abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68961502
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:33 schreef Danny het volgende:

[..]

Chronologische volgorde:
1 - er komen polls met 'wat moet eruit'
2 - Huub zegt dit:
[..]

3 - de polluitslag is dat de spullen eruit moeten
4 - de bewoners gooien de spullen eruit
5 - de bewoners krijgen te horen dat er nu nieuwe polls komen en de streamer beslist of ze iets terugkrijgen
6 - er komen helemaal geen polls waarin we dat kunnen beslissen
7 - de bewoners krijgen te horen dat de streamer heeft beslist dat ze niets terugkrijgen

daar klopt toch iets niet lijkt me.
Mijn uitleg dekt alle punten, de manier waarop redactie het communiceerde brengt wat misverstand, ze waren nog bij stap 1 terwijl jij al bij stap 2 zat te denken. Maar het is dus je uitgelegd en huub heeft het bevestigd.

Dus neem je pilletje en chill
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:35:57 #252
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_68961503
quote:

[..]

Chronologische volgorde:
2 - Huub zegt dit:
[..]

5 - de bewoners krijgen te horen dat er nu nieuwe polls komen en de streamer beslist of ze iets terugkrijgen
7 - de bewoners krijgen te horen dat de streamer heeft beslist dat ze niets terugkrijgen

Voor NU hebben de polls beslist alles weg... En dat is dus ook medegedeeld in de bunker.

En of er spullen terugkomen , daarvoor komen er nieuwe polls!

Er staat nergens dat dan binnen 5 minuten of 5 uur of 5 dagen is... Dus wat is nu je klacht?
- but you can never leave!
pi_68961520
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:34 schreef earthling39 het volgende:

[..]

Het gaat er juist om dat voordat er ook maar één poll op de site werd gezet er al werd omgeroepen dat de streamer heeft bepaald dat er niets in de bunker terugkomt! en dit staat los van de eerdere drie polls waarbij er werd gestemd om alles uit de bunker te halen.
Tenminste zo begrijp ik het.. of mis ik iets?
De spullen werden ingenomen om te kijken wat er mee zou gebeuren, aan de hand van die 3 polls is besloten alles af te nemen, dat werd ze verteld.
Precies zoals de streamer heeft bepaald dus.
  Admin dinsdag 12 mei 2009 @ 23:36:25 #254
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68961522
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:33 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

vraag mij af of Danny zich aan zijn woord houdt...ik schat in van niet
dan ken je mij niet. maar zoals de waard is he.
zorg nou eerst maar eens dat jij je afspraken en beloftes nakomt zonder je te verschuilen achter zogenaamde misverstandjes. Je was heel stellig, het is ook nog eens precies zo tegen de bewoners gezegd en wij hebben helemaal niet beslist dat ze niets terug kregen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:36:31 #255
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_68961526
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:29 schreef Susi het volgende:

[..]

Waardoor het gros een stuk minder gaat kijken
Maar dat is dan de zorg voor de makers, die moeten het dan zo doen dat je echt niks wilt missen, goede opdrachten etc.etc. dat er elke dag en avond deel iets staat te gebeuren.
Hun willen dit prog. tot een sucses maken moeten ze een beetje meer Tempo en de bunkerbewoners meer motiveren iets zelf te onder nemen.,
Het is nu 10 dagen, en Ja ik had er ook meer van verwacht maar ik blijf toch plakken omdat ik toch wil weten hoe alles verder verloopt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_68961535
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:34 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Heeft Emmeloord een kanjer?

En is dat meer of minder dan ¤23,50?
ik heb bij die kanjer prijs namens Talpa en postcode loterij nog 100.000 euro uitgereikt in Beesd, Emmeloord was echt gaaf met die live UMTS verbinding
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:36:52 #257
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68961541
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat is nu de 2e keer dat je m'n integriteit ter discussie stelt, ik heb net zoveel info als jij en probeer de discussie zo objectief mogelijk te voeren. Dus nee, gewoon met de info die ik heb, dezelfde als jij.

Thanx trouwens, echt .
Jullie zitten ook veels te dicht bij de BO imo. Het geeft op zich niet maar er ontstaat wel een kritiekloze, conformerende houding. Een van de redenen waarom het nu zo loopt hier op het forum.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:36:59 #258
252767 Trekpopje
Puppet on a string
pi_68961545
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoop gedoe om Jeroen, maar er is er bijna geen één die een poging doet om hem omhoog te krijgen.

[ afbeelding ]
Ik wachtte met stemmen tot zaterdag (als dat de eliminatiedag is). Maar echt, ik ga nu geen credits meer kopen.

Topeffect zo van de actie van Danny
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:37:03 #259
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68961548
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoezo is het dom wat hij doet? Al stemt hij 20.000 euro weg op volledige valse argumenten, dan blijft dat toch nog steeds legitiem
Ik vind het prima... het geeft voornamelijk aan dat het stemsysteem rammelt.... stel dat er twee of zelfs 3 Danny's waren geweest
Wat gaat er in de finale gebeuren? Je kunt al bijna zeggen dat het hele stemsysteem om zeep is geholpen...
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 23:37:03 #260
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68961549
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is het nu zo dat Cossers vinden dat een streamer niet meer dan tien euro per dag mag besteden

Wtf, waar lullen jullie toch over Als mij de smoel van Jantje niet aanstaat, ik hem weg wil hebben, dan stem ik hem toch weg?
doe je ding nmns
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_68961560
quote:

[..]

Chronologische volgorde:
2 - Huub zegt dit:
[..]

Ik heb het de hele avond gevolgd en het klopt gewoon.
Polls op TBO site : hoeveelheid wat eruit moet ?
Streamers bepalen alles, dus nu is alles eruit.
Huub heb eerder aangegeven dat er dan weer polls komen wat er weer in mag.
Dit is dus FASE 2
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_68961562
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:32 schreef Espabilado het volgende:

[..]

het zou vooral voor m zelf dom zijn dat ie vanwege een misverstandje, die nu toch wel opgehelderd is, het programma kapot wil maken terwijl ie paar uur terug nog riep dat ie jeroen weer neutraal zou stemmen als dit allemaal degelijk uitgevoerd zou worden
Hij zegt nergens dat hij het programma kapot wil maken. Hij geeft aan dat hij baalt van het afwijken van het concept, hij baalt van het feit dat uitspraken van de redactie niet altijd in lijn liggen met de werkelijkheid. Hij baalt ervan dat de redactie Jeroen gebruikt, dat straft hij af. Dat deden mensen bij DGK ook, niets nieuws onder de zon.

En zelfs al zit hij er naast, hij doet niets fout. Hij mag dat gewoon vinden, zoals jij iets anders vindt. En iedereen mag met zijn geld doen wat hij wil, simpel zat.
pi_68961568
quote:

[..]

Chronologische volgorde:
2 - Huub zegt dit:
[..]

De poll is gesloten daaruit bleek: alles eruit.
Bewoners verwijderen alle spullen
nieuwe polls zullen worden aangemaakt waarin gestemd kan worden wat er terug komt. (hoe snel wil jij dingen?)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:37:59 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68961592
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:34 schreef NrTH het volgende:

[..]

Maar het is je nu uitgelegd wat er eigenlijk bedoeld werd, deal with it.
Nou ik heb hier ook wel moeite mee hoor, dit is wel een gevalletje van 'voor het lapje houden'. Komen we wel weer overheen, maar het hoeft zeker niet onder het vloerkleed geveegd te worden.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:38:35 #265
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68961622
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:37 schreef Dottey het volgende:

[..]

De poll is gesloten daaruit bleek: alles eruit.
Bewoners verwijderen alle spullen
nieuwe polls zullen worden aangemaakt waarin gestemd kan worden wat er terug komt. (hoe snel wil jij dingen?)
volgens mij heb jij zijn post niet begrepen
  Admin dinsdag 12 mei 2009 @ 23:38:38 #266
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68961627
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Voor NU hebben de polls beslist alles weg... En dat is dus ook medegedeeld in de bunker.

En of er spullen terugkomen , daarvoor komen er nieuwe polls!

Er staat nergens dat dan binnen 5 minuten of 5 uur of 5 dagen is... Dus wat is nu je klacht?
het slaat toch nergens op de bewoners hun spullen af te pakken, ze te zeggen dat wij als kijker nu drie polls krijgen om te bepalen of ze wat terug krijgen en dan een uur later te melden dat de kijker inmiddels beslist heeft?
Dan zit je als redactie toch keihard te liegen tegen de bewoners (en nu nog eens een keer tegen je publiek)?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68961628
Wat een hoop gedoe.

Nu hebben we heel duidelijk drie turbo polls geplaatst en daar naar gehandeld, natuurlijk hadden we het iets anders kunnen brengen richting de Overlevers door te zeggen het is nu aan de streamers om jullie weer nieuwe items/voedselpakketten/privileges te gunnen.
Maar dan had men ons weer verweten credits te melken, denk ook eens aan het effect daar beneden soms is het goed om even te wachten met het wederom aanpassen van de leefomstandigheden in The Bunker.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:38:39 #268
254306 wicky.
*-> Enjoy your Life <-*
pi_68961629
*zucht*
Anyway... Huub en derest van de Regie, ik heb Respect voor jullie wat jullie allemaal doen en regelen
Start the Day with a Dance and Living Day by Day
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:38:46 #269
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68961631
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:27 schreef Danny het volgende:

[..]

protest. jeroen maakt interessante streams. door hem eruit te stemmen raak ik de boel het hardst lijkt me.
en alle streamers ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_68961633
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:33 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

vraag mij af of Danny zich aan zijn woord houdt...ik schat in van niet
Ik denk dat Danny wel een man van zijn woord is.

Het is alleen wat lastig om alles precies zo uit te voeren zoals hij het in zijn hoofd heeft
pi_68961634
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:37 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vind het prima... het geeft voornamelijk aan dat het stemsysteem rammelt.... stel dat er twee of zelfs 3 Danny's waren geweest
Wat gaat er in de finale gebeuren? Je kunt al bijna zeggen dat het hele stemsysteem om zeep is geholpen...
Het enige probleem van die Bunker is dat er gewoon te weinig betalende kijkers zijn. Eén afwijkende kijker met wat geld maakt al snel een redelijk verschil. Maar ook dat kun je die ene kijker niet kwalijk nemen.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:38:52 #272
252767 Trekpopje
Puppet on a string
pi_68961635
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:27 schreef Danny het volgende:

[..]

protest. jeroen maakt interessante streams. door hem eruit te stemmen raak ik de boel het hardst lijkt me.
Yep, dan help je de hele bunker om zeep.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:38:53 #273
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_68961636
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:36 schreef Rica het volgende:

[..]

Jullie zitten ook veels te dicht bij de BO imo. Het geeft op zich niet maar er ontstaat wel een kritiekloze, conformerende houding. Een van de redenen waarom het nu zo loopt hier op het forum.
Kritiek is prima, maar daar zijn aparte topics voor. Dit is commentaar op de streams, niet op het beleid!

Maar er zijn er hier een paar die dat podium te klein vinden en dus maar in de COS gaan lopen klagen over BELEID!

Is dat nou zo moielijk te begrijpen?
- but you can never leave!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:38:55 #274
254906 siep86
take a look at yourself first
pi_68961640
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:34 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Heeft Emmeloord een kanjer?

En is dat meer of minder dan ¤23,50?
8 miljonairs rijker en maximum voor wijkbewoners was ¤8750 per lot dus TB moet ff emmeloorders trekken haha
pi_68961661
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

volgens mij heb jij zijn post niet begrepen
is voornamelijk voor punt 6
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')