Heiden is geen hooligan, daar issie te lui voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Voel me vereerd, maar je zit er naast.
Saturn == Mediamarkt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:19 schreef Asgard het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over MM, maar dat ze moeilijk doen met ruilen is daar helaas niet een van.
Tijdje geleden had ik problemen met mijn modem + router en was toen in één week 6x heen en weer gegaan met verschillende routers (trial and error ;') ). Elke keer geen probleem om mijn geld terug te krijgen.
Saturn daarentegen![]()
Zelfde holding, da's alles.quote:
O ja thanks, want dat wist nog niet iedereen die in R'dam woont.quote:
Zo bedoelde ik het ook niet LHO. Ik bedoelde dat ik geen Hooli benquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heiden is geen hooligan, daar issie te lui voor.
Niet onze wijsneus aanvallen aubquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:04 schreef Asgard het volgende:
[..]
O ja thanks, want dat wist nog niet iedereen die in R'dam woont.![]()
Zelfs de ruilbalie buiten de winkel is hetzelfde als bij een gemiddelde MediaMarktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:04 schreef Asgard het volgende:
[..]
O ja thanks, want dat wist nog niet iedereen die in R'dam woont.![]()
Daarom noemde ik Saturn nou juist, zelfde moederbedrijf maar een groot verschil wat betreft ruilen.
sorry Feyenoord gaat voorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:48 schreef Isegrim het volgende:
Zo, alles staat klaar om te BBQ-en.Ik heb kipsaté en korianderkip in de marinade staan en er liggen hamburgers en spare ribs te ontdooien. En vanmorgen heb ik bij de Action 10 zakken briketten gehaald, dan kunnen we voorlopig even vooruit.
Ik heb er ook een grote plastic bak bij gekocht zodat ik ze op het balkon kan bewaren.
Ja hoor, van mij wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus de hele selectie mag mee BBQ-en?
Dat antwoord is jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:56 schreef DutchTrain het volgende:
Is er nog een samenvatting van de afgeloop week of heb ik nou gewoon de eerste BBQ van dit jaar gemist
Ja, die heb je gemist, maar vanavond is er een BBQ bij ons thuis en als je wilt mag je ook komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:56 schreef DutchTrain het volgende:
Is er nog een samenvatting van de afgeloop week of heb ik nou gewoon de eerste BBQ van dit jaar gemist
Thanksquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:02 schreef Isegrim het volgende:
Ja, die heb je gemist, maar vanavond is er een BBQ bij ons thuis en als je wilt mag je ook komen.Moet je wel ff wat vlees en wat te drinken meenemen.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij hebben dus ook kip-saté in de marinade liggen![]()
Maar die van mij is wel de lekkerste ter wereld, dat scheelt weer. Alleen de sambal Badjak was bijna op, dus er zit een extra schep in![]()
Hoeveel mensen komen eigenlijk?
Mietje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Thanks
Helaas is het wel 8.732km fietsen vanaf waar ik nu ben, dus ik sla deze week even over![]()
Dat ziet er gezond uit.quote:Heb vanavond al dit ding gegeten => http://www.luckypierrot.jp/menu/futoccho_bg.html en ga nu maar eens slapen
Die kan zo op http://www.thisiswhyyourefat.comquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Thanks
Helaas is het wel 8.732km fietsen vanaf waar ik nu ben, dus ik sla deze week even over
Heb vanavond al dit ding gegeten => http://www.luckypierrot.jp/menu/futoccho_bg.html en ga nu maar eens slapen
trustenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Thanks
Heb vanavond al dit ding gegeten => http://www.luckypierrot.jp/menu/futoccho_bg.html en ga nu maar eens slapen
rond een uur of 6quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef Isegrim het volgende:
Hoe laat komen jullie deze kant op, ldg & LHO?
quote:
Met Obscurusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef Isegrim het volgende:
Hoe laat komen jullie deze kant op, ldg & LHO?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]Gegeten bij de lokale burgerketen die een paar jaar geleden wereldnieuws was, omdat ze walvisburgers gingen verkopen.
is het walvis?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]Gegeten bij de lokale burgerketen die een paar jaar geleden wereldnieuws was, omdat ze walvisburgers gingen verkopen.
Zoals met bijna alles wat ik hier eet, heb ik geen idee wat er allemaal in zit. Maar ik kon er een burger van vis, rund en varken uithalen, ijsbergsla, tomaat, brood en een berg saus.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:02 schreef littledrummergirl het volgende:
wat zit er trouwens allemaal op die burger joh ?
klinkt wel artyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:22 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, die walvis verkochten ze hier niet voor zover ik het menu kon volgen. Ik was er juist naartoe, omdat elke franchise van deze keten een eigen bijzondere inrichting heeft... ik was er bij één met allemaal beelden en afbeeldingen van Maria
Dat lijkt me helemaal niet lekker, maar als ik daar was zou ik wel een stukje proberen, die mogelijkheid heb je niet elke dag natuurlijk.quote:
In principe niet tenzij jij op walvisjacht gaat voor bij je BBQ feestjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet lekker, maar als ik daar was zou ik wel een stukje proberen, die mogelijkheid heb je niet elke dag natuurlijk.
om precies te zijn: In Duitsland waar het begon is het zo, dat de Media markt als een Ikea zich buiten de stad aan een snelweg bevindt en daar is het een soort Aldi/Lidl voor electronica. Goedkoop snel dozuh schuiven.quote:
quote:
Walvis smaakt meer naar wild met een licht bijsmaakje van lever, dan naar vis.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet lekker, maar als ik daar was zou ik wel een stukje proberen, die mogelijkheid heb je niet elke dag natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |