende:
Tegenover twee 5en moeten wel twee 7's staan, misschien had ze dat niet..
Nee de hangjongeren zijn ook hard aan het blokkken voor kunstgeschiedenisquote:Op maandag 1 juni 2009 14:57 schreef erikerikerik het volgende:
dik mooi weer buiten en ik zit hier binnen kunstgeschiedenis te leren waar totaal geen f*cking draad in zit.
en dan die buitenspelende kutkoters.
BEN IK VERDOMME DE ENIGE DIE MOET LEREN OP DEZE AARDBOL!?!
wiskunde is oefenen, oefenen, oefenen en oefenenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef AffenStrudel het volgende:
Morgen b1,2. Ik neem nu alles door maar ik ben ontzettend veel dingen vergeten, hopen op een 5je dan maar
Zelfde hierquote:Op maandag 1 juni 2009 21:17 schreef _Loki het volgende:
ik heb morgen scheikunde en ik kan mezelf wel vermoorden, want ik heb weer niet geleerd. Terwijl ik me het echt voorgenomen heb. ><
Als je weken lang alleen maar leert en faalt dan ziet je toekomst er niet veel vrolijker uit dan die van een marinier. Vandaar.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:37 schreef FP128 het volgende:
Niet om nu een negativo te zijn maar hoe kun je er doorheen zitten bij een examen![]()
![]()
Bedoel je doet geen marinierstraining van een week waar je lichamelijk en geestelijk er
doorheen zit. Tis alleen maar denk/stamp werk. Dus overdrijf ff niet zo.
:herkenning: Maar dan vandaag en wiskunde ipv scheikunde, maar toch.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:17 schreef _Loki het volgende:
ik heb morgen scheikunde en ik kan mezelf wel vermoorden, want ik heb weer niet geleerd. Terwijl ik me het echt voorgenomen heb. ><
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |