Vooral die laatstequote:Op zondag 31 mei 2009 23:17 schreef IkkuhNL2 het volgende:
Ik vind het wel mooi als er stukjes zang/instrument (gitaar ofzo) inzit.
Zoals: DJ D - Brutal
Tommyknocker - One Sick DJ
En
Unnatrual Selection & Cik - Day Of Judgement (Ophidian's Main Stage Remix)
Ja die tekst is ook wreed!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vooral die laatsteHet origineel daarvan vind ik ook heerlijk trouwens, zo'n heerlijk stuiterende kick heeft die
One Sick DJ is ook wel gaafAl zou ik daarbij niet direct aan Tommyknocker denken als ik hem hoor
Criminal, die op dezelfde plaat staat vind ik wel zo'n typische Tommyknocker track
Zo'n nummer waar je gezicht scheel trekt als de kick erin komt
NB: Synthesis is een alias v Sequence&Ominousquote:Promo: Eigen en The Third Movement releases ‘00 tot nu
Art of Fighters: Traxtorm releases ‘00 tot nu
Placid K: D-Boy en Choose Or Loose releases ‘00 t/m ‘04
Celoy vs. Consumer: Darkcore ‘00 t/m ’04
Neophyte: Eigen en Neophyte Records releases ‘00 tot nu
Ferox: Bionic Recordings set
Nosferatu: Gangsta, Enzyme en Supreme Intelligence set
Synthesis: Best of ‘00 t/m ‘04 set
Vet feest inderdaad, maar beetje jammer dat het samenvalt met Awakenings Festival want daar heb ik al een kaartje voor. HAd wel graag die Nosferatu set willen horenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:18 schreef Sassie het volgende:
Zo eerstvolgende feest wordt zoals het er nu naar uitziet Paradox: http://partyflock.nl/party/150182:Paradox.html
Line-up:
[..]
NB: Synthesis is een alias v Sequence&Ominous
Vandaag is ook bekend gemaakt dat dit feest gratis toegang zal hebben: http://partyflock.nl/news(...)toxicated_actie.html
Had overigens ook wel naar http://partyflock.nl/part(...)rsary_weekender.html gewild, maar moet zaterdag werken en de time-table van 2e helft middag/avond zier er nou niet dusdanig uit dat ik me daarvoor naar de trein ga haasten om nog 1,5 uur te reizen.
sja, maar Kasparov maakt echt "hardstylehardcore". Endymion weet iig nog echt wat hardcore isquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vind hem beter dan de Kasparov remix van 't InQontrol Anthem moet ik zeggen
Zitten een hoop goede nummers in het terror / speedcore genrequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef julian6 het volgende:
snap ook niet wat mensen zo leuk vinden aan terror
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:11 schreef hornage het volgende:
Ow, en ik weet niet of iemand hier terror van The Destroyer kan waarderen, maar ik stond echt verbaasd te kijken. Ik heb nog nooit eerder zulke onsamenhangende herrie gehoord:
Early Terror is dikke shitquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef julian6 het volgende:
snap ook niet wat mensen zo leuk vinden aan terror
Hmm, normaal gesproken kan ik muziek van The Destroyer zeker waarderen (8-bitquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:11 schreef hornage het volgende:
Ow, en ik weet niet of iemand hier terror van The Destroyer kan waarderen, maar ik stond echt verbaasd te kijken. Ik heb nog nooit eerder zulke onsamenhangende herrie gehoord:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:18 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Early Terror is dikke shit. Die hedendaagse vind ik niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |