Da's zuur.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:38 schreef Onufriev het volgende:
Ik word er nu schijtziek van, die kerel heeft niet eens een wapen en nog veegt ie mij van de mat.
En weer vooral geen netje gooien. (En ja, ik blijf het posten)
http://hoidaar.mybrute.com/tf/17208016
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Da's zuur.
Meestal halen mijn brutes met die scourge ook twee keer achter elkaar uit... Bij jou maar één keer, zodat die ander nog net een klein restje health over houdt.
En een net over de wolf heen wil ook nog wel eens helpen ja, maar wat ik ook regelmatig zie gebeuren is dat brutes een net over de zwakste pet heengooien... Staan er een wolf en een hond, gooien ze het net over de hond heen.
het forumquote:Op maandag 18 mei 2009 00:17 schreef Onufriev het volgende:
Als een brute met wachtwoord beveiligd is, wil nog niet zeggen dat het jouwe is ..
Maar waarvoor ik postte: Wat is het nut van een clan eigenlijk?
Klopt, maar als er met een beveiligde brute een gevecht gedaan wordt, kan dat gevecht alleen zijn gestart door degene die het wachtwoord kent. Ook dat bewijst natuurlijk nog niet dat die brute echt van mij is (ik kan ook gewoon de link van het gevecht uit de cel hebben gekopieerd), maar ja, waarom zou ik het gevecht van iemand anders gaan posten?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:17 schreef Onufriev het volgende:
Als een brute met wachtwoord beveiligd is, wil nog niet zeggen dat het jouwe is ..
Voor zover ik heb ontdekt zijn clans totaal nutteloos, en alleen een beetje voor de sier ofzo.quote:Maar waarvoor ik postte: Wat is het nut van een clan eigenlijk?
Wat moet wat voorstellen?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
WTF moet dit nou weer voorstellen. sirieus...
Een level 5 met een beer en een fucking hond. Beetje te veel van het goede hequote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef supertomato het volgende:
goed zo RhytmicalRemedy jij houd dus ook van powned kan je gewoon zien op je plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |