quote:
Open er een topic over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef cerror het volgende:
Griesmeel te klazienaveen, men zoekt ook van alles om over te mekkeren.
Wha't next? "Ik moest mijn pas twee keer door het pin-apparaat halen!"
indd en al helemaal in die van Venrayquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Tellorian het volgende:
foto's maken in Albert Heijn filialen is verboden!
/care
Echte mannen drinken kraanwater en eten droge crackers met gepureerde babies erop.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef Maikuuul het volgende:
herkenbaar!
Je ziet het steeds vaker inderdaad, 13 jarig uitziende jongens met een te strak nike petje op het hoofd en dan stoer energy drink opdrinken
Lijkt wel alsof het de nieuwe breezers zijn maar dan zonder alcohol.
Denken dat energy drink stoer isechte mannen drinken pakjes Yoghi in combinatie met Samson en gert koekjes + een door moeder gemaakte boterham met rosbief ( geen pindakaas want van yoghi en pindakaas krijg je buikpijn ).
Mensen die in dit topic net doen alsof ze koks zijn en altijd alles zelf makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef Laurensius het volgende:
Lasange uit een bak..![]()
Maar ik dirnk altijd Golden Power van de Aldi, staat standaard tree achterin men auto
shirt is te groot denk ikquote:
dat is normaal hier jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef maffemaniak het volgende:
Open nog eens een topic TS![]()
Prachtig, staat in de supermarkt en ziet een blikje op de kassaband. "Daar ga ik een foto van maken voor op fok! Iedereen daar zal versteld staan van mijn topic!"
Krijg hij alleen maar reacties op die lauwe lazagna!![]()
Heerlijk, dat fok!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef Maikuuul het volgende:
echte mannen drinken pakjes Yoghi in combinatie met Samson en gert koekjes
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat is normaal hier ja![]()
k opende een topic over bruine paspoppen en werd k gebashed om mn spiegelbeeld in de etalage
Haha, echt he?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef maffemaniak het volgende:
Open nog eens een topic TS![]()
Prachtig, staat in de supermarkt en ziet een blikje op de kassaband. "Daar ga ik een foto van maken voor op fok! Iedereen daar zal versteld staan van mijn topic!"
Krijg hij alleen maar reacties op die lauwe lazagna!![]()
Heerlijk, dat fok!
Ben jij mijn kloon?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef Laurensius het volgende:
Lasange uit een bak..![]()
Maar ik dirnk altijd Golden Power van de Aldi, staat standaard tree achterin men auto
Het is uiteraard belachelijk dat iets met 98% dezelfde ingredienten 1/4 kost van het origineelquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef devl1nsect het volgende:
Er is niets lekkerders om een fake red bull te halen uit de buurtsuper en de lauwe zooi achter over te drukken.
zal het geen kerel zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
Niet echt dikke tieten die kassière.
vandaag is een prachtige dag het zonnetje schijnt en ik dacht laat ik eens lasagne etenquote:
Haha, nee dat zeg ik niet.. ik vind alleen die magnetron lasagne nooit te etenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die in dit topic net doen alsof ze koks zijn en altijd alles zelf maken
Hehe herkenbaar?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
k opende een topic over bruine paspoppen en werd k gebashed om mn spiegelbeeld in de etalage
Metro mannen bij de AH misschien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dit is een damesjasje, en heren hoeven ook geen dasje om de nek te dragen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dit is een damesjasje, en heren hoeven ook geen dasje om de nek te dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik duidelijk dus nietTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]Hehe, een kerel met laarzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
Wanneer komen nu de hendig sjieke topics van jou?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die in dit topic net doen alsof ze koks zijn en altijd alles zelf maken
Lasagna ( 1 kilo bak ) van de Aldi FTW ! ( vooral na het fitnessedoor midden snijden en smullen maar! een 1 kilo krijg ik natuurlijk niet op )
Ik heb zelfs gehoord dat een bepaalde eetgelegendheid deze lasagna inkoopt(1kilo bak) deze in 3 stukken snijd en dan gewoon voor 10 euro verkoopt, wat extra kaas erop en niemand die het ziet
Best sad
Nee, je werd gebashed omdat je met je plofkop foto's voor hele slechte topics aan het maken was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef marcel-o het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, je werd gebashed omdat je met je plofkop foto's voor hele slechte topics aan het maken was.
Van etalages.
EEN WOORD IJSKOFFIEquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Sinds wanneer is energydrink voor breezers? Het is gewoon koffie in frisdrank vorm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |