Dat is een leuk nummer. Ik wist heul niet van wie die was, maar die draaien ze altijd op die kut indie feestjes die stiekem best leuk zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:51 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik vond dat Mr. Understanding eerst een tof nummer. Dus album downloaden, op de mp3speler, alleen dat leuke nummer luisteren. En dan op een gegeven moment denken, waarom luister ik dit nooit? Weer luisteren -> Ohja, wat een kutnummersCtrl+a -> delete
Haha jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:01 schreef frame-saw het volgende:
Mr. Understanding brengen ze alleen ter gehore in de kleine zaal van Paradiso als er geen dj aanwezig is. Die staat namelijk op de welbekende LC 2008#1-cd.
Sja, dat is het vaak met zulke liedjes. Het klinkt na amper één jaar al gedateerd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:01 schreef frame-saw het volgende:
Mr. Understanding brengen ze alleen ter gehore in de kleine zaal van Paradiso als er geen dj aanwezig is. Die staat namelijk op de welbekende LC 2008#1-cd.
Ik vind het echt verschrikkelijk, terwijl ik het nog geen jaar geleden wel tof vond
Nouja, ik heb sowieso steeds minder met die lalala-bandjes als The Rifles en The Rakes enzo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Sja, dat is het vaak met zulke liedjes. Het klinkt na amper één jaar al gedateerd.
Ze hebben mij nooit weten te bekoren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:29 schreef Aisumasen het volgende:
Ho! Nu gaat de discussie te ver, kom niet aan The Rifles![]()
. Er is een groot verschil tussen de eerder genoemde lalala-bandjes, en een band als The Rifles. Die laatste kunnen namelijk wél fatsoenlijke liedjes schrijven, die elke luisterbeurt weer blijven beklijven.
Ik vind het één pot nat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:29 schreef Aisumasen het volgende:
Ho! Nu gaat de discussie te ver, kom niet aan The Rifles![]()
. Er is een groot verschil tussen de eerder genoemde lalala-bandjes, en een band als The Rifles. Die laatste kunnen namelijk wél fatsoenlijke liedjes schrijven, die elke luisterbeurt weer blijven beklijven.
Als in indieaan. Verder vind ik de grootste lalala band van allemaal: The Futureheads. Dat heeft me echt werkelijk nooit kunnen boeien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik vind het één pot nat.
En indie spreek je uit als indie, niet moeilijk doen.
The Futureheads kan ik dan weer wél goed waarderen, maar ik vind ze ook gewoon heel tof live.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als in indieaan. Verder vind ik de grootste lalala band van allemaal: The Futureheads. Dat heeft me echt werkelijk nooit kunnen boeien.
Eens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:50 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 9 van de 10 indie-bands verschrikkelijk![]()
. Ik lees hier alleen mee omdat 1 van de 10 bands wel het luisteren waard zijn
.
Misschien is een alternative rock topic een betere optie, maar dan zouden de vaste mensen hier bijna niet meer komen denk ik. Niet zoveel diehard indie hipster luisteraars volgens mij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Eens.Ik post hier meestal over muziek die totaal on-indie is, maar who cares. Niemand reageert er toch op, hehe
.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Misschien is een alternative rock topic een betere optie, maar dan zouden de vaste mensen hier bijna niet meer komen denk ik. Niet zoveel diehard indie hipster luisteraars volgens mij.
Dat sowieso. Ik bedoel, ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat de term 'indie' sowieso nergens op slaat. Die discussie is vaak genoeg gevoerdquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef Merkie het volgende:
Alternatieve rock vind ik ook zo'n breed begrip, uit dat genre vind ik 90% ook niks.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef Merkie het volgende:
Alternatieve rock vind ik ook zo'n breed begrip, uit dat genre vind ik 90% ook niks.
Bij Aisumasen thuis?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef AMDB het volgende:
Ik heb besloten de rest van m'n leven alleen nog maar Arctic Monkeys te gaan luisteren, jullie weten waar je me kan vinden.
Careful!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |