Wie isquote:Vervolgens werdtrainer van het Nederlandse AZ'67. In 1981 werd hij zelfs landskampioen in Nederland en dat was een prestatie.
werd een monument in Alkmaar, maar besloot toch om in 1982 naar het Belgische Club Brugge te trekken.
Als in Georgquote:
quote:
Geen gezeur, iedereen ziet die dominostenen op het logo staan dus het kan een wilde gok zijn. Ik vond het ook sneu om te gaan zeuren omdat ik wel dácht dat je het wist, maar daarom wachtte ik ook een paar minuten om je de kans te geven op eigen initiatief 'Pizza' te posten. Maar het is goed afgelopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:51 schreef De_Hertog het volgende:
Beetje gezeur overigens, was wel flauw geweest als iemand het nu sneller had gelezen en even de 'pizza' erbij had gepost. Het was duidelijk dat ik het wist, lijkt me zo.
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef De_Hertog het volgende:
De auteur heeft meer Franse historische romans geschreven, waaronder een zeer bekende.
Wie zijnquote:filed a lawsuit on November 19, 2007 against Showtime Networks over the name of the series, which is also the name of the band's 1999 album and hit single. They state in the lawsuit that the series "constitutes a false designation of origin, and has caused and continues to cause a likelihood of confusion, mistake, and deception as to source, sponsorship, affiliation, and/or connection in the minds of the public"[
quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Noem aub vijf superhelden uit het Marvel universum.
Tikkie terugquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Spider-Man, Silver Surfer, Jubilee, Storm en Wolverine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |