abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69804055
quote:
Jezus, verkracht m'n mooie topic nog even verder
Jij wou weten hoe het afgelopen was toen ik die email verstuurde.
UITGESCHREVEN
  zondag 7 juni 2009 @ 19:51:32 #152
252613 Houdnini
Boeiend.
pi_69804247
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:46 schreef picardmike het volgende:

[..]

Jij wou weten hoe het afgelopen was toen ik die email verstuurde.
Touche

Maar het plaatsen van foto's en het irl stalken van dames gaat me iets te ver...
pi_69804574
Ik zit net voor het eerst op zo'n site te kijken, zonder in te schrijven (relatieplanet) Ik selecteer van 20 tot 26 en tot mijn verbazing ziet gewoon 1 op de 4 vrouwen er goed uit. Dat is bijna beter dan in de kroeg.

Zijn al die profielen echt denken jullie?

Waarom kan ik die foto's zien terwijl ik geen lid ben? Lijkt me niet echt de bedoeling toch?
pi_69804690
quote:
Touche

Maar het plaatsen van foto's en het irl stalken van dames gaat me iets te ver...

Dit is geen dame, dit is een onbevlekte ontvangenis vroeger werd dat als zeer heilig gezien! En niet zonder rede.

Maar ok ik hou er wel over op.
UITGESCHREVEN
  zondag 7 juni 2009 @ 20:03:34 #155
252613 Houdnini
Boeiend.
pi_69804728
Op Relatieplanet kan je alleen de eerste foto zien, de extra foto's kan je alleen zien als je betalend lid bent of die drie gratis dagen hebt gekregen.
  zondag 7 juni 2009 @ 21:44:34 #156
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69808455
tvp [insert spinning head]
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 8 juni 2009 @ 00:28:26 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69814116
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef Rest het volgende:
Ik zit net voor het eerst op zo'n site te kijken, zonder in te schrijven (relatieplanet) Ik selecteer van 20 tot 26 en tot mijn verbazing ziet gewoon 1 op de 4 vrouwen er goed uit. Dat is bijna beter dan in de kroeg.

Zijn al die profielen echt denken jullie?

Waarom kan ik die foto's zien terwijl ik geen lid ben? Lijkt me niet echt de bedoeling toch?
De profielen zijn zeker echt . Datingsites zijn tegenwoordig hot, ook als je op een normale manier wel een vriend/vriendin kunt krijgen...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69816070
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De profielen zijn zeker echt . Datingsites zijn tegenwoordig hot, ook als je op een normale manier wel een vriend/vriendin kunt krijgen...
Gelezen extern onderzoek: de kans op een relatie is 3%
nothing will change without a rebel
  maandag 8 juni 2009 @ 06:06:47 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69816080
quote:
Op maandag 8 juni 2009 05:57 schreef bendk het volgende:

[..]

link?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69816744
quote:
Op maandag 8 juni 2009 06:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

link?
weet ik niet meer, was een artikel

maar lees eens : hoe overleef ik mijn familie...

of verdiep je in de vraag hoe het komt dat iemand juist die ene persoon kiest uit de 1.000.000 en de andere 999.999 dus niet !
pi_69817301
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:19 schreef bendk het volgende:
maar lees eens : hoe overleef ik mijn familie...
Leuk boekie, die gaan we maar eens bestellen

Wel vreemd dat de NL versie zoveel goedkoper is dan de Engelse... ("Life and how to survive it")
pi_69818009
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:03 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Leuk boekie, die gaan we maar eens bestellen

Wel vreemd dat de NL versie zoveel goedkoper is dan de Engelse... ("Life and how to survive it")
Mijn idee is dat alle mensen dat of in die geest dat boek moet lezen en vooral daarover gaan nadenken.

Misschien wordt daardoor wel 50% of meer scheidingen voorkomen, preventieve psychologie zou je kunnen zeggen.

Verplichte kost op school ?
pi_69820770
quote:
Alleen moet je oppassen voor gare wijven, sommige die liegen zo erg.

Zo sprak ik er ook 1 HBO gedaan en locatiemanager(salaris rond de 3500 bruto)

Spelt ze op deze manier:

sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?

Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.

het gaat niet om laatste of eerste keus wij zitten anders in elkaar ja. Ik ga niet binnen een minuut terug reageren als iemand mij mailt zo ben ik niet jij waarschijnlijk wel. Veel succes en alvast een fijn weekend.

Succes met alles.

Groeten,
UITGESCHREVEN
pi_69821145
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef picardmike het volgende:

[..]

Spelt ze op deze manier:

sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?

Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.

het gaat niet om laatste of eerste keus wij zitten anders in elkaar ja. Ik ga niet binnen een minuut terug reageren als iemand mij mailt zo ben ik niet jij waarschijnlijk wel. Veel succes en alvast een fijn weekend.

Succes met alles.

Groeten,
Loacatiemanager: dealer ?
pi_69821506
quote:

[..]

Spelt ze op deze manier:

Succes met alles.

Groeten,
Maar zou je d'r doen?
pi_69822280
quote:

[..]

Spelt ze op deze manier:

Succes met alles.

Groeten,
Wat heb jij dan naar haar gestuurd voordat ze met dit mailtje terug kwam?
pi_69822323
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:41 schreef bendk het volgende:

[..]

Mijn idee is dat alle mensen dat of in die geest dat boek moet lezen en vooral daarover gaan nadenken.

Misschien wordt daardoor wel 50% of meer scheidingen voorkomen, preventieve psychologie zou je kunnen zeggen.

Verplichte kost op school ?
Ik ben benieuwd, heb het boek meteen besteld

Is de humor van Cleese in de NL versie nog een beetje herkenbaar gebleven?
pi_69823334
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:20 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, heb het boek meteen besteld

Is de humor van Cleese in de NL versie nog een beetje herkenbaar gebleven?
Het is al een tijd geleden dat ik het heb gelezen - moet het hier ergens nog wel hebben staan - maar het boek is geschreven tesamen met zijn psychiater Skinner.
Cleese was op dat moment geheel en al van de wereld namelijk. Een van de belangrijkste reden was zijn relatie.
In ieder geval niet droog geschreven herinner ik me
  maandag 8 juni 2009 @ 13:51:54 #169
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69824669
quote:
Op maandag 8 juni 2009 05:57 schreef bendk het volgende:

[..]

Kans op relatie is 100%, als je maar lang genoeg op zo'n site zit en genoeg berichten verstuurd en daarna genoeg date

Genoeg dates, neukertjes en relaties opgeduikeld via datingsites

En nu gelukkig met mijn vriendin die ik ook via een datingsite heb leren kennen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_69825735
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kans op relatie is 100%, als je maar lang genoeg op zo'n site zit en genoeg berichten verstuurd en daarna genoeg date

Genoeg dates, neukertjes en relaties opgeduikeld via datingsites

En nu gelukkig met mijn vriendin die ik ook via een datingsite heb leren kennen.
bloos
  maandag 8 juni 2009 @ 14:35:26 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69825853
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Wat heb jij dan naar haar gestuurd voordat ze met dit mailtje terug kwam?
daar was ik ook wel benieuwd naar ja, is gewoon een boos mailtje terug, dan ga ik ook niet super op mijn spelling letten namelijk. Zo te zien flipte de mail verstuurder compleet omdat ze niet binnen een paar seconde terug reageerde...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 8 juni 2009 @ 14:50:53 #172
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69826264
Als iemand mij zou vragen waarom ik níet op msn ben maar wel op die of die site zou ik ook zeggen 'pleur lekker op'.
Gourmetten of steengrillen?
pi_70687606
quote:
Als iemand mij zou vragen waarom ik níet op msn ben maar wel op die of die site zou ik ook zeggen 'pleur lekker op'.
Ja daar ging het ook niet echt over, dat was maar een deel van het verhaal. Ik bespeurde al een fundamenteel gebrek aan interesse bij haar die ik irritant vondt en ik had haar daar al op aangeproken. Misschien lag het aan mij maar ik voelde dat ik steeds het iniatief moest nemen, hoewel we wel leuk tegen elkaar praatte. Maar ik haat het als vrouwen mij alleen aardig vinden en weinig aantrekkingskracht tonen. Maar op rp vond ze die wel blijkbaar, dus daarom begon ik erover.

Trouwens die chick is weer terug op rp maar ze blokt me nu. Ik ben er dus helemaal meegekapt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mordreth op 06-07-2009 11:39:28 (persoonlijke info etc hoeft dan weer niet) ]
UITGESCHREVEN
pi_70690580
Het is me wel duidelijk dat dit topic overbevolkt wordt door heren die hun frustratie op vrouwen weer eens even lekker willen afreageren. Vooral lekker doorgaan zo.
Wees nu eens heel eerlijk tegen jezelf. Lopen jullie nu gewoon niet tegen die datingsites aan te trappen, omdat het je niet lukt leuke reacties terug te krijgen op je mailtjes aan aantrekkelijk vrouwen. Ik heb tientallen dates gehad via verschillende datingwebsites en dat waren stuk voor stuk hele normale leuke vrouwen die je overal tegen zou kunnen komen.
Dus stop nu gewoon eens met zeiken en zeuren en zoek de oplossing voor de verandering eens bij jezelf inplaats van het vingertje naar anderen te wijzen.
pi_70746700
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef EwoutL het volgende:
Het is me wel duidelijk dat dit topic overbevolkt wordt door heren die hun frustratie op vrouwen weer eens even lekker willen afreageren. Vooral lekker doorgaan zo.
Wees nu eens heel eerlijk tegen jezelf. Lopen jullie nu gewoon niet tegen die datingsites aan te trappen, omdat het je niet lukt leuke reacties terug te krijgen op je mailtjes aan aantrekkelijk vrouwen. Ik heb tientallen dates gehad via verschillende datingwebsites en dat waren stuk voor stuk hele normale leuke vrouwen die je overal tegen zou kunnen komen.
Dus stop nu gewoon eens met zeiken en zeuren en zoek de oplossing voor de verandering eens bij jezelf inplaats van het vingertje naar anderen te wijzen.
Valt me ook op dat veel gasten hier zitten te trappen op datingsites en "de vrouwen".
Kans van 99,99% dat dit voortvloeit uit enkel frustratie en onbegrip.

Ik ken sowieso al 5 gasten die een prima leuke relatie hebben overgehouden aan internetdaten, dus dat zijn al concrete bewijzen dat het prima kan werken. Ikzelf heb dat nog nooit gedaan, maar sta er wel open voor.
Je moet jezelf wel kansrijk achten, en voor kansen gaan. Anders sta je sowieso met lege handen.

Op de middelbare school riepen ze al: wie niet waagt, blijft maagd. Prachtige leus. Zo waar gewoon.

Bovenstaande geldt trouwens voor mannen. Hoe het pad voor vrouwen naar Rome bewandeld wordt, weet ik niet veel van. Zij kunnen natuurlijk wat meer in de afwachtende modus staan, omdat mannen in eerste instatie het iniatief nemen. Uiteindelijk willen ze wel in Rome belanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')