Het boeit me geen reet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:53 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik weet niet of god een lul heeft. Jij wel?
quote:
Zou zomaar kunnen Suzanne.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien heeft ie ook wel geen reet.
Ta puta madrequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:57 schreef ImTheBase het volgende:
TE QUIERO PUTAAAAAAAAAAAAA!
Jotcha. Oké. Bedankt hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef Jotcha het volgende:
Kinggone. Wat een kutopmerkingen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:58 schreef MASD het volgende:
[ link | afbeelding ]
Links radicale groeperingen (dierenactivisten wss, lethargisch tuig) hebben deze smiley gevangen genomen in een kooi. Wil jij hem bevrijden? Hij voelt zich eenzaam, klik op hem!
Graag gedaan man, jwzquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:58 schreef MASD het volgende:
[ link | afbeelding ]
Links radicale groeperingen (dierenactivisten wss, lethargisch tuig) hebben deze smiley gevangen genomen in een kooi. Wil jij hem bevrijden? Hij voelt zich eenzaam, klik op hem!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:58 schreef MASD het volgende:
[ link | afbeelding ]
Plezier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga eens kijken wat mijn dromen brengen![]()
Nattigheid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga eens kijken wat mijn dromen brengen![]()
Alles gelukt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:10 schreef Noortje. het volgende:
Ik weiger hier te posten.
Soms, op zaterdagmiddag, ga ik voor de spiegel staan. Met enige behendigheid haal ik mijn penis tussen mijn benen door terwijl ik keihard "IK BEN EEN MEISJE, IK BEN EEN MEISJE" schreeuw.quote:
Fietsie, steppie?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:10 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Jij bent zeker een persoon die vroeger zeker van z'n fietsie of steppie is gepikt
Verneukte Biogarde-grap, fail.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Soms, op zaterdagmiddag, ga ik voor de spiegel staan. Met enige behendigheid haal ik mijn penis tussen mijn benen door terwijl ik keihard "IK BEN EEN MEISJE, IK BEN EEN MEISJE" schreeuw.
quote:
Heb je daar een filmpje van?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Soms, op zaterdagmiddag, ga ik voor de spiegel staan. Met enige behendigheid haal ik mijn penis tussen mijn benen door terwijl ik keihard "IK BEN EEN MEISJE, IK BEN EEN MEISJE" schreeuw.
Ja Binas. Oké. Maar hop hop. Je kunt het best.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]Nee, maar ik lees het nog wel even door in de pauze ofzo.
En gelukkig hebben we BINAS, maar ik denk dat ik alsnog hard ga falen.
NOOOOOOOOOORTJAAAAAAAAAAH wanneeer gaan wij nou smsenquote:
Nou ja, ik haal alles door elkaar omdat ik moe ben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja Binas. Oké. Maar hop hop. Je kunt het best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |