Jij wou weten hoe het afgelopen was toen ik die email verstuurde.quote:Jezus, verkracht m'n mooie topic nog even verder
Touchequote:Op zondag 7 juni 2009 19:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij wou weten hoe het afgelopen was toen ik die email verstuurde.
quote:Touche
Maar het plaatsen van foto's en het irl stalken van dames gaat me iets te ver...
De profielen zijn zeker echtquote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef Rest het volgende:
Ik zit net voor het eerst op zo'n site te kijken, zonder in te schrijven (relatieplanet) Ik selecteer van 20 tot 26 en tot mijn verbazing ziet gewoon 1 op de 4 vrouwen er goed uit. Dat is bijna beter dan in de kroeg.![]()
Zijn al die profielen echt denken jullie?
Waarom kan ik die foto's zien terwijl ik geen lid ben? Lijkt me niet echt de bedoeling toch?
Gelezen extern onderzoek: de kans op een relatie is 3%quote:Op maandag 8 juni 2009 00:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De profielen zijn zeker echt. Datingsites zijn tegenwoordig hot, ook als je op een normale manier wel een vriend/vriendin kunt krijgen...
link?quote:Op maandag 8 juni 2009 05:57 schreef bendk het volgende:
[..]
Gelezen extern onderzoek: de kans op een relatie is 3%
weet ik niet meer, was een artikelquote:
Leuk boekie, die gaan we maar eens bestellenquote:Op maandag 8 juni 2009 08:19 schreef bendk het volgende:
maar lees eens : hoe overleef ik mijn familie...
Mijn idee is dat alle mensen dat of in die geest dat boek moet lezen en vooral daarover gaan nadenken.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:03 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Leuk boekie, die gaan we maar eens bestellen
Wel vreemd dat de NL versie zoveel goedkoper is dan de Engelse... ("Life and how to survive it")
Alleen moet je oppassen voor gare wijven, sommige die liegen zo erg.quote:De profielen zijn zeker echt . Datingsites zijn tegenwoordig hot, ook als je op een normale manier wel een vriend/vriendin kunt krijgen...
Loacatiemanager: dealer ?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Alleen moet je oppassen voor gare wijven, sommige die liegen zo erg.
Zo sprak ik er ook 1 HBO gedaan en locatiemanager(salaris rond de 3500 bruto)
Spelt ze op deze manier:
sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?
Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.
het gaat niet om laatste of eerste keus wij zitten anders in elkaar ja. Ik ga niet binnen een minuut terug reageren als iemand mij mailt zo ben ik niet jij waarschijnlijk wel. Veel succes en alvast een fijn weekend.
Succes met alles.
Groeten,
Maar zou je d'r doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spelt ze op deze manier:
sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?
Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.
het gaat niet om laatste of eerste keus wij zitten anders in elkaar ja. Ik ga niet binnen een minuut terug reageren als iemand mij mailt zo ben ik niet jij waarschijnlijk wel. Veel succes en alvast een fijn weekend.
Succes met alles.
Groeten,
Wat heb jij dan naar haar gestuurd voordat ze met dit mailtje terug kwam?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spelt ze op deze manier:
Succes met alles.
Groeten,
Ik ben benieuwd, heb het boek meteen besteldquote:Op maandag 8 juni 2009 09:41 schreef bendk het volgende:
[..]
Mijn idee is dat alle mensen dat of in die geest dat boek moet lezen en vooral daarover gaan nadenken.
Misschien wordt daardoor wel 50% of meer scheidingen voorkomen, preventieve psychologie zou je kunnen zeggen.
Verplichte kost op school ?
Het is al een tijd geleden dat ik het heb gelezen - moet het hier ergens nog wel hebben staan - maar het boek is geschreven tesamen met zijn psychiater Skinner.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:20 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, heb het boek meteen besteld
Is de humor van Cleese in de NL versie nog een beetje herkenbaar gebleven?
Kans op relatie is 100%, als je maar lang genoeg op zo'n site zit en genoeg berichten verstuurd en daarna genoeg datequote:Op maandag 8 juni 2009 05:57 schreef bendk het volgende:
[..]
Gelezen extern onderzoek: de kans op een relatie is 3%
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kans op relatie is 100%, als je maar lang genoeg op zo'n site zit en genoeg berichten verstuurd en daarna genoeg date![]()
Genoeg dates, neukertjes en relaties opgeduikeld via datingsites
En nu gelukkig met mijn vriendin die ik ook via een datingsite heb leren kennen.
daar was ik ook wel benieuwd naar ja, is gewoon een boos mailtje terug, dan ga ik ook niet super op mijn spelling letten namelijk. Zo te zien flipte de mail verstuurder compleet omdat ze niet binnen een paar seconde terug reageerde...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Wat heb jij dan naar haar gestuurd voordat ze met dit mailtje terug kwam?
Ja daar ging het ook niet echt over, dat was maar een deel van het verhaal. Ik bespeurde al een fundamenteel gebrek aan interesse bij haar die ik irritant vondt en ik had haar daar al op aangeproken. Misschien lag het aan mij maar ik voelde dat ik steeds het iniatief moest nemen, hoewel we wel leuk tegen elkaar praatte. Maar ik haat het als vrouwen mij alleen aardig vinden en weinig aantrekkingskracht tonen. Maar op rp vond ze die wel blijkbaar, dus daarom begon ik erover.quote:Als iemand mij zou vragen waarom ik níet op msn ben maar wel op die of die site zou ik ook zeggen 'pleur lekker op'.
Valt me ook op dat veel gasten hier zitten te trappen op datingsites en "de vrouwen".quote:Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef EwoutL het volgende:
Het is me wel duidelijk dat dit topic overbevolkt wordt door heren die hun frustratie op vrouwen weer eens even lekker willen afreageren. Vooral lekker doorgaan zo.
Wees nu eens heel eerlijk tegen jezelf. Lopen jullie nu gewoon niet tegen die datingsites aan te trappen, omdat het je niet lukt leuke reacties terug te krijgen op je mailtjes aan aantrekkelijk vrouwen. Ik heb tientallen dates gehad via verschillende datingwebsites en dat waren stuk voor stuk hele normale leuke vrouwen die je overal tegen zou kunnen komen.
Dus stop nu gewoon eens met zeiken en zeuren en zoek de oplossing voor de verandering eens bij jezelf inplaats van het vingertje naar anderen te wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |