Ik denk wel meer gezien armstrong al weer aan het eind van de groep zit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik schat op een 1.15 van amstrong op de winnaar
ach, onzin. Ik ben het er mee eens dat Armstrong geen grote potten zal breken .. maar hij fietst nog steeds beter dan minstens 75% van het hele peleton.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:33 schreef Sautor het volgende:
Als ik Armstrong was zou ik op dit moment denken, waarom ben ik hier in godsnaam nou weer aan begonnen
Die liggen er allebei af dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef Sautor het volgende:
Garzalli (die rijdt met nummer 1 toch?) en Armstrong zitten niet heel erg goed.
Ja, da's ook weer waar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef Elwood1802 het volgende:
Leipheimer plat toch alleen maar dus die heeft geen hulp nodig
Zag hem wel zitten volgens mij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ten dam er nog bij ?? Schakel net in
Ja okee... En hij zegt natuurlijk ook zelf ik gooi alles op de Tour. Maar dan nog... We zullen zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ach, onzin. Ik ben het er mee eens dat Armstrong geen grote potten zal breken .. maar hij fietst nog steeds beter dan minstens 75% van het hele peleton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |