quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Breaking news:
Pim sprak zomaar 5 zinnen in 5 minuten... En als Bonus lachte hij hardop!
hoe gek het ook klinkt misschien, Peter en Pim gaan *baasje* strijden, als jeroen weg valt dan kan Pim zich ontpoppen en peter laat dat natuurlijk niet gebeuren, maar pim is anders denk ik dan we allemaal denken.quote:
As usualquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ter info: Het zijn weer Jeroen en Eline die de kar trekken...
De rest speelt weer zoutzak!
Come on.. admit it... Dit gaat alleen maar om credits/geld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:50 schreef ditisHuub het volgende:
er lopen nog een aantal spannende polls op www.thebunkeronline.tv
vooral de poll over het noodrantsoen of normale porties is close!
(ja idd, iets wat vanavond eruit is gehaald en jullie mogen bepalen hoe het weer naar binnenkomt)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:53 schreef FuTilE het volgende:
Is er al een topic voor de commentaren op de COS, trouwens?
TBO COCOS#1
Ik denk dat dat erg tegen gaat vallen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe gek het ook klinkt misschien, Peter en Pim gaan *baasje* strijden, als jeroen weg valt dan kan Pim zich ontpoppen en peter laat dat natuurlijk niet gebeuren, maar pim is anders denk ik dan we allemaal denken.
We willen toch een bunker 2quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Come on.. admit it... Dit gaat alleen maar om credits/geld.
Krijg je hier vrije studiepunten voor bij John de Mol?
nee hoor ik doe dit voor Bram en Bart, twee vrienden van mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Best fijn om tussen al die herrie zo af en toe positieve klanken te horen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:52 schreef wicky. het volgende:
[..]
![]()
Enuh laat jullie je niet gek maken daar he
jullie doen het Top!
Ik ben voor creativiteit belonen..... samen de groep omhoog trekken en anders allemaal gewoon water en brood... dat gewacht op ons zonder iets te geven ben ik al meer dan beu.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ter info: Het zijn weer Jeroen en Eline die de kar trekken...
De rest speelt weer zoutzak!
Ik weet niet maar, dan stem je toch gewoon nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, omdat er hier mensen zijn die het niet eerlijk vinden dat een streamer er zoveel geld instopt en daar de hele dag al over lopen te roepen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij dat zegt? Omdat Danny er zoveel geld insteekt?
En hoe lang loop jij al te kraaien dat je Jeroen eruit wil?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij denkt dat bijvoorbeeld familieleden van bunkeraars geen geld hebben? En Danny kan investeren wat hij wil, als 100 streamers willen dat hij niet z'n zin krijgt, gezamenlijk 50 euro bij elkaar lappen, dan wil ik nog wel eens zien of hij doorgaat met die activiteiten.
Maar voorlopig wordt er alleen maar geroepen, Jeroen krijgt bijna nul positieve stemmen van de streamers.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Best fijn om tussen al die herrie zo af en toe positieve klanken te horen.
Dan weet je weer waar je het voor maakt.
Met genoeg knoflook proef je het verschil toch niet!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:58 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
geen van beiden vind de naam briljant maar daarnaast.. is het een man/vrouw?
In conflict komen met Danny is nou niet echt bijzonder.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:58 schreef ditisHuub het volgende:
Huub vraagt toch af waarom hij eigenlijk altijd in conflict komt met forumbeheerders....
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Met genoeg knoflook proef je het verschil toch niet!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:58 schreef ditisHuub het volgende:
Huub vraagt toch af waarom hij eigenlijk altijd in conflict komt met forumbeheerders....
Ik denk het niet. Er komt zo weinig uit die gozer, we zitten er nu al twee weken naar te kijken. Dan zou hij inmiddels toch wel ietwat op zijn gemak moeten zijn. En Jeroen is ook weer niet dusdanig veel aan het woord dat hij daardoor wordt onderdrukt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe gek het ook klinkt misschien, Peter en Pim gaan *baasje* strijden, als jeroen weg valt dan kan Pim zich ontpoppen en peter laat dat natuurlijk niet gebeuren, maar pim is anders denk ik dan we allemaal denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |