Maar wist je dat al voordat je die baan aannam?quote:Helpdesk. En van van 17 tot 23u. Na een uur of negen valt het dan stil. Bij ons iig.
O, integendeel. 6 jaar gestudeerd. En in het begin veel feesten. Ik heb het laatste anderhalf jaar gas gegeven. Moest ook wel, want ik was toen nog niet halverwege... Ik heb het geluk extreem snel te kunnen werken, extreem snel te kunnen lezen... Met dus het nadeel dat ik niet continue kan doorgaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef Klopkoek het volgende:
Je hebt het zeker ook allemaal binnen de vastgestelde tijd gehaaldZo ben jij wel
Niet onnodig lanterfanten maar hup, alles in vier jaar halen.
Ja, mijn toenmalige vriendin, nu mijn vrouw, had er gewerkt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
Maar wist je dat al voordat je die baan aannam?
Exact.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:16 schreef Klopkoek het volgende:
Winkelen haat ik ook. Ik weet meestal ook heel snel wat ik wil en moet hebben en dat valt helaas niet van iedereen te zeggen heb ik ervaren.
En ik erger mij dus aan al dat trage gedoe... Zou onze verschillende kijk op de wereld genetisch zijn bepaald?quote:Van dat trage tempo merk ik weinig. Vind velen juist teveel gehaast.
Ik heb het geluk heel rustig te wonen. Het enige wat er hier gebeurt is het fluiten van de vogels. Ja, dat werkt wel kalmerend en als ik even rust wil hebben is het super. Af en toe lui zijn mag. Kan ik ook wel zijn hoor. Mijn vrouw heeft er meer moeite mee. Die kan na een dagje genieten zich echt schuldig voelen dat ze niets heeft gedaan terwijl er nog zoveel werk ligt. Ik geef haar Calvinistische opvoeding daar de schuld van...quote:Als je dan ooit eens in een limburgs/zeeuws dorpje komt dan valt het niet eens op. Ik merkte dat ik opeens een stuk rustiger was. Ik dacht: 'waardoor zal dat toch komen?'. Is het de natuur? Neuh, dat cliché gaat niet op. Ik besefte opeens dat het kwam doordat al die andere mensen, auto's etc. allemaal net een tikje rustiger gedragen. Daar wordt jezelf ook rustig van (neoliberale economen zouden zeggen 'lui' en 'passief').
Gewoon tien weesgegroetjes. Heerlijk, het katholieke geloofquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Exact.
[..]
En ik erger mij dus aan al dat trage gedoe... Zou onze verschillende kijk op de wereld genetisch zijn bepaald?![]()
[..]
Ik heb het geluk heel rustig te wonen. Het enige wat er hier gebeurt is het fluiten van de vogels. Ja, dat werkt wel kalmerend en als ik even rust wil hebben is het super. Af en toe lui zijn mag. Kan ik ook wel zijn hoor. Mijn vrouw heeft er meer moeite mee. Die kan na een dagje genieten zich echt schuldig voelen dat ze niets heeft gedaan terwijl er nog zoveel werk ligt. Ik geef haar Calvinistische opvoeding daar de schuld van...
Precies.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
Gewoon tien weesgegroetjes. Heerlijk, het katholieke geloof
Jij bent een geluksvogel. En ja Calvijn helpt ook niet echtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:01 schreef DS4 het volgende:
Ik heb het geluk heel rustig te wonen. Het enige wat er hier gebeurt is het fluiten van de vogels. Ja, dat werkt wel kalmerend en als ik even rust wil hebben is het super. Af en toe lui zijn mag. Kan ik ook wel zijn hoor. Mijn vrouw heeft er meer moeite mee. Die kan na een dagje genieten zich echt schuldig voelen dat ze niets heeft gedaan terwijl er nog zoveel werk ligt. Ik geef haar Calvinistische opvoeding daar de schuld van...
Dat is een feit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |