Jij wou weten hoe het afgelopen was toen ik die email verstuurde.quote:Jezus, verkracht m'n mooie topic nog even verder
Touchequote:Op zondag 7 juni 2009 19:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij wou weten hoe het afgelopen was toen ik die email verstuurde.
quote:Touche
Maar het plaatsen van foto's en het irl stalken van dames gaat me iets te ver...
De profielen zijn zeker echtquote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef Rest het volgende:
Ik zit net voor het eerst op zo'n site te kijken, zonder in te schrijven (relatieplanet) Ik selecteer van 20 tot 26 en tot mijn verbazing ziet gewoon 1 op de 4 vrouwen er goed uit. Dat is bijna beter dan in de kroeg.![]()
Zijn al die profielen echt denken jullie?
Waarom kan ik die foto's zien terwijl ik geen lid ben? Lijkt me niet echt de bedoeling toch?
Gelezen extern onderzoek: de kans op een relatie is 3%quote:Op maandag 8 juni 2009 00:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De profielen zijn zeker echt. Datingsites zijn tegenwoordig hot, ook als je op een normale manier wel een vriend/vriendin kunt krijgen...
link?quote:Op maandag 8 juni 2009 05:57 schreef bendk het volgende:
[..]
Gelezen extern onderzoek: de kans op een relatie is 3%
weet ik niet meer, was een artikelquote:
Leuk boekie, die gaan we maar eens bestellenquote:Op maandag 8 juni 2009 08:19 schreef bendk het volgende:
maar lees eens : hoe overleef ik mijn familie...
Mijn idee is dat alle mensen dat of in die geest dat boek moet lezen en vooral daarover gaan nadenken.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:03 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Leuk boekie, die gaan we maar eens bestellen
Wel vreemd dat de NL versie zoveel goedkoper is dan de Engelse... ("Life and how to survive it")
Alleen moet je oppassen voor gare wijven, sommige die liegen zo erg.quote:De profielen zijn zeker echt . Datingsites zijn tegenwoordig hot, ook als je op een normale manier wel een vriend/vriendin kunt krijgen...
Loacatiemanager: dealer ?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Alleen moet je oppassen voor gare wijven, sommige die liegen zo erg.
Zo sprak ik er ook 1 HBO gedaan en locatiemanager(salaris rond de 3500 bruto)
Spelt ze op deze manier:
sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?
Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.
het gaat niet om laatste of eerste keus wij zitten anders in elkaar ja. Ik ga niet binnen een minuut terug reageren als iemand mij mailt zo ben ik niet jij waarschijnlijk wel. Veel succes en alvast een fijn weekend.
Succes met alles.
Groeten,
Maar zou je d'r doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spelt ze op deze manier:
sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?
Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.
het gaat niet om laatste of eerste keus wij zitten anders in elkaar ja. Ik ga niet binnen een minuut terug reageren als iemand mij mailt zo ben ik niet jij waarschijnlijk wel. Veel succes en alvast een fijn weekend.
Succes met alles.
Groeten,
Wat heb jij dan naar haar gestuurd voordat ze met dit mailtje terug kwam?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spelt ze op deze manier:
Succes met alles.
Groeten,
Ik ben benieuwd, heb het boek meteen besteldquote:Op maandag 8 juni 2009 09:41 schreef bendk het volgende:
[..]
Mijn idee is dat alle mensen dat of in die geest dat boek moet lezen en vooral daarover gaan nadenken.
Misschien wordt daardoor wel 50% of meer scheidingen voorkomen, preventieve psychologie zou je kunnen zeggen.
Verplichte kost op school ?
Het is al een tijd geleden dat ik het heb gelezen - moet het hier ergens nog wel hebben staan - maar het boek is geschreven tesamen met zijn psychiater Skinner.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:20 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, heb het boek meteen besteld
Is de humor van Cleese in de NL versie nog een beetje herkenbaar gebleven?
Kans op relatie is 100%, als je maar lang genoeg op zo'n site zit en genoeg berichten verstuurd en daarna genoeg datequote:Op maandag 8 juni 2009 05:57 schreef bendk het volgende:
[..]
Gelezen extern onderzoek: de kans op een relatie is 3%
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kans op relatie is 100%, als je maar lang genoeg op zo'n site zit en genoeg berichten verstuurd en daarna genoeg date![]()
Genoeg dates, neukertjes en relaties opgeduikeld via datingsites
En nu gelukkig met mijn vriendin die ik ook via een datingsite heb leren kennen.
daar was ik ook wel benieuwd naar ja, is gewoon een boos mailtje terug, dan ga ik ook niet super op mijn spelling letten namelijk. Zo te zien flipte de mail verstuurder compleet omdat ze niet binnen een paar seconde terug reageerde...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Wat heb jij dan naar haar gestuurd voordat ze met dit mailtje terug kwam?
Ja daar ging het ook niet echt over, dat was maar een deel van het verhaal. Ik bespeurde al een fundamenteel gebrek aan interesse bij haar die ik irritant vondt en ik had haar daar al op aangeproken. Misschien lag het aan mij maar ik voelde dat ik steeds het iniatief moest nemen, hoewel we wel leuk tegen elkaar praatte. Maar ik haat het als vrouwen mij alleen aardig vinden en weinig aantrekkingskracht tonen. Maar op rp vond ze die wel blijkbaar, dus daarom begon ik erover.quote:Als iemand mij zou vragen waarom ik níet op msn ben maar wel op die of die site zou ik ook zeggen 'pleur lekker op'.
Valt me ook op dat veel gasten hier zitten te trappen op datingsites en "de vrouwen".quote:Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef EwoutL het volgende:
Het is me wel duidelijk dat dit topic overbevolkt wordt door heren die hun frustratie op vrouwen weer eens even lekker willen afreageren. Vooral lekker doorgaan zo.
Wees nu eens heel eerlijk tegen jezelf. Lopen jullie nu gewoon niet tegen die datingsites aan te trappen, omdat het je niet lukt leuke reacties terug te krijgen op je mailtjes aan aantrekkelijk vrouwen. Ik heb tientallen dates gehad via verschillende datingwebsites en dat waren stuk voor stuk hele normale leuke vrouwen die je overal tegen zou kunnen komen.
Dus stop nu gewoon eens met zeiken en zeuren en zoek de oplossing voor de verandering eens bij jezelf inplaats van het vingertje naar anderen te wijzen.
Ik heb na 60 dates via internet met verschillende vrouwen het volgende te zeggen: Ik heb nog nooit een vrouw durven aan te spreken in de bus, in de kroeg of discotheek en ik ben 27 jaar. Mijn successen heb ik altijd via Internet geboekt bij de vrouwen, dus het is nu een beetje mijn way of life geworden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:20 schreef Arvid het volgende:
[..]
Valt me ook op dat veel gasten hier zitten te trappen op datingsites en "de vrouwen".
Kans van 99,99% dat dit voortvloeit uit enkel frustratie en onbegrip.
Ik ken sowieso al 5 gasten die een prima leuke relatie hebben overgehouden aan internetdaten, dus dat zijn al concrete bewijzen dat het prima kan werken. Ikzelf heb dat nog nooit gedaan, maar sta er wel open voor.
Je moet jezelf wel kansrijk achten, en voor kansen gaan. Anders sta je sowieso met lege handen.
Op de middelbare school riepen ze al: wie niet waagt, blijft maagd. Prachtige leus. Zo waar gewoon.
Bovenstaande geldt trouwens voor mannen. Hoe het pad voor vrouwen naar Rome bewandeld wordt, weet ik niet veel van. Zij kunnen natuurlijk wat meer in de afwachtende modus staan, omdat mannen in eerste instatie het iniatief nemen. Uiteindelijk willen ze wel in Rome belanden.
o geloof me, ik heb genoeg gedate via internetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef picardmike het volgende:
Nou de smoesjes, ziek, werk, en bezig schieten je om de oren hoor. Heb je dit zelf ondervonden of denk je dat?
Ik dacht het namelijk ook maar steekproefsgewijs ben ik er niet zo van overtuigd. Zelfs als het in het profiel aangegeven staat. Vrouwen doen zich ook vaak direkter voor dan ze daadwerkelijk zijn. Maar het woord date heb ik geen enkele vrouw in de mond zien nemen. Zelfs telefonisch kreeg ik een keer een smoes te horen, die pakte haar agenda erbij en zei volgende maand is mooi toch? De rede dat ze niet kon was omdat ze druk bezig was met werken, ik heb het niet eens meer over de weekenden gehad want ze zou het toch niet over hoofd gezien hebben dus toen heb ik niks meer teruggestuurd. Kortom als je er over begint, is mijn ervaring dat het zo lang mogelijk uitgesteld wordt. Je krijgt hem wel maar nooit zo snel als men denkt.
Ik heb een keer de vraag gekregen waarom ik nog niet had voorgesteld om eens iets af te spreken met de vrouw in kwestie. Tja, ze had in een van haar eerste berichtjes toch zelf gezegd dat ze graag rustig via die site kennis wilde makenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef picardmike het volgende:
Maar het woord date heb ik geen enkele vrouw in de mond zien nemen.
quote:o geloof me, ik heb genoeg gedate via internet en het verschilt heel erg per persoon of iemand wel of niet snel met je afspreekt maar mijn ervaring is dat de meesten toch wel binnen 1 tot 2 weken afspreken en sommigen zelfs al dezelfde week nog. Zal ook ongetwijfeld te maken hebben met hoe je zelf overkomt denk ik. Ik hoor heel vaak dat ik op mensen overkom alsof ze me al jaren kennen en mensen vertrouwen mij ook heel snel. Dat zal ook echt wel meespelen. En tja het in eerste instantie aanschrijven van vrouwelijk schoon is toch vaak als schieten met een luchtbuks op een vlieg maar je moet toch proberen een beetje selectief te zijn en ook persoonlijke reacties te sturen, maar je kan er best heel veel sturen. Er zijn er altijd een paar die wel de moeite nemen om te reageren.
quote:Ik heb een keer de vraag gekregen waarom ik nog niet had voorgesteld om eens iets af te spreken met de vrouw in kwestie. Tja, ze had in een van haar eerste berichtjes toch zelf gezegd dat ze graag rustig via die site kennis wilde maken .
En verder kan het gewoon demotiverend werken als je 20 vrouwen een (in jouw ogen) leuk berichtje stuurt en van 19 van hen hoor je niets terug. Aan de ene kant is het natuurlijk niet netjes om niet te reageren, aan de andere kant zijn er vrouwen die tientallen berichten per dag krijgen en daardoor zeer selectief reageren
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou metro2005 ik had nog steeds moeite met je geloven en daarom heb je gegevens maar effe nagetrokken. Grote claims vragen immers groot bewijs en toen kwam ik een detaillerdere omschrijving van je tegen ergens. En ik geloof er nou helemaal niks meer van moet ik zeggen. Niks aantemerken op je voor de rest hoor maar je lijkt me daar gewoon de persoon niet voor. Je muzikale en culturele smaken zijn nou niet echt bepaald dingen die algemeen liggen bij veel mensen.
Tip houd je persoonlijke gegevens in je profiel binnenboord.
Vrouwen met een aparte smaak zijn ook veel op datingsites te vinden. Volgens mij krijg je zoals metro zegt inderdaad goede respons als je zelf een beetje zweverig bent met aparte (unieke) smaak (behalve dan als je echt weird bent). Sterker nog, vrouwen die erg in spiritualiteit geinteresseerd zijn, nemen vaak zelf het initiatief. Het zijn aparte wereldjes. Een vriend van mij is een langharige oerlelijke nerd, maar heeft altijd wel een vriendin. Hij zit helemaal in het gothic metal wereldje en zijn vriendinnen zijn ook altijd van dat soort types. In een andere groep zou hij een enorme vreemde vogel zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou metro2005 ik had nog steeds moeite met je geloven en daarom heb je gegevens maar effe nagetrokken. Grote claims vragen immers groot bewijs en toen kwam ik een detaillerdere omschrijving van je tegen ergens. En ik geloof er nou helemaal niks meer van moet ik zeggen. Niks aantemerken op je voor de rest hoor maar je lijkt me daar gewoon de persoon niet voor. Je muzikale en culturele smaken zijn nou niet echt bepaald dingen die algemeen liggen bij veel mensen.
Tip houd je persoonlijke gegevens in je profiel binnenboord.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bijzonder zijn zonder weird te zijn is volgens mij een succesformule.
Oh dat valt wel mee hoor, alles wat je hier leest zijn geen serieuze openningszinnen. Maar ik ben zeker niet saai op de msn chat. Ik heb ook genoeg vrouwen gehad die ineens met hun borsten aan kwamen zetten op de foto, maar dat vind ik dan weer het andere uiterste.quote:Ben ik de enige die vindt dat picardmike echt de slechtste berichten mogelijk stuurt naar vrouwen op datingsites? (uitgaande van zijn voorbeelden hier en reacties van vrouwen op hem)
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:20 schreef picardmike het volgende:
Ja daar ging het ook niet echt over, dat was maar een deel van het verhaal. Ik bespeurde al een fundamenteel gebrek aan interesse bij haar die ik irritant vondt en ik had haar daar al op aangeproken.
Volgens mij is een msn-relatie een totale waste of time en vaak ook eenrichtingsverkeer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:33 schreef bloep123 het volgende:
Na 10 jaar banners en advertenties van datingsites gezien te hebben maar eens ingeschreven.
Mijn ervaringen:
Met drie vrouwen heen en weer gemaild.
De eerste: heb ik gevraagd of ze eens wilde afspreken en zelfs al besproken wat we gingen doen op de afspraak. Blijkbaar was ze niet zo zeker van haar zaak want ik hoorde niets meer terug op mijn mailtje.
De tweede vrouw: berichten mee uitgewisseld maar de reactietijd was telkens meer dan een week, daar ben ik vrij snel afgehaakt. (tenzij ze nu opeens snel reageert wil ik nog wel wat terug sturen)
De derde vrouw heeft dezelfde interesse als ik en het initiatief komt niet alleen van mijn kant, we praten bijna dagelijks over msn. Ik vind het wel lastig een "relatie" of vriendschap via msn te pijlen, maar het moeilijkste vind ik te bepalen of ze mij echt ziet zitten. Ik leef steeds meer toe naar een afspraak maar een geplande vakantie staat ook voor de deur. De waarde van het contact is dan moeilijker vast te houden, omdat we elkaar nog nooit gezien hebben, iets anders proberen zal voor beiden nog weleens verleidelijk kunnen zijn. Enfin ik vind het een ramp door de constante onzekerheden die je hebt bij zulk contact, je kunt je zelf niet eens tonen en een ander kan weleens een verkeerd beeld van je hebben.
Dat soort profielen heb ik daar wel vaker gezien :pquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Hey zo'n topic brengt me op een ideetjeeen leuk profiel maken, je voordoen als vrouw die graag een vluggertje wilt, leuke jailbait pic erbij en dan de reactie hier posten!
Met een beetje geluk zien jullie hier jezelf terug!
Eens. Als je een keertje 'goed' (lees: een serieus lang gesprek) gechat hebt, dan moet je tijdens de 2e of 3e keer al wat afspreken, anders is het ergens zonde van je tijd. Wat je in 1 uur chat kun je elkaar in 10 minuten door de telefoon of op een terras zeggen. En zo kun je het ook brengen. Van 'joh, wat dacht je ervan om dit gesprek eens ergens op een terras voort te zetten?'quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:43 schreef Arvid het volgende:
[..]
Volgens mij is een msn-relatie een totale waste of time en vaak ook eenrichtingsverkeer.
Dat merkte ik op paiq, wat ik een paar weken had gedaan.
De meiden stellen zich toch behoorlijk passief op.
Je kunt maar beter na wat mailverkeer vrij snel wat afspreken, zodat je elkaar in het echt kan zien.
Als zij daar geen trek in heeft weet je genoeg, dan zit zij te chatten ter eer en meerdere glorie van haarzelf.
It takes two to tango
Wat heb je haar dan wel niet gestuurdquote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spelt ze op deze manier:
Succes met alles.
Groeten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |