Dat zal wel. De slotklim is langer en veel lastiger dan die van gisteren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef ElYefe het volgende:
Ben benieuwd, hopelijk meer spektakel dan gisteren!
Armstrong: "Hope to stay within 2 mins of the leaders."quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:49 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Hunter zit ook op Twitter.
Di Luca tipt Simoni, Basso en Sastre voor de etappewinst vandaag. Ik heb de bubbels klaar staan voor het geval Simoni als eerste over de meet komt.
Dat kan je echt compleet vergeten. Zou ook niet goed zijn overigens mocht dat wel kunnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Elwood1802 het volgende:
Hoop dat Armstrong ook mee kanEn dat ie wint maar dat zal er wel niet inzitten
Traguardo Volante, kortom de Italiaanse aanduiding voor een tussensprint.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb een vraagje, Wat betekenen die TV icoontjes in de plaatjes bij de etappes in de openingspost
Klopt, armstrong wordt hier gewoon netjes op 3 a 4 minuten gereden van degene die hier gaan winnen een basso/sastre/simoni inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kan je echt compleet vergeten. Zou ook niet goed zijn overigens mocht dat wel kunnen.
Dat is geen kopgroep die het gaat redden!. Al heb ik hoop dat die voeckler als laatste overblijftquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef TheArt het volgende:
Hele leuke kopgroep:
VOECKLER
CAPECCHI
GAVAZZI
PIETROPOLLI
SERPA PEREZ
OCHOA
VISCONTI
Brutt rijdt op 40" en het peloton op 1'48".
Hopen kan je wel, maar dat is natuurlijk alles behalve reëel met renners als Pietropolli, Capecchi Ochoa en Serpa in die groep.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is geen kopgroep die het gaat redden!. Al heb ik hoop dat die voeckler als laatste overblijft![]()
Sja, pesoonlijk vind ik van dat groepje dat die kleine fransoos wel de meeste wislkracht heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hopen kan je wel, maar dat is natuurlijk alles behalve reëel met renners als Pietropolli, Capecchi Ochoa en Serpa in die groep.
En hij zit er ook altijd bij. Hij redt het vrijwel nooit, maar hij gaat er altijd wel voor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:37 schreef franklop het volgende:
Je kan alles zeggen over Voeckler maar aanvallen doet ie wel
Ja leuk wilskracht, maar die anderen die ik noemde, zijn bergop gewoon beter.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sja, pesoonlijk vind ik van dat groepje dat die kleine fransoos wel de meeste wislkracht heeft.
Doet de livestream van Sporza het bij iemand?quote:
Een week of twee terug ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:31 schreef leroytje het volgende:
http://uk.eurosport.yahoo(...)nt-blood-doping.html
Dit al iemand gezien of gelezen?
bij mij iig nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Doet de livestream van Sporza het bij iemand?
Ik ook.quote:
Ik schat op een 1.15 van amstrong op de winnaarquote:
Ik volg dan vaak de live coverage van cyclingnews.comquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef Coelho het volgende:
is de stand van zaken ergens te volgen? Geen mogelijkheid tot streams op het werk (ja, het wordt tijd voor een iphone met SlingPlayer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |