Ja, hij is nog steeds wat van slag kennelijk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef Ole het volgende:
Sinds Japie alleen is, en ik ook nog het lef heb gehad om een weekje weg te gaan, vraagt mijnheer continu om aandacht.
Heerlijk ja, en warm ook! Morgen nog warmerquote:
Dat hadden wij vorig jaar toen we uit Aus. kwamen... brrrrrr we kwamen van 32 graden in de gure herfst van oktober terecht.. brrrrrrrquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef Ole het volgende:
Het is gewoon nog ff wennen na een week 26 graden
Ja, duurt bij hem altijd erg lang als er iets verandert. Zeker omdat ie inmiddels de respectabele leeftijd van 15 jaar heeft bereikt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hij is nog steeds wat van slag kennelijk?
Op Eurosport?quote:
Hebben wij al een tijdje... Het is echt superquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:57 schreef Suijk het volgende:
Heb nu een nieuw apparaat van UPC gekregen voor dat digitale tv. Echt super, tot 2 weken uitzendinggemist gewoon op je tv, veel ruimte om programma's op te nemen. Werkt echt goed.
Zeker. Ik had altijd wel digitale tv, maar dit is weer een nieuw kastje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hebben wij al een tijdje... Het is echt super
Jep. Bevalt echt 10 miljoen keer beter dan Almere.quote:
Ik denk, hij kijkt uit naar het songfestival, maar nee, hij zit te wachten op zo'n potje tussen twee subtoppers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |