Dat begrijp ik dus totaal niet. Ook dat gehang naar de kleding en toiletartikelen enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
het is wel ff heftig ineens al je spullen pleite dat geeft heel ff een ontheemd gevoel. maar het zal wel bijtrekken hoor
alleen Huubquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En als je verslaafd aan sex bent krijg je een hoer?
Lekker belangrijk, tja je ziet waar zijn prioriteiten liggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Peter trok zijn sjaaltje uit de zak voor hij hem neerzette.
Wie het 't langs vol houd :pquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:41 schreef D. het volgende:
Dit gaat zo door tot 0:00u, en dan gaat het licht uit?
Of een opblaaspop, dat is goedkoper in het gebruik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En als je verslaafd aan sex bent krijg je een hoer?
Naja.. Ze hebben voor een koers gekozen (Oh, nee... 'de streamer'); Kennelijk die van de grimmige mindfuck.... Benieuwd hoe ze dit gaan uitvoeren en tot hoe ver ze bereid zijn het door te zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Geweldig om te zien
*m'n mascara, m'n peuken, m'n sokken,onze vaseline* Iedereen heeft nu *last* van de maatregel en wacht af (tik tak tik tak tik tak..)
Track 8 - Denver NWO Airportquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
de muziek klinkt als een goede leader voor een illuminati doc!
Hahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Marilien jankt als eerste... Ik heb alleen een string!
Zeik niet wijf, een string is juist handig... kan er maar een klein stukje vuil worden!
ik wel en er heeft geen poll gestaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef wicky. het volgende:
[..]
ik heb er niet egt opgelet eerlijk gezecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |