abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69804055
quote:
Jezus, verkracht m'n mooie topic nog even verder
Jij wou weten hoe het afgelopen was toen ik die email verstuurde.
UITGESCHREVEN
  zondag 7 juni 2009 @ 19:51:32 #152
252613 Houdnini
Boeiend.
pi_69804247
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:46 schreef picardmike het volgende:

[..]

Jij wou weten hoe het afgelopen was toen ik die email verstuurde.
Touche

Maar het plaatsen van foto's en het irl stalken van dames gaat me iets te ver...
pi_69804574
Ik zit net voor het eerst op zo'n site te kijken, zonder in te schrijven (relatieplanet) Ik selecteer van 20 tot 26 en tot mijn verbazing ziet gewoon 1 op de 4 vrouwen er goed uit. Dat is bijna beter dan in de kroeg.

Zijn al die profielen echt denken jullie?

Waarom kan ik die foto's zien terwijl ik geen lid ben? Lijkt me niet echt de bedoeling toch?
pi_69804690
quote:
Touche

Maar het plaatsen van foto's en het irl stalken van dames gaat me iets te ver...

Dit is geen dame, dit is een onbevlekte ontvangenis vroeger werd dat als zeer heilig gezien! En niet zonder rede.

Maar ok ik hou er wel over op.
UITGESCHREVEN
  zondag 7 juni 2009 @ 20:03:34 #155
252613 Houdnini
Boeiend.
pi_69804728
Op Relatieplanet kan je alleen de eerste foto zien, de extra foto's kan je alleen zien als je betalend lid bent of die drie gratis dagen hebt gekregen.
  zondag 7 juni 2009 @ 21:44:34 #156
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69808455
tvp [insert spinning head]
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 8 juni 2009 @ 00:28:26 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69814116
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef Rest het volgende:
Ik zit net voor het eerst op zo'n site te kijken, zonder in te schrijven (relatieplanet) Ik selecteer van 20 tot 26 en tot mijn verbazing ziet gewoon 1 op de 4 vrouwen er goed uit. Dat is bijna beter dan in de kroeg.

Zijn al die profielen echt denken jullie?

Waarom kan ik die foto's zien terwijl ik geen lid ben? Lijkt me niet echt de bedoeling toch?
De profielen zijn zeker echt . Datingsites zijn tegenwoordig hot, ook als je op een normale manier wel een vriend/vriendin kunt krijgen...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69816070
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De profielen zijn zeker echt . Datingsites zijn tegenwoordig hot, ook als je op een normale manier wel een vriend/vriendin kunt krijgen...
Gelezen extern onderzoek: de kans op een relatie is 3%
nothing will change without a rebel
  maandag 8 juni 2009 @ 06:06:47 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69816080
quote:
Op maandag 8 juni 2009 05:57 schreef bendk het volgende:

[..]

link?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69816744
quote:
Op maandag 8 juni 2009 06:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

link?
weet ik niet meer, was een artikel

maar lees eens : hoe overleef ik mijn familie...

of verdiep je in de vraag hoe het komt dat iemand juist die ene persoon kiest uit de 1.000.000 en de andere 999.999 dus niet !
pi_69817301
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:19 schreef bendk het volgende:
maar lees eens : hoe overleef ik mijn familie...
Leuk boekie, die gaan we maar eens bestellen

Wel vreemd dat de NL versie zoveel goedkoper is dan de Engelse... ("Life and how to survive it")
pi_69818009
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:03 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Leuk boekie, die gaan we maar eens bestellen

Wel vreemd dat de NL versie zoveel goedkoper is dan de Engelse... ("Life and how to survive it")
Mijn idee is dat alle mensen dat of in die geest dat boek moet lezen en vooral daarover gaan nadenken.

Misschien wordt daardoor wel 50% of meer scheidingen voorkomen, preventieve psychologie zou je kunnen zeggen.

Verplichte kost op school ?
pi_69820770
quote:
Alleen moet je oppassen voor gare wijven, sommige die liegen zo erg.

Zo sprak ik er ook 1 HBO gedaan en locatiemanager(salaris rond de 3500 bruto)

Spelt ze op deze manier:

sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?

Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.

het gaat niet om laatste of eerste keus wij zitten anders in elkaar ja. Ik ga niet binnen een minuut terug reageren als iemand mij mailt zo ben ik niet jij waarschijnlijk wel. Veel succes en alvast een fijn weekend.

Succes met alles.

Groeten,
UITGESCHREVEN
pi_69821145
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef picardmike het volgende:

[..]

Spelt ze op deze manier:

sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?

Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.

het gaat niet om laatste of eerste keus wij zitten anders in elkaar ja. Ik ga niet binnen een minuut terug reageren als iemand mij mailt zo ben ik niet jij waarschijnlijk wel. Veel succes en alvast een fijn weekend.

Succes met alles.

Groeten,
Loacatiemanager: dealer ?
pi_69821506
quote:

[..]

Spelt ze op deze manier:

Succes met alles.

Groeten,
Maar zou je d'r doen?
pi_69822280
quote:

[..]

Spelt ze op deze manier:

Succes met alles.

Groeten,
Wat heb jij dan naar haar gestuurd voordat ze met dit mailtje terug kwam?
pi_69822323
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:41 schreef bendk het volgende:

[..]

Mijn idee is dat alle mensen dat of in die geest dat boek moet lezen en vooral daarover gaan nadenken.

Misschien wordt daardoor wel 50% of meer scheidingen voorkomen, preventieve psychologie zou je kunnen zeggen.

Verplichte kost op school ?
Ik ben benieuwd, heb het boek meteen besteld

Is de humor van Cleese in de NL versie nog een beetje herkenbaar gebleven?
pi_69823334
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:20 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, heb het boek meteen besteld

Is de humor van Cleese in de NL versie nog een beetje herkenbaar gebleven?
Het is al een tijd geleden dat ik het heb gelezen - moet het hier ergens nog wel hebben staan - maar het boek is geschreven tesamen met zijn psychiater Skinner.
Cleese was op dat moment geheel en al van de wereld namelijk. Een van de belangrijkste reden was zijn relatie.
In ieder geval niet droog geschreven herinner ik me
  maandag 8 juni 2009 @ 13:51:54 #169
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69824669
quote:
Op maandag 8 juni 2009 05:57 schreef bendk het volgende:

[..]

Kans op relatie is 100%, als je maar lang genoeg op zo'n site zit en genoeg berichten verstuurd en daarna genoeg date

Genoeg dates, neukertjes en relaties opgeduikeld via datingsites

En nu gelukkig met mijn vriendin die ik ook via een datingsite heb leren kennen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_69825735
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kans op relatie is 100%, als je maar lang genoeg op zo'n site zit en genoeg berichten verstuurd en daarna genoeg date

Genoeg dates, neukertjes en relaties opgeduikeld via datingsites

En nu gelukkig met mijn vriendin die ik ook via een datingsite heb leren kennen.
bloos
  maandag 8 juni 2009 @ 14:35:26 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69825853
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Wat heb jij dan naar haar gestuurd voordat ze met dit mailtje terug kwam?
daar was ik ook wel benieuwd naar ja, is gewoon een boos mailtje terug, dan ga ik ook niet super op mijn spelling letten namelijk. Zo te zien flipte de mail verstuurder compleet omdat ze niet binnen een paar seconde terug reageerde...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 8 juni 2009 @ 14:50:53 #172
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69826264
Als iemand mij zou vragen waarom ik níet op msn ben maar wel op die of die site zou ik ook zeggen 'pleur lekker op'.
Gourmetten of steengrillen?
pi_70687606
quote:
Als iemand mij zou vragen waarom ik níet op msn ben maar wel op die of die site zou ik ook zeggen 'pleur lekker op'.
Ja daar ging het ook niet echt over, dat was maar een deel van het verhaal. Ik bespeurde al een fundamenteel gebrek aan interesse bij haar die ik irritant vondt en ik had haar daar al op aangeproken. Misschien lag het aan mij maar ik voelde dat ik steeds het iniatief moest nemen, hoewel we wel leuk tegen elkaar praatte. Maar ik haat het als vrouwen mij alleen aardig vinden en weinig aantrekkingskracht tonen. Maar op rp vond ze die wel blijkbaar, dus daarom begon ik erover.

Trouwens die chick is weer terug op rp maar ze blokt me nu. Ik ben er dus helemaal meegekapt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mordreth op 06-07-2009 11:39:28 (persoonlijke info etc hoeft dan weer niet) ]
UITGESCHREVEN
pi_70690580
Het is me wel duidelijk dat dit topic overbevolkt wordt door heren die hun frustratie op vrouwen weer eens even lekker willen afreageren. Vooral lekker doorgaan zo.
Wees nu eens heel eerlijk tegen jezelf. Lopen jullie nu gewoon niet tegen die datingsites aan te trappen, omdat het je niet lukt leuke reacties terug te krijgen op je mailtjes aan aantrekkelijk vrouwen. Ik heb tientallen dates gehad via verschillende datingwebsites en dat waren stuk voor stuk hele normale leuke vrouwen die je overal tegen zou kunnen komen.
Dus stop nu gewoon eens met zeiken en zeuren en zoek de oplossing voor de verandering eens bij jezelf inplaats van het vingertje naar anderen te wijzen.
pi_70746700
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef EwoutL het volgende:
Het is me wel duidelijk dat dit topic overbevolkt wordt door heren die hun frustratie op vrouwen weer eens even lekker willen afreageren. Vooral lekker doorgaan zo.
Wees nu eens heel eerlijk tegen jezelf. Lopen jullie nu gewoon niet tegen die datingsites aan te trappen, omdat het je niet lukt leuke reacties terug te krijgen op je mailtjes aan aantrekkelijk vrouwen. Ik heb tientallen dates gehad via verschillende datingwebsites en dat waren stuk voor stuk hele normale leuke vrouwen die je overal tegen zou kunnen komen.
Dus stop nu gewoon eens met zeiken en zeuren en zoek de oplossing voor de verandering eens bij jezelf inplaats van het vingertje naar anderen te wijzen.
Valt me ook op dat veel gasten hier zitten te trappen op datingsites en "de vrouwen".
Kans van 99,99% dat dit voortvloeit uit enkel frustratie en onbegrip.

Ik ken sowieso al 5 gasten die een prima leuke relatie hebben overgehouden aan internetdaten, dus dat zijn al concrete bewijzen dat het prima kan werken. Ikzelf heb dat nog nooit gedaan, maar sta er wel open voor.
Je moet jezelf wel kansrijk achten, en voor kansen gaan. Anders sta je sowieso met lege handen.

Op de middelbare school riepen ze al: wie niet waagt, blijft maagd. Prachtige leus. Zo waar gewoon.

Bovenstaande geldt trouwens voor mannen. Hoe het pad voor vrouwen naar Rome bewandeld wordt, weet ik niet veel van. Zij kunnen natuurlijk wat meer in de afwachtende modus staan, omdat mannen in eerste instatie het iniatief nemen. Uiteindelijk willen ze wel in Rome belanden.
pi_70750914
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:20 schreef Arvid het volgende:

[..]

Valt me ook op dat veel gasten hier zitten te trappen op datingsites en "de vrouwen".
Kans van 99,99% dat dit voortvloeit uit enkel frustratie en onbegrip.

Ik ken sowieso al 5 gasten die een prima leuke relatie hebben overgehouden aan internetdaten, dus dat zijn al concrete bewijzen dat het prima kan werken. Ikzelf heb dat nog nooit gedaan, maar sta er wel open voor.
Je moet jezelf wel kansrijk achten, en voor kansen gaan. Anders sta je sowieso met lege handen.

Op de middelbare school riepen ze al: wie niet waagt, blijft maagd. Prachtige leus. Zo waar gewoon.

Bovenstaande geldt trouwens voor mannen. Hoe het pad voor vrouwen naar Rome bewandeld wordt, weet ik niet veel van. Zij kunnen natuurlijk wat meer in de afwachtende modus staan, omdat mannen in eerste instatie het iniatief nemen. Uiteindelijk willen ze wel in Rome belanden.
Ik heb na 60 dates via internet met verschillende vrouwen het volgende te zeggen: Ik heb nog nooit een vrouw durven aan te spreken in de bus, in de kroeg of discotheek en ik ben 27 jaar. Mijn successen heb ik altijd via Internet geboekt bij de vrouwen, dus het is nu een beetje mijn way of life geworden.
Het aantal vrouwen in verhouding tot het aantal mannen op datingsites slaat nergens op. En de meeste vrouwen op die sites zijn verwaand, arrogant, kieskeurig, asociaal, slecht ontwikkeld of opgemaakt als een barbiepop op de foto's. De inhoud van hun profielen is helemaal om te huilen. Ze zeggen allemaal hetzelfde.
En ja, wat ik helemaal achterlijk vind is dat de mannen het initiatief moet nemen om contact te maken. En dan is het altijd maar de vraag of ze nog een fatsoenlijk e-mailtje terug kunnen sturen. Begrip, of respect wel te verstaan is er niet voor VERLEGEN mannen. En ik moet zeggen, ik ben een hardstikke leuke vent dus aan mij ligt het niet. KORTOM: Het meerendeel van de VROUWEN op datingsites zijn aandachtsgeil en staan alleen op zo'n site om mannen te pesten / plagen en treiteren. Een serieuze vrouw die aan dating doet zijn er ongeveer een handjevol van die 60. En de rest moest zich de ogen uit zijn kop schamen voor wat ze kerels aandoen.
pi_70752136
Nou ik ben niet echt verlegen en heb veel iniatief genomen op datingsites. Maar wat mij opviel is dat het er anders aan toe gaat als je in het echt een dame aanspreekt. Veel dames voelen zich namelijk niet verplicht om te reageren. Op het begin deed ik het nogal rustig aan en kieskeurig, maar ik merkte ook al snel op dat alle vrouwen hetzelfde reageren. Wat komt door beschikbaarheid (want als ze in gesprek zijn met iemand anders reageren ze niet, maar ze staat er nog steeds op) en ook een beetje verwaandheid. Vrouwen aanspreken op datingsites is je op het begin wel heel erg soft op stellen zonder overbodige opmerkingen en geen aanmerkingen maken heb ik gemerkt. Het is inweze te simpel voor woorden. Waar ik in het begin nogal een ballad van gedichten voor verzon die nooit beantwoord worden is een aanmerkingsloze benadering toch het beste waarin je klein beetje over jezelf verteld.

Ik, de romantische klootzak die ik ben, kom hier nu net een beetje van bij.

Maar ik heb nog iets anders gemerkt met gesprekken met dames op msn, en dat spreekt de verhalen van sommige hier tegen:

Dat is dat de meeste vrouwen op datingsites heel makkelijk lijken maar inweze op de msn heel langdradig worden, ik heb namelijk elk moment al gehad waarop je om een date kan vragen. Van het begin tot het einde. Maar ik merk toch telkens weer dat het eigenlijk onmogelijk is om na een mnd praten al een date te regelen met een meid op een datingsite. Misschien komt het door mij maar het lijkt me zeer sterk, omdat ik ook alle dames waarmee ik gesproken heb steeds terugzie komen op rp. Sterker nog ik heb er pas 1 weg zien gaan. Ook heb ik aan alle dames gevraagd of ze een welleens gedate hebben en serieus, dat zijn er echt heel erg weinig. Tenzij je een wanhopige meid te pakken heb, die wachten niet zo lang met daten.

Dus fase 1 het tonen gaat eigenlijk heel gemakkelijk.
Fase 2 het gesprek op msn duurt heel lang en meestal doet een vrouw dat met een drietal mannen en ze blijven dan nog online ook dus je kan het niet lezen op hun profiel. Rp zou er goed aan doen als leden dit enigzinds aan kunnen geven. Verhalen van 100 dates per jaar gaan er bij mij ook niet meer in, hooguit 10.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:08:39 #178
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_70753648
de vrouwen op datingsites zijn vaak ook niet de makkelijkste of verlegen dus dat ze niet direct afspreken is niet heel vreemd (al zijn er genoeg die wel snel afspreken hoor).
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_70754389
Nou de smoesjes, ziek, werk, en bezig schieten je om de oren hoor. Heb je dit zelf ondervonden of denk je dat?

Ik dacht het namelijk ook maar steekproefsgewijs ben ik er niet zo van overtuigd. Zelfs als het in het profiel aangegeven staat. Vrouwen doen zich ook vaak direkter voor dan ze daadwerkelijk zijn. Maar het woord date heb ik geen enkele vrouw in de mond zien nemen. Zelfs telefonisch kreeg ik een keer een smoes te horen, die pakte haar agenda erbij en zei volgende maand is mooi toch? De rede dat ze niet kon was omdat ze druk bezig was met werken, ik heb het niet eens meer over de weekenden gehad want ze zou het toch niet over hoofd gezien hebben dus toen heb ik niks meer teruggestuurd. Kortom als je er over begint, is mijn ervaring dat het zo lang mogelijk uitgesteld wordt. Je krijgt hem wel maar nooit zo snel als men denkt.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:28:05 #180
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_70754746
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef picardmike het volgende:
Nou de smoesjes, ziek, werk, en bezig schieten je om de oren hoor. Heb je dit zelf ondervonden of denk je dat?

Ik dacht het namelijk ook maar steekproefsgewijs ben ik er niet zo van overtuigd. Zelfs als het in het profiel aangegeven staat. Vrouwen doen zich ook vaak direkter voor dan ze daadwerkelijk zijn. Maar het woord date heb ik geen enkele vrouw in de mond zien nemen. Zelfs telefonisch kreeg ik een keer een smoes te horen, die pakte haar agenda erbij en zei volgende maand is mooi toch? De rede dat ze niet kon was omdat ze druk bezig was met werken, ik heb het niet eens meer over de weekenden gehad want ze zou het toch niet over hoofd gezien hebben dus toen heb ik niks meer teruggestuurd. Kortom als je er over begint, is mijn ervaring dat het zo lang mogelijk uitgesteld wordt. Je krijgt hem wel maar nooit zo snel als men denkt.
o geloof me, ik heb genoeg gedate via internet en het verschilt heel erg per persoon of iemand wel of niet snel met je afspreekt maar mijn ervaring is dat de meesten toch wel binnen 1 tot 2 weken afspreken en sommigen zelfs al dezelfde week nog. Zal ook ongetwijfeld te maken hebben met hoe je zelf overkomt denk ik. Ik hoor heel vaak dat ik op mensen overkom alsof ze me al jaren kennen en mensen vertrouwen mij ook heel snel. Dat zal ook echt wel meespelen. En tja het in eerste instantie aanschrijven van vrouwelijk schoon is toch vaak als schieten met een luchtbuks op een vlieg maar je moet toch proberen een beetje selectief te zijn en ook persoonlijke reacties te sturen, maar je kan er best heel veel sturen. Er zijn er altijd een paar die wel de moeite nemen om te reageren.
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 20:35:00 #181
42184 crew  DaMart
pi_70755184
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef picardmike het volgende:

Maar het woord date heb ik geen enkele vrouw in de mond zien nemen.
Ik heb een keer de vraag gekregen waarom ik nog niet had voorgesteld om eens iets af te spreken met de vrouw in kwestie. Tja, ze had in een van haar eerste berichtjes toch zelf gezegd dat ze graag rustig via die site kennis wilde maken .

En verder kan het gewoon demotiverend werken als je 20 vrouwen een (in jouw ogen) leuk berichtje stuurt en van 19 van hen hoor je niets terug. Aan de ene kant is het natuurlijk niet netjes om niet te reageren, aan de andere kant zijn er vrouwen die tientallen berichten per dag krijgen en daardoor zeer selectief reageren.
pi_70756719
quote:
o geloof me, ik heb genoeg gedate via internet en het verschilt heel erg per persoon of iemand wel of niet snel met je afspreekt maar mijn ervaring is dat de meesten toch wel binnen 1 tot 2 weken afspreken en sommigen zelfs al dezelfde week nog. Zal ook ongetwijfeld te maken hebben met hoe je zelf overkomt denk ik. Ik hoor heel vaak dat ik op mensen overkom alsof ze me al jaren kennen en mensen vertrouwen mij ook heel snel. Dat zal ook echt wel meespelen. En tja het in eerste instantie aanschrijven van vrouwelijk schoon is toch vaak als schieten met een luchtbuks op een vlieg maar je moet toch proberen een beetje selectief te zijn en ook persoonlijke reacties te sturen, maar je kan er best heel veel sturen. Er zijn er altijd een paar die wel de moeite nemen om te reageren.

Nou metro2005 ik had nog steeds moeite met je geloven en daarom heb je gegevens maar effe nagetrokken. Grote claims vragen immers groot bewijs en toen kwam ik een detaillerdere omschrijving van je tegen ergens. En ik geloof er nou helemaal niks meer van moet ik zeggen. Niks aantemerken op je voor de rest hoor maar je lijkt me daar gewoon de persoon niet voor. Je muzikale en culturele smaken zijn nou niet echt bepaald dingen die algemeen liggen bij veel mensen.

Tip houd je persoonlijke gegevens in je profiel binnenboord.
UITGESCHREVEN
pi_70757644
quote:
Ik heb een keer de vraag gekregen waarom ik nog niet had voorgesteld om eens iets af te spreken met de vrouw in kwestie. Tja, ze had in een van haar eerste berichtjes toch zelf gezegd dat ze graag rustig via die site kennis wilde maken .

En verder kan het gewoon demotiverend werken als je 20 vrouwen een (in jouw ogen) leuk berichtje stuurt en van 19 van hen hoor je niets terug. Aan de ene kant is het natuurlijk niet netjes om niet te reageren, aan de andere kant zijn er vrouwen die tientallen berichten per dag krijgen en daardoor zeer selectief reageren

Maar dan ben je 10tallen berichten verder en als vrouwen over iets beginnen zegt nog niks. Ik heb een aantal keer ja gekregen maar er word elke keer een smoes verzonnen om het te rekken. Met eentje had ik het helemaal uitgestippeld, wou ze toch liever naar de efteling. Nee dat meen je als dat zegt. Toen zei ik dat ik haar wel mee zou sleuren, moest ze lachen/ Volgende dag werd ze een beetje ziekjes 2 maanden lang. Wel elke dag online om met mij te kletsen dat wel.
UITGESCHREVEN
pi_70758344
Ervaring met datingsites heb ik niet, maar toevallig stond er gisteren in 't Parool een foto (vlgs mij op de voorpagina, kan me vergissen) van een of andere singlesbijeenkomst in Amsterdam, via zo'n site. Nou konden al die vlotte/leuke/ongecompliceerde/vrijblijvende singles elkaar eens ontmoeten in een leuk restaurant, was de gedachte.

Dus ik zit ff naar die foto te kijken, gewoon gedachteloos, en opeens denk ik: FUCK wat een hoop nerds, zielenpoten en ongelooflijke oetlullen. Nou heb ik 't dus over de mannen/kerels De vrouwen op de foto zagen er ook niet al te jofel uit, maar vergeleken met de complete randdebielen van 't mannelijk geslacht viel 't nog wel mee. (Type Libellevrouw met rood brilmontuur, je moet ervan houden en ik hou er niet van, maar de mannen waren dus serieus van 't type 'Ik ben nog nooit zonder mijn moeder buiten geweest behalve vandaag' )

Oké, ik ben er dus al die jaren ingeluisd. De media maken je wijs dat er echt 'hele leuke' meisjes en 'enorm knappe' jongens meedoen met die bullshit, gewoon 'mensen zoals jij en ik', die alleen de 'pech hebben dat ze de ware nog niet zijn tegengekomen' - ja, 't is maar wat je pech noemt - en die daarom op deze onsympathieke wijze naar een partner zoeken, en dan wordt er ook altijd bijgezegd dat 't op zich geen fuck uitmaakt of je nou op internet of in de kroeg iemand ontmoet, maar hé, deze lelijke lui zie je in de kroeg dus echt niet lopen

Kortom: wie heeft ooit dat rookgordijn verzonnen?
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_70758841
Nou vriend ik ben toevallig is naar dat feest geweest en er komt gewoon hetzelfde volk als in een gewone discotheek met als uitzondering dat het van alle leeftijden is. En raar maar waar het tegendeel is juist waar op datingsites er komen echt hele leuke vrouwen op af die je juist niet in de discotheek meer ontmoet omdat ze daar altijd lastiggevallen worden.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:52:42 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_70759681
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou metro2005 ik had nog steeds moeite met je geloven en daarom heb je gegevens maar effe nagetrokken. Grote claims vragen immers groot bewijs en toen kwam ik een detaillerdere omschrijving van je tegen ergens. En ik geloof er nou helemaal niks meer van moet ik zeggen. Niks aantemerken op je voor de rest hoor maar je lijkt me daar gewoon de persoon niet voor. Je muzikale en culturele smaken zijn nou niet echt bepaald dingen die algemeen liggen bij veel mensen.

misschien is het juist door mijn muziek en culturele smaak dat ik snel in contact kwam met vrouwen. Veel vrouwen vinden het prachtig om over spirituele zaken ed te kletsen het mag dan ook geen wonder heten dat ik ook dates heb gehad met vrouwen via diverse forums en niet eens zozeer via datingsites.

en waarom zou ik mijn persoonlijke gegevens zoals muzieksmaak ed niet online mogen zetten moet iedereen maar hetzelfde leuk vinden?

en of jij gelooft of niet wat ik zeg moet je vooral zelf weten, daar kan ik niet wakker van liggen
pi_70760060
Ja, op spirituele forums geloof ik het wel. Ik heb er niks op tegen hoor en begrijp wel dat vrouwen dat leuk vinden maar als iemand anders die mening niet deelt of zich er niet direkt mee bezig houdt kom je zweverig over en dus een beetje apart. Je kan het best online zetten, maar pas op fokkers zijn een narcistisch volkje en ik kon makkelijk je hyves profiel vinden. Als ik het kan kan de meest doorgewinterde fokker dat ook, thats all!

Net weer een irritatiepuntje op rp trouwens ik vraag het volgende aan een chick:

Ja hoi, sorry maar ik heb een vraagje als ik jouw als favoriet toegevoegd heb zie je dat dan?

Zegt ze nee

vraag ik haar: en als je mij als favoriet toevoegd zie je het dan?

Peert ze hem gewoon van de site,hahaha.

[ Bericht 28% gewijzigd door picardmike op 07-07-2009 22:28:13 ]
UITGESCHREVEN
pi_70764043
Als ik mijn (kansloze ) statistiekjes m.b.t. datingsites er eens bij plaats...
Verschillende datingsites de afgelopen 6 jaar, stuk of 300+ mailtjes cq matches op paiq toch wel de deur uit gedaan of gekregen en iets van 20 dates gehad, waarvan 1 de nacht voortduurde. 3 dates werden stapvriendinnen waarvan ik er nu nog 1 (bijna 2, moet eens contact zoeken) overheb.

1 op de 15 lijkt een lage score, maar voor elk 'succesverhaal' hier (van TS bijvoorbeeld die tig dates en aanspraak blijkbaar heeft) zijn er tientallen mannen die helemaal nooit een date wisten te krijgen.

Dat vrouwen erg benauwd zijn voor een date is absoluut niet wat ik merk. Op paiq na, waar je soms weken korte oneliner berichtjes stuurt voor je elkaar een keer online treft (tenzij je het chatmoment even afspreekt), is het bij Relatieplanet-achtige sites meestal na een paar keer chatten. Eigenlijk weet je na het eerste chatuurtje wel of het goed zit. Als je alles er uit moet trekken, dan weet je bijna zeker dat ze niet echt geinteresseerd is. Vrijwel alle dates waren meteen heel spraakzaam over de chat. Dat betekent dat er gewoon wederzijdse interesse is.

Heb alleen een beetje pech met de dates zelf. Supergezellig, meestal na het etentje nog even rondlopen, maar nooit een echte vonk. Waarschijnlijk omdat ik nogal een blind paard ben en de signalen niet herken hehe.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_70764438
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef picardmike het volgende:

[..]

Vrouwen met een aparte smaak zijn ook veel op datingsites te vinden. Volgens mij krijg je zoals metro zegt inderdaad goede respons als je zelf een beetje zweverig bent met aparte (unieke) smaak (behalve dan als je echt weird bent). Sterker nog, vrouwen die erg in spiritualiteit geinteresseerd zijn, nemen vaak zelf het initiatief. Het zijn aparte wereldjes. Een vriend van mij is een langharige oerlelijke nerd, maar heeft altijd wel een vriendin. Hij zit helemaal in het gothic metal wereldje en zijn vriendinnen zijn ook altijd van dat soort types. In een andere groep zou hij een enorme vreemde vogel zijn.

Zelf ben ik behoorlijk sportief, maar heb verder geen 'bijzondere' hobbies, een 'bijzondere' uitstraling en mijn vakantiebestemmingen cq film/muziekvoorkeuren zijn ook duizend in een dozijn. Tja, dan val je niet op en kom je saai over. Bijzonder zijn zonder weird te zijn is volgens mij een succesformule.
pi_70765982
Ben ik de enige die vindt dat picardmike echt de slechtste berichten mogelijk stuurt naar vrouwen op datingsites? (uitgaande van zijn voorbeelden hier en reacties van vrouwen op hem)
pi_70770155
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Bijzonder zijn zonder weird te zijn is volgens mij een succesformule.

Je moet iets doen wat tot de verbeelding spreekt. Qua werk of hobby.
Als je een acountant bent en je doet verder niets bijzonders in het leven kom je heel saai over.
Niemand wordt geil van als je zegt dat je accountant bent.
Wel als je zegt dat je dokter bent, of journalist. Dat zijn banen die tot de verbeelding spreken.

Kortom: je moet een leuk origineel verhaal hebben. Iets te vertellen hebben.
pi_70770667
Het probleem is dat aparte mensen nogal onrealistisch optimisch zijn van zichzelf. Opzich goede eigenschap vindt ik. Maar vrouwen die prikken daar inweze zo doorheen. Tenzij de dame in kwestie ook zo is, is het geen succesformule. Als je apart bent en dat combineerd met een dosis nuchterheid, dan komt dat beter over bij vrouwen.
quote:
Ben ik de enige die vindt dat picardmike echt de slechtste berichten mogelijk stuurt naar vrouwen op datingsites? (uitgaande van zijn voorbeelden hier en reacties van vrouwen op hem)
Oh dat valt wel mee hoor, alles wat je hier leest zijn geen serieuze openningszinnen. Maar ik ben zeker niet saai op de msn chat. Ik heb ook genoeg vrouwen gehad die ineens met hun borsten aan kwamen zetten op de foto, maar dat vind ik dan weer het andere uiterste.

Trouwens ik had die vraag of iemand me zag als favoriet naar verschillende dames gestuurd, die ik toch niet zie zitten. Was effe benieuwd wat voor reaktie je nou krijgt. Ze reageren wel allemaal, maar sommige laten zich niet klemlullen of als er lucht van krijgen dan peren ze hem gewoon.
UITGESCHREVEN
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:45:24 #193
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70779665
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:20 schreef picardmike het volgende:

Ja daar ging het ook niet echt over, dat was maar een deel van het verhaal. Ik bespeurde al een fundamenteel gebrek aan interesse bij haar die ik irritant vondt en ik had haar daar al op aangeproken.

Enorme kneus...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_70802885
Na 10 jaar banners en advertenties van datingsites gezien te hebben maar eens ingeschreven.

Mijn ervaringen:

Met drie vrouwen heen en weer gemaild.
De eerste: heb ik gevraagd of ze eens wilde afspreken en zelfs al besproken wat we gingen doen op de afspraak. Blijkbaar was ze niet zo zeker van haar zaak want ik hoorde niets meer terug op mijn mailtje.

De tweede vrouw: berichten mee uitgewisseld maar de reactietijd was telkens meer dan een week, daar ben ik vrij snel afgehaakt. (tenzij ze nu opeens snel reageert wil ik nog wel wat terug sturen)

De derde vrouw heeft dezelfde interesse als ik en het initiatief komt niet alleen van mijn kant, we praten bijna dagelijks over msn. Ik vind het wel lastig een "relatie" of vriendschap via msn te pijlen, maar het moeilijkste vind ik te bepalen of ze mij echt ziet zitten. Ik leef steeds meer toe naar een afspraak maar een geplande vakantie staat ook voor de deur. De waarde van het contact is dan moeilijker vast te houden, omdat we elkaar nog nooit gezien hebben, iets anders proberen zal voor beiden nog weleens verleidelijk kunnen zijn. Enfin ik vind het een ramp door de constante onzekerheden die je hebt bij zulk contact, je kunt je zelf niet eens tonen en een ander kan weleens een verkeerd beeld van je hebben.
pi_70805536
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:33 schreef bloep123 het volgende:
Na 10 jaar banners en advertenties van datingsites gezien te hebben maar eens ingeschreven.

Mijn ervaringen:

Met drie vrouwen heen en weer gemaild.
De eerste: heb ik gevraagd of ze eens wilde afspreken en zelfs al besproken wat we gingen doen op de afspraak. Blijkbaar was ze niet zo zeker van haar zaak want ik hoorde niets meer terug op mijn mailtje.

De tweede vrouw: berichten mee uitgewisseld maar de reactietijd was telkens meer dan een week, daar ben ik vrij snel afgehaakt. (tenzij ze nu opeens snel reageert wil ik nog wel wat terug sturen)

De derde vrouw heeft dezelfde interesse als ik en het initiatief komt niet alleen van mijn kant, we praten bijna dagelijks over msn. Ik vind het wel lastig een "relatie" of vriendschap via msn te pijlen, maar het moeilijkste vind ik te bepalen of ze mij echt ziet zitten. Ik leef steeds meer toe naar een afspraak maar een geplande vakantie staat ook voor de deur. De waarde van het contact is dan moeilijker vast te houden, omdat we elkaar nog nooit gezien hebben, iets anders proberen zal voor beiden nog weleens verleidelijk kunnen zijn. Enfin ik vind het een ramp door de constante onzekerheden die je hebt bij zulk contact, je kunt je zelf niet eens tonen en een ander kan weleens een verkeerd beeld van je hebben.
Volgens mij is een msn-relatie een totale waste of time en vaak ook eenrichtingsverkeer.
Dat merkte ik op paiq, wat ik een paar weken had gedaan.
De meiden stellen zich toch behoorlijk passief op.

Je kunt maar beter na wat mailverkeer vrij snel wat afspreken, zodat je elkaar in het echt kan zien.
Als zij daar geen trek in heeft weet je genoeg, dan zit zij te chatten ter eer en meerdere glorie van haarzelf.

It takes two to tango
pi_70805699
Idd met deze heb ik 3 maanden 3 maal weeks lopen chatten. Vooral het chatten scheen ze leuk te vinden.

Succes met alles.

Groeten,

En waar ging de mail helemaal over? Ik vroeg wat ze ging doen op koninginnedag? Toen ze 5 dagen na koninginnedag nog niet reageerde toen zei ik tegen haar nou laat dan maar zitten.

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 09-07-2009 10:56:36 ]
UITGESCHREVEN
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:22:27 #197
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_70806632
Hey zo'n topic brengt me op een ideetje een leuk profiel maken, je voordoen als vrouw die graag een vluggertje wilt, leuke jailbait pic erbij en dan de reactie hier posten!

Met een beetje geluk zien jullie hier jezelf terug!
<hr>
pi_70820835
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Hey zo'n topic brengt me op een ideetje een leuk profiel maken, je voordoen als vrouw die graag een vluggertje wilt, leuke jailbait pic erbij en dan de reactie hier posten!

Met een beetje geluk zien jullie hier jezelf terug!
Dat soort profielen heb ik daar wel vaker gezien :p
pi_70825917
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:43 schreef Arvid het volgende:

[..]

Volgens mij is een msn-relatie een totale waste of time en vaak ook eenrichtingsverkeer.
Dat merkte ik op paiq, wat ik een paar weken had gedaan.
De meiden stellen zich toch behoorlijk passief op.

Je kunt maar beter na wat mailverkeer vrij snel wat afspreken, zodat je elkaar in het echt kan zien.
Als zij daar geen trek in heeft weet je genoeg, dan zit zij te chatten ter eer en meerdere glorie van haarzelf.

It takes two to tango
Eens. Als je een keertje 'goed' (lees: een serieus lang gesprek) gechat hebt, dan moet je tijdens de 2e of 3e keer al wat afspreken, anders is het ergens zonde van je tijd. Wat je in 1 uur chat kun je elkaar in 10 minuten door de telefoon of op een terras zeggen. En zo kun je het ook brengen. Van 'joh, wat dacht je ervan om dit gesprek eens ergens op een terras voort te zetten?'

Als ze daar negatief op reageren kun je gewoon eerlijk zeggen dat je je op een datingsite hebt ingeschreven om nieuwe mensen te ontmoeten en misschien zelfs een relatie. Chatcontacten heb je immers genoeg. Als ze daar niet goed op reageert en toch liever nog door blijft chatten, moet je ook gewoon hard zijn. Uitleggen dat je wel snapt dat ze wat voorzichtig zijn, maar dat jij gewoon geen tijd hebt in nog meer chatcontacten. Je bent immers op zoek naar een date/relatie. En dan afkappen en op naar de volgende.
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:55:33 #200
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70826855
quote:

[..]

Spelt ze op deze manier:

Succes met alles.

Groeten,
Wat heb je haar dan wel niet gestuurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')