De unibodies hebben een mini-DisplayPort ipv een mini-DVI aansluiting toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:19 schreef super-muffin het volgende:
Omdat mijn MacBook een paar weken geleden gestolen is en ik nu een unibody MacBook Pro heb zijn er een paar spullen overbodig geworden:
AppleSac voor 13" MacBook
[ afbeelding ]
Niet heel erg veel gebruikt en ook niet uitgelubbert.
¤30,-
iColor classic logo insert (6 sheets)
[ afbeelding ]
Een sheet die je tussen je scherm en het Apple logo (MacBook Pro niet inbegrepen)
Je MacBook moet hier voor wel open gemaakt worden, dus de garantie vervalt. Er zijn wel duidelijke guides voor te vinden, ook op YouTube.
¤10,- voor alle 6, per stuk ¤2,-
En dan ook nog dit:
MacBook Lader, met lang snoer en duckhead: nog in goede staat
¤35,-
mini-DVI naar DVI adapter
¤10,-
mini-DVI naar VGA adapter
¤10,-
Alle prijzen zijn zonder verzendkosten, ophalen kan eventueel ook in Vlaardingen.
Liever geen vragen en ook niet bieden via PM
Klopt, daarom heb ik ze ook overquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:26 schreef Cid het volgende:
[..]
De unibodies hebben een mini-DisplayPort ipv een mini-DVI aansluiting toch?
Ik dacht 65 watt, van een gewone MacBook in ieder geval. Maar werkt ook prima op mijn MacBook Pro.quote:
Je krijg zo een PM.quote:
Zekerquote:
Jammer.. ook debiel dat die dingen voor de unibodies meteen weer een 10,- duurder zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Klopt, daarom heb ik ze ook over
[..]
Je heb het bonnetje toch nog?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:23 schreef chiren het volgende:
Ja verdomme, heb ik net bij de MM een sleeve gekocht waar ik met moeite mn oplader en mighty mouse bij kan stoppen als de macbook er zelf al inzit
Ik denk even na over dat minidvi-dvi stukje, hierna kan er een dvi-hdmi stekker op toch? Om bijvoorbeeld op een LCD tv aan te sluiten?
Nee, die heeft een mini-DisplayPortquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
past die mini dvi-vga niet op de unibody dan?
Ja, maar ondertussen hebben m'n katten er al het e.e.a. aan vergaldquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef super-muffin het volgende:
Je heb het bonnetje toch nog?
Volgens mij werkt dat wel, maar ik weet niet of er ook mini-DVI naar HDMI bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |