quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:26 schreef Florian_ het volgende:
Sowieso vrouwen
Ga strijken of spreid je benen, slet.
Oee, mop uit de jaren '60.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef Gupje het volgende:
Een vrouw heeft een recht en dat is een keuken aanrecht![]()
![]()
Grappig of niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oee, mop uit de jaren '60.
Applausje
Vertel mij dan eens waarom vrouwen - behalve het baren van het nageslacht - belangrijk zijn?quote:
Neequote:
Waarom zeg je het danquote:
Of je bent een feministisch mormelquote:
Bier brengen? De was doen? Schoonmaken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef jagga het volgende:
[..]
Of je bent een feministisch mormel
Of je bent een latente nicht
Wat florian zegt: waar zijn vrouwen goed voor behalve nakomelingen maken>?
Nouja kijk. Prima dat ze het doen enzo, maar dat kunnen wij ook nog wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bier brengen? De was doen? Schoonmaken?
Wat een volslagen nutteloos leven heb ik danquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja kijk. Prima dat ze het doen enzo, maar dat kunnen wij ook nog wel.
Dat zou dus betekenen dat ze naast het baren van kinderen nutteloos zijn
Dan kun je je net zo goed afvragen waar mannen goed voor zijn, behalve vrouwen bevruchten voor het nageslachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waarom vrouwen - behalve het baren van het nageslacht - belangrijk zijn?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:26 schreef Schokbreker het volgende:
Terechte klacht.
Dat gaat al de goede kant op...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je de rest van haar kleren verbrandt, heeft ze weinig keus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat gaat al de goede kant op...
Maarja bierbrengen en schoonmaken doen vrouwen meestal niet in lingerie, en das dan weer minder
Mannen zijn sterk en stoer, duh. Als er alleen vrouwen waren, woonden ze nog in hutjes van klei en stro.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef Empje het volgende:
[..]
Dan kun je je net zo goed afvragen waar mannen goed voor zijn, behalve vrouwen bevruchten voor het nageslachtBeetje kansloze vergelijking.
Jullie planken ophangen en kraan fixen e.d.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef Empje het volgende:
[..]
Dan kun je je net zo goed afvragen waar mannen goed voor zijn, behalve vrouwen bevruchten voor het nageslachtBeetje kansloze vergelijking.
Like your stylequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je de rest van haar kleren verbrandt, heeft ze weinig keus.
Ben vrij duur, bij gebrek aan levensinvulling als kinderen baren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:54 schreef jagga het volgende:
[..]
Like your style![]()
Wat moet het kosten per uur als ik jou zeg dat ik nog schoonmaakster zoek?![]()
Wel in lingerie uiteraard, anders hoeft het niet
Kijk, daarom hou ik nou van je.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik kan heus wel watquote:
Hmm, Maar ik zorg dan voor een anders soort levensinvulling, dus der kan wel wat van af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ben vrij duur, bij gebrek aan levensinvulling als kinderen baren.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:05 schreef 3DMARK het volgende:
Goed:
- Brigitte Kaandorp
Redelijk:
- Tineke Schouten
Slecht:
- Claudia de Breij
- Sara Kroos
Dit is ongeveer mijn lijstje.
Hebben jullie ook een lijstje?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:05 schreef 3DMARK het volgende:
Goed:
- Brigitte Kaandorp
Redelijk:
- Tineke Schouten
Als ik doorstudeer, krijg ik later een minimum uurloon van ¤220,-. Dus als je dat verdubbelt, kunnen we er eens over nadenken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:06 schreef jagga het volgende:
[..]
Hmm, Maar ik zorg dan voor een anders soort levensinvulling, dus der kan wel wat van af.
Je begint natuurlijk onderaan de arbeidsladder, maar indien mooie lingerie en goed afgeleverd schoonmaakwerk/goed koud bier zit er absoluut een promotie in!
Kom eens met een uurtarief en wanneer kun je beginnen?
Ja sorry hoorquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ik doorstudeer, krijg ik later een minimum uurloon van ¤220,-. Dus als je dat verdubbelt, kunnen we er eens over nadenken.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef 3DMARK het volgende:
Nou, proberen jullie zelf maar eens een cabaret programma te maken dan.
Ja, hetzelfde lijstje: Allemaal net zo boeiend als een pakje boter.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:05 schreef 3DMARK het volgende:
Goed:
- Brigitte Kaandorp
Redelijk:
- Tineke Schouten
Slecht:
- Claudia de Breij
- Sara Kroos
Dit is ongeveer mijn lijstje.
Hebben jullie ook een lijstje?
Waarom? Ik heb helemaal niet die behoefte om mijn grappen op een podium te vertellen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef 3DMARK het volgende:
Nou, proberen jullie zelf maar eens een cabaret programma te maken dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |