Fair enoughquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moet nog maar blijken. als we niet (meer) in de maling worden genomen zorg ik dat jeroen er weer evenredig veel positieve stemmen bijkrijgt. Dat heb ik toegezegd dus maak ik ook waar.
Mja idd het moet gewoon of zijn; helemaal niet, of een standaard hoeveelheid... maar dat hele rookgebeuren moet niet bijna het grootste onderdeel van het spel worden.... lijkt steeds meer het rokersspel dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Wellicht kun je beter niet in zo'n prgramma gaan als je rookt, daar heb je gelijk in. Maar het toch ook de beslissing van de makers om ze toch toe te laten? Daar dan vervolgens continue mee lopen fucken is vreselijk flauw.
zullen we knuffelen ? ik wil een knuffelquote:
puntenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef blomst het volgende:
Niets over wat er te winnen valt of te verliezen???
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zullen we knuffelen ? ik wil een knuffel
zelfde als altijd denk ik?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef blomst het volgende:
Niets over wat er te winnen valt of te verliezen???
Hier nog 1 ,zwaar irriquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:05 schreef NrTH het volgende:
[..]
Koop eens nieuwe servers, kon er van 20:00 tot 21:00 niet op wegens drukte
Bovendien heeft iedereen wel zwakke en sterke punten. Nette en schone kleding is ook geen noodzaak. Als je Elinetje twee dagen zonder make-up in een jutezak laat lopen hab je ook grote kans dat ze huilend haar 12 uurtje aan gaat vragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
je zou roken ook gewoon vrij kunnen geven... en daar niet mee fucken. We nemen Jeroens pillen toch ook niet af. Die heeft ie tenslotte ook voor z'n gemoedstoestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |