Haha mens, dat is een foto van mijn verrot uitgegroeide a-line in een pose waarop geen enkel kapsel fatsoenlijk te zien is, doe normaalquote:
Bij mijn permanent zakte het dan altijd juist uitquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoe langer het ook wordt, hoe meer krullen erin komen. Ook zeer interessant om te zien
Bij mij nu ook, het wordt te zwaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij mijn permanent zakte het dan altijd juist uit
B is echt geweldig!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:38 schreef Jessiee89 het volgende:
Iemand die een goeie kappertip voor me heeft? Ik woon in Rotterdam en ik heb wel gehoord van een nieuwe salon. B heet het geloof ik? Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik keek net in jouw fotoboek maar ben jij serieus uit '78?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Die shampoo gebruik ik ook nog steeds.
Ik heb een heel stuk van m'n haren afgeknipt. Moet er ff aan wennen. Niet dat het ZO enorm drastisch is volgens sommigen, maar tis wel goed te zien (vorige keer waren het alleen puntjes eraf, dat zag niemand). Voor is er meer af (10cm) dan achter (7cm).
En ik weet waarom ik er erg aan moet wennen: voorheen had ik haar, nu heb ik een kapsel.
Jahquote:Op zondag 21 juni 2009 14:31 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik keek net in jouw fotoboek maar ben jij serieus uit '78?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |