Hotel for dogs heb ik al gezien en was idd ook erg aardigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 05:07 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Charlotte's web?
[ afbeelding ]
Ook was er recent (jaar geleden ofzo) een mooie film over een meisje die een soort eigen fantasie wereld creëerde ten tijde van de 2e wereldoorlog . Pans's Labyrinth dus![]()
Hotel for dogs zal je ook wel mooi vinden I think![]()
Die wilde ik ook nog zien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef mschol het volgende:
Coraline
Coraline is een avontuurlijk meisje dat een parallele wereld ontdekt achter een deurtje in haar huis..
alles is daar beter, de uitspraak "too good to be true" is ook erg toepasselijk....
geweldige film die zich kan meten met kaskrakers als Wall-E, Bolt, Ice-Age & Madagascar
de sfeer die wordt neergezet, de karakters, geweldig
9,5/10
(iemand nog tips voor films als dit?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 6.1Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Dude, die film verdient een 1 + een 6 voor de chicks en de voorgevelsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:22 schreef Pacmaniac het volgende:
Crazy Girls Undercover
[ afbeelding ]
Tja ik wil hier niet teveel tijd aan besteden. Matige actiefilm met een matig verhaal en ronduit belabberde acteerprestaties en als klap op de vuurpijl vreselijk gare special effects die deden denken aan B films uit de jaren 80 .
Enigste positieve aan deze film was het feit dat er een enorm blik aan uitermate aantrekkelijke meiden is opengetrokken waardoor tussen de onzin het af toch best genieten was.
5.0/10 (eigenlijk een 4 maar + 1 voor de puike voorgevels)
http://www.imdb.com/title/tt1350917/
nice! ben hem nu aan het kijken op jouw aanraden. Die scene met de haai waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog meer tips in het genre?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef RuneRose het volgende:
Angels & Demons Mijn God, dit was echt te slecht voor woorden. Hoe kan je een film maken, die meer dan 2 uur duurt, zonder enige vorm van karakter ontwikkeling? Die saaie drol van een Hanks, ze plukken hem uit het zwembad, en hij doet niets anders dan raadseltjes oplossen en moeilijk kijken? Ik heb zelden zo'n ongelofelijk oninteressant karakter mee mogen maken, en dat geldt eigenlijk voor ieder karakter in deze film. Ik kan nog beter twee uur lang mijn ouders filmen, als ze op zaterdagmiddag de cryptogram oplossen, dan valt er tenminste nog wat te lachen. De film is niet spannend (toch redelijk essentieel voor een thriller, lijkt me), niet grappig, niet romantisch, niet interessant. Er zit echt helemaal niets in.
Ik vond em eerlijk gezegd nog best vermakelijk, als je er niet bij nadenkt. Zoals de meeste 'blockbusters'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Ik wacht met smacht op deze nu al filmklassieker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 6,7
[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 16-05-2009 22:13:08 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ik kende al Les Amants Criminels en Swimming Pool. De andere moet ik nog zien uit die box. Ik had deze ff geleend van m'n ouders (die de box ook weer geleend heeft).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:09 schreef cultheld het volgende:
5x2 ga ik ook snel kijken.Ik heb die box van Ozon toen voor 35 euro gescoord; na mijn bestelling veranderden ze de prijs in 70 euro. Wel een aanrader overigens, met name 8 Femmes en Sous Le Sable zijn erg sterk.
die de box ook geleend hebben?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik kende al Les Amants Criminels en Swimming Pool. De andere moet ik nog zien uit die box. Ik had deze ff geleend van m'n ouders (die de box ook weer geleend heeft).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |