quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik probeer me altijd voor te stellen in welke, waarschijnlijk toch wat manische staat Danny verkeert tijdens deze stroom van berichten.
Een dieprood aangelopen, totaal bezweette Uncle Fester die in de hoogste versnelling op zijn toetsenbord zit te hengsten om zijn standpunt duidelijk te maken, een rondje draait op zijn bureaustoel, op F5 drukt, een antwoord leest, zijn handen uit pure wanhoop en ongeloof in de lucht gooit en dan weer van voren af aan begint.
Dat zou wel een capje van Mazaru waard zijn
daar is over gestemd dus daar heeft ze sowieso recht op...............quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:46 schreef kikkertje46 het volgende:
ik vraag me dus nog steeds af en wanneer marilin haar biefstuk en snoep krijgt.
Is ook bevestigd dat die gewoon nog komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef bunkerman het volgende:
[..]
daar is over gestemd dus daar heeft ze sowieso recht op...............
Met dat idee hebben ze zich ook aangemeld meen ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo denkt Peter er ook over. Elkaar ondersteunen en niet constant jennen. Samen doorstaan wat de streamers voor ze in petto hebben..
Och, we draaien al tien jaar. Maar de kritiek zou terecht zijn. Dat zonder meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:39 schreef Espabilado het volgende:
Als ik TBO crew was zou ik t nu niet kunnen laten kritiek te geven op het draaien van Fok
'iedereen zenders checken' toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
dat was toch een cue? batterij wisselen? dat jeroen zn opdracht gehaald had ofzo?
Volgens de index heeft het forum op dit moment zo'n 900 ingelogde gebruikers en 2000 bezoekers, wellicht is dat een verklaring?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
ligt het nou aan mij of is FOK! heeeeeeel erg traag op dit moment, zoniet onbereikbaar...
hoezo, kom je met je teddybeer aanvallen ?quote:
Ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
ligt het nou aan mij of is FOK! heeeeeeel erg traag op dit moment, zoniet onbereikbaar...
Dit is de eerste keer in een half uur dat het me lukt überhaupt iets te bekijken.
Ach zaterdag is hij pleitte.quote:Hopelijk ligt het aan de hoeveelheid FOK!kers die willen protesteren tegen het feit dat Jeroen gewoon doorgaat met z'n pesterijen, nu tegen Marielin. Hij heeft blijkbaar de smaak te pakken en denkt dattie in DGK zit.
Haha iig Peter... Jeroen heeft een geheel eigen interpretatie....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Met dat idee hebben ze zich ook aangemeld meen ik.
klopt, het is extreem druk. met name in het bunkerforumquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens de index heeft het forum op dit moment zo'n 900 ingelogde gebruikers en 2000 bezoekers, wellicht is dat een verklaring?
Ik vind sowieso dat wil je je overlever noemen je moet kunnen afkicken in zo'n bunker. Hoe wouden ze dat in een échte bunker doen? En dan kan je wel roepen is oneerlijk met de nietrokers maar ze wisten dat het risico er in zat dat ze zonder peuken konden komen te zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:52 schreef Spooky4u het volgende:
Jeroen nu ook de sigaretten in te laten leveren is ook leuk natuurlijk. Kijken hoe Jeroen daarop reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |