En, vond je het wat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef xalo het volgende:
[..]
Rammstein.. Bart heeft me gister nog 'n nummer gestuurd in de hoop dat ik het geen pokkeherrie zou noemen.
Beter een Spaanse, boh die zijn me natquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik ken ook een Kelly, maar dat is een Vlaamse en dat raad ik Do niet aan.
Zolang ze der mond dicht houdt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Je gaat je zó ergeren aan dat dialectje.
En ik ook, maar die wilde je nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef xalo het volgende:
[..]
Rammstein.. Bart heeft me gister nog 'n nummer gestuurd in de hoop dat ik het geen pokkeherrie zou noemen.
Je weet niet eens hoe het voelt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beter een Spaanse, boh die zijn me nat
Veel plezier alvast danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:10 schreef xalo het volgende:
[..]
Leren en oppassen, dus nee, zoals gewoonlijk niet nee.
Tering, ken je kankerkachel manquote:
Het nummer zelf was oké, maar die stem is echt.. Bah. Helemaal niets voor mij. En naar welke film ga je?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:12 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En, vond je het wat?
Ik ga morgen weer zu dem bios
Geen tijd.quote:
Dan heb je ook geen contact lijkt me, als ze haar mond dicht houdt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Zolang ze der mond dicht houdt?
En het kan best lief klinken
quote:
Dat is juist het ruige eraan, en dan die dikke shows met vuurquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:13 schreef xalo het volgende:
[..]
Het nummer zelf was oké, maar die stem is echt.. Bah. Helemaal niets voor mij. En naar welke film ga je?
Wat is dan 't probleem?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen contact lijkt me, als ze haar mond dicht houdt.![]()
En het kan inderdaad best lief klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |