abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69079802
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 05:07 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Charlotte's web?

[ afbeelding ]

Ook was er recent (jaar geleden ofzo) een mooie film over een meisje die een soort eigen fantasie wereld creëerde ten tijde van de 2e wereldoorlog . Pans's Labyrinth dus
Hotel for dogs zal je ook wel mooi vinden I think
Hotel for dogs heb ik al gezien en was idd ook erg aardig
Charlotte's Web ga ik eens bekijken...
en Pans Labyrinth staat al een tijdje op de to watch lijst....
corpse bride en the nightmare before christmas ga ik ook maar even bemachtigen. (ook poppenanimaties als ik me niet vergis)
  zaterdag 16 mei 2009 @ 08:46:03 #102
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69079820
You Only Live Twice
James Bond gaat naar Japan! Superhip natuurlijk en zo is ook de film. Het zit vol van spanning, ruimtekapingen, keiharde actie en een heel scala aan helicopters . Erg geslaagd en een waardige afsluiter voor Sean Connery als Bond. Volgens mij dommelde ik wel enigszins weg tijdens de climax: zonde! Cijfer: 7,5

Pinocchio
Ik heb nog heel wat films over van het jaren '40-tournament, waaronder dus ook Pinocchio. Best aardige animatiefilm met veel oog van details. Het plot was helaas matig en moralistisch. Cijfer: 6,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 16 mei 2009 @ 08:49:11 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69079859
Gisteren Angels & Demons gezien in de bios. Mijn verwachtingen waren niet erg hooggespannen na het tegenvallende DVC, maar het viel me 100 % mee, al zal het feit dat het boek niet meer zo vers in m'n geheugen zat ook wel meegespeeld hebben. Erg spannend iig! Robert Langdon was af en toe wel een beetje irritant met het tentoonspreiden van zijn eruditie, maar goed, overall toch een 7/10.
Niet meer actief op Fok!
pi_69080841
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef mschol het volgende:
Coraline
Coraline is een avontuurlijk meisje dat een parallele wereld ontdekt achter een deurtje in haar huis..
alles is daar beter, de uitspraak "too good to be true" is ook erg toepasselijk....

geweldige film die zich kan meten met kaskrakers als Wall-E, Bolt, Ice-Age & Madagascar
de sfeer die wordt neergezet, de karakters, geweldig
9,5/10
(iemand nog tips voor films als dit?)

Die wilde ik ook nog zien.

Qua sfeer en (stop-motion) stijl zijn natuurlijk The Nightmare Before Christmas en James and the Giant Peach (beide van de regisseur van Coraline: Henry Selick) en ook wel Corpse Bride (van Tim Burton) vergelijkbare films te noemen.

Verder heb ik het idee dat je qua sfeer sowieso wel in het hoekje van Tim Burton en Guillermo Del Toro kan graaien (voor zover je zo nog niet gezien hebt).
  zaterdag 16 mei 2009 @ 10:31:08 #105
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_69081037
Gisteravond samen met een vriend filmavondje gehouden.

128. Portrait of Jennie (William Dieterle, 1948) :: 8.5
129. The Unknown (Tod Browning, 1927) :: 8.5
130. She Done Him Wrong (Lowell Sherman, 1933) :: 7.5
131. The Secret Life of Walter Mitty (Norman Z. McLeod, 1947) :: 7.5
132. 7th Heaven (Frank Borzage, 1927) :: 8.0

Afsluiter The Unknown was denk ik het hoogtepunt van de avond. Apart filmpje, waar Browning weer voor een aardige freakshow zorgt. Portrait of Jennie was ook al zo'n rare film, nogal ongrijpbaar ofzo, wel goed. She Done Him Wrong was weer leuk Mae West gedoe nog van haar sappige pre-code periode. Secret Life of Walter Mitty was een vrij toffe komedie met ijdeltuit Danny Kaye en Virginia Mayo ( ). 7th Heaven was de eerste Borzage film die ik zag en die vond ik goed, maar daar had ik toch iets meer van verwacht omdat mijn mattie zo op de bank zat te stuiteren "dit ga je geweldig vinden, dit ga je geweldig vinden!" toen ik zei dat ik hem goed vond maar dat hij me iets tegenviel begon hij "Dan moet je Street Angel zien, dat is meer wat voor jouw. Die ga je geweldig vinden, die ga je geweldig vinden!", wat is het toch een goeie jongen.

[ Bericht 26% gewijzigd door RuneRose op 16-05-2009 10:40:31 ]
pi_69081480
Angels & Demons

Wel een aardige film. Anders dan DVC, dus in dat opzicht niet echt te vergelijken (ander verhaal natuurlijk, met uitzondering van de raakvlakken met de kerk). Helaas op een gegeven moment wel voorspelbaar. Er zit trouwens wel een leuke verwijzing in naar het nieuwe boek van Dan Brown.

7/10
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 16 mei 2009 @ 10:59:40 #107
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_69081552
Incendiary (2008)
Michelle Williams is een jonge moeder die haar kind en man (werkzaam als bomexpert) kwijt raakt na een terroristisch actie tijdens een voebaltmatch van Arsenal. Ze verneemt de explosie als ze geile neuksex heeft met overbuurman Jack (Ewan McGregor), de wedstrijd staat op de achtergrond aan. Ze wil er met alle macht heen, en raakt zelf ook gewond na instorting van het stadion. Jack, die werkzaam is als journalist, gaat op onderzoek uit wie de daders zijn.

Michelle speelt wel goed dat ze een jonge moeder is die haar kind heeft verloren en langzamerhand doordraait.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cijfer 7 / imdb 6.1
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_69083586
Hurricane
Indrukwekkende film over een negroïde bokser die onterecht in de gevangenis komt. Denzel Washington is, zoals altijd, ijzersterk en ook de rest van de cast is goed. Het grootste minpunt aan de film is dat er wel heel eenzijdig naar de gebeurtenissen wordt gekeken, allerhande feiten die tegen 'The Hurricane' werden gebruikt in het echt vindt je niet terug in de film.
4/5
Vink alle IMDB top lijsten af op: http://www.icheckmovies.com/
pi_69087588
Go Figure
Geen idee waarom ik deze film überhaupt heb gekeken, zal wel komen doordat hij meteen na de Simpsons kwam . Tis eigenlijk een standaard tienermeisjesfilm dus ik zou em heel graag dood willen kraken, maar ik heb mij zowaar toch de hele film vermaakt. Groot pluspunt was dat er geen romantisch kutverhaal in zat, echter waren de rest van de clichés wel allemaal te vinden.
6/10
pi_69087742
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 02:22 schreef Pacmaniac het volgende:
Crazy Girls Undercover

[ afbeelding ]

Tja ik wil hier niet teveel tijd aan besteden. Matige actiefilm met een matig verhaal en ronduit belabberde acteerprestaties en als klap op de vuurpijl vreselijk gare special effects die deden denken aan B films uit de jaren 80 .
Enigste positieve aan deze film was het feit dat er een enorm blik aan uitermate aantrekkelijke meiden is opengetrokken waardoor tussen de onzin het af toch best genieten was.

5.0/10 (eigenlijk een 4 maar + 1 voor de puike voorgevels)

http://www.imdb.com/title/tt1350917/
Dude, die film verdient een 1 + een 6 voor de chicks en de voorgevels Het verhaal is zo bedroevend slecht en het kost je zelf moeite om het een B - film te noemen. Men wat slecht, hij is alleen uit te kijken vanwege de chicks : )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69090890
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Mega Shark Vs Giant Octopus
nice! ben hem nu aan het kijken op jouw aanraden. Die scene met de haai waar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

nog meer tips in het genre?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:20:47 #112
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_69093569
Angels & Demons Mijn God, dit was echt te slecht voor woorden. Hoe kan je een film maken, die meer dan 2 uur duurt, zonder enige vorm van karakter ontwikkeling? Die saaie drol van een Hanks, ze plukken hem uit het zwembad, en hij doet niets anders dan raadseltjes oplossen en moeilijk kijken? Ik heb zelden zo'n ongelofelijk oninteressant karakter mee mogen maken, en dat geldt eigenlijk voor ieder karakter in deze film. Ik kan nog beter twee uur lang mijn ouders filmen, als ze op zaterdagmiddag de cryptogram oplossen, dan valt er tenminste nog wat te lachen. De film is niet spannend (toch redelijk essentieel voor een thriller, lijkt me), niet grappig, niet romantisch, niet interessant. Er zit echt helemaal niets in.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:35:18 #113
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_69093986
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef RuneRose het volgende:
Angels & Demons Mijn God, dit was echt te slecht voor woorden. Hoe kan je een film maken, die meer dan 2 uur duurt, zonder enige vorm van karakter ontwikkeling? Die saaie drol van een Hanks, ze plukken hem uit het zwembad, en hij doet niets anders dan raadseltjes oplossen en moeilijk kijken? Ik heb zelden zo'n ongelofelijk oninteressant karakter mee mogen maken, en dat geldt eigenlijk voor ieder karakter in deze film. Ik kan nog beter twee uur lang mijn ouders filmen, als ze op zaterdagmiddag de cryptogram oplossen, dan valt er tenminste nog wat te lachen. De film is niet spannend (toch redelijk essentieel voor een thriller, lijkt me), niet grappig, niet romantisch, niet interessant. Er zit echt helemaal niets in.
Ik wacht met smacht op deze nu al filmklassieker.
pi_69094015
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik wacht met smacht op deze nu al filmklassieker.
Ik vond em eerlijk gezegd nog best vermakelijk, als je er niet bij nadenkt. Zoals de meeste 'blockbusters'
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:52:48 #115
52357 Lambiekje
pi_69094461
Vanishing Point (1971)
Roadmovie der Roadmovies.

Gast Kowalski moet een Dodge Challenger (1970) van Denver naar San Francisco brengen. Alleen wordt ie achterna gezeten door de politie. En wordt over gegeven van statepolice naar statepolice.

Sublieme landschappen met heerlijke supercharged motor geluid. Met hier en daar een sideroad uitstapje.
Nice touch die naakte griet op de brommer.

Een top film met een onamerikaans einde.

cijfer 8 / imdb 7.2
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 22:05:58 #116
52357 Lambiekje
pi_69099453
5x2 (2004)
Een film over de relatie. Gefilmd achterste voren. Het begint met de scheiding, dan de ruzies, geboorte kind, huwelijk, romance.

Wat een rotvent. In alle fases van de relatie is het een loser.
SPOILER
cijfer 7 / imdb 6,7

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 16-05-2009 22:13:08 ]
pi_69099581
-spam-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 16-05-2009 22:16:39 ]
pi_69099611
5x2 ga ik ook snel kijken.Ik heb die box van Ozon toen voor 35 euro gescoord; na mijn bestelling veranderden ze de prijs in 70 euro . Wel een aanrader overigens, met name 8 Femmes en Sous Le Sable zijn erg sterk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 22:16:36 #119
52357 Lambiekje
pi_69099898
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:09 schreef cultheld het volgende:
5x2 ga ik ook snel kijken.Ik heb die box van Ozon toen voor 35 euro gescoord; na mijn bestelling veranderden ze de prijs in 70 euro . Wel een aanrader overigens, met name 8 Femmes en Sous Le Sable zijn erg sterk.
Ik kende al Les Amants Criminels en Swimming Pool. De andere moet ik nog zien uit die box. Ik had deze ff geleend van m'n ouders (die de box ook weer geleend heeft).
  zaterdag 16 mei 2009 @ 22:17:53 #120
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69099956
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik kende al Les Amants Criminels en Swimming Pool. De andere moet ik nog zien uit die box. Ik had deze ff geleend van m'n ouders (die de box ook weer geleend heeft).
die de box ook geleend hebben?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')