Die was me nog niet eens opgevallen, die is wel heel klein tussen de andere kippenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jup, foto in onze achtertuin. Al lopen er meerdere soorten kippen. Die zwarte is een krielkippetje. Das mn lievelingskip. Die past op je hand
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
wie biedt zich aan voor de locatie?
Wat?quote:
Dan vreet je ze zelf maar opquote:
Die kleine past 4 keer in die grote. Al dan niet meer. Grappig detail is dat de eieren zo een beetje even groot zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die was me nog niet eens opgevallen, die is wel heel klein tussen de andere kippenLeuk joh!
dat had ik al op. Collega trakteert, dus daar moet je van profiterenquote:
Als je dat wil doen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
Als je wil, kan ik ook wel een foto maken met dat krielkippetje op mn hand. Misschien wel leuk gezicht..
Wat schattigquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die kleine past 4 keer in die grote. Al dan niet meer. Grappig detail is dat de eieren zo een beetje even groot zijn
Brbquote:
waarom niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef The_Dean het volgende:
Anders heb ik nog wel een flinke tuin, maar jullie komen toch niet naar Friesland
Of een halve campingquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom niet?als je er een tentje neer kunt zetten
Daar ben ik mee bezig om te bestraten [voorste helft] en inzaaien met gras [achterste helft]quote:
asociaalquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig om te bestraten [voorste helft] en inzaaien met gras [achterste helft]
Kan ik de auto's wat beter kwijt... dan ga ik van 5 naar 6 plekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |