abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68950292
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Daar is toch niets mis mee?

Sommige mensen hebben het nou eenmaal niet op buitenlanders.
En dat mogen ze in Nederland gewoon zonder probleem zeggen.

Eh, nee. Daarom doet Wilders het ook verkapt.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:25:12 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68950415
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:21 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Eh, nee. Daarom doet Wilders het ook verkapt.
nee, dat doet ie niet. hij is heel duidelijk. je doet nu net of ie alle moslims in nederland wil wegsturen. lees zijn programma en luister eens een keer naar wat ie zegt. vergeet je trots.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68950498
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef buachaille het volgende:
Ah, ik begrijp dat meki meer sympathie heeft voor haatbaard dan voor haatpruik.
Klopt, even googlen en ik heb alle info:

- Yasin advocates for the death penalty for homosexuality.
- Yasin justified the terrorist bombings in Bali because of years of Western oppression.
- Yasin says that the Quran permits wife-beating and that equal rights for women is a "delusion" and "foolishness".
- Yasin calls the beliefs of Christians and Jews "filth".
- Yasin says that Muslims cannot have non-Muslim friends.
- Yasin rejects any separation between Islam and the state and openly advocates for the reestablishment of the caliphate.
- Yasin visited Jemaah Islamiah terrorist leader Abu Bakar Bashir in prison.
- Yasin has lectured with Hizb-ut-Tahrir hatemonger Omar Bakri Mohammed, who was banned from the UK in 2006.

dinsdag 12 mei 2009 @ 19:35:24 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68950774
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:27 schreef Tribalist het volgende:

[..]

Klopt, even googlen en ik heb alle info:

- Yasin advocates for the death penalty for homosexuality.
- Yasin justified the terrorist bombings in Bali because of years of Western oppression.
- Yasin says that the Quran permits wife-beating and that equal rights for women is a "delusion" and "foolishness".
- Yasin calls the beliefs of Christians and Jews "filth".
- Yasin says that Muslims cannot have non-Muslim friends.
- Yasin rejects any separation between Islam and the state and openly advocates for the reestablishment of the caliphate.
- Yasin visited Jemaah Islamiah terrorist leader Abu Bakar Bashir in prison.
- Yasin has lectured with Hizb-ut-Tahrir hatemonger Omar Bakri Mohammed, who was banned from the UK in 2006.

nee! dat is niet waar! die man is goed voor de koran. anders zou ie nederland nooit zijn ingekomen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68956125
Ben benieuwd of zijn hoedje echt van papier is.
pi_68965075
Why the fuck zou Wilders met deze klootmongool willen praten, laat staan discussiėren? Het heerschap is een gelovige en propagandeert zijn heilig schrift als zijnde de waarheid. Hij kan dus geen enkele concessie maken daar dit afvalligheid aan zijn geloof zou zijn. Dat heeft dus echt zero nut, en daarnaast is het een eng figuur.

Pleurt toch op met je sharia, hoofddoeken en andere submission ongein
pi_68997492
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 01:36 schreef Hamilcar het volgende:
Why the fuck zou Wilders met deze klootmongool willen praten, laat staan discussiėren? Het heerschap is een gelovige en propagandeert zijn heilig schrift als zijnde de waarheid. Hij kan dus geen enkele concessie maken daar dit afvalligheid aan zijn geloof zou zijn. Dat heeft dus echt zero nut, en daarnaast is het een eng figuur.

Pleurt toch op met je sharia, hoofddoeken en andere submission ongein
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 14 mei 2009 @ 07:01:29 #108
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69003539
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 14-05-2009 11:19:36 (ga maar weg ) ]
pi_69023949
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef buachaille het volgende:
Ah, ik begrijp dat meki meer sympathie heeft voor haatbaard dan voor haatpruik.

Toch wel zwak dat Wilders dat soort gesprekken nooit aangaat.
pi_69023975
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 01:36 schreef Hamilcar het volgende:
Why the fuck zou Wilders met deze klootmongool willen praten, laat staan discussiėren?
Omdat hij uitgenodigd wordt? Omdat hij een scherp oordeel heeft en nu zijn oordeel kan toetsen aan de man zelf?
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:23:00 #111
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69024217
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Omdat hij uitgenodigd wordt? Omdat hij een scherp oordeel heeft en nu zijn oordeel kan toetsen aan de man zelf?
Iemand die onder andere uitdraagt dat op homoseksualiteit de doodstraf moet komen staan en het slaan van vrouwen volstrekt normaal is, omdat het eenmaal minderwaardige wezens zijn heeft volgens mij helemaal geen zin in een discussie maar wil gewoon een platform om zijn verwerpelijke gedachtegoed te verspreiden.
Ik denk dat er maar weinig Kamerleden zijn die wel op deze uitnodiging zouden ingaan en een discussie heeft net zoveel zin als bijvoorbeeld een discussie over vrije pers in Noord-Korea of een meerpartijenstelsel in China.

Oja, ik ben geen PVV-stemmer.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_69024228
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef Meki het volgende:
Moslimprediker Yassin naar Amsterdam
[..]

Wilders weigert de Moslims en wilt ze enkel weg hebben.

Wanneer zien de Nederlanders en Wildersstemmers die onwetenheid zijn dit nou een keer in..

Dat zien ze prima, daarom stemmen ze ook op Wilders
pi_69024263
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Iemand die onder andere uitdraagt dat op homoseksualiteit de doodstraf moet komen staan en het slaan van vrouwen volstrekt normaal is, omdat het eenmaal minderwaardige wezens zijn heeft volgens mij helemaal geen zin in een discussie maar wil gewoon een platform om zijn verwerpelijke gedachtegoed te verspreiden.
Ik denk dat er maar weinig Kamerleden zijn die wel op deze uitnodiging zouden ingaan en een discussie heeft net zoveel zin als een discussie over vrije pers in Noord-Korea.

Oja, ik ben geen PVV-stemmer.
Wilders gaat nooit op dit soort uitnodigingen in, dat weet je ook wel. Ik ken deze man niet, ik zou best van hem zelf willen horen wat hij vindt en daarover in gesprek gaan. Als je iemand de toegang tot het land wilt ontzeggen, dan is het niet zo gek om met hem te praten. Wilders is toch zelf ook zo boos dat hij het gepsrek in Engeland niet aan kan gaan.
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:28:42 #114
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69024376
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Wilders gaat nooit op dit soort uitnodigingen in, dat weet je ook wel. Ik ken deze man niet, ik zou best van hem zelf willen horen wat hij vindt en daarover in gesprek gaan. Als je iemand de toegang tot het land wilt ontzeggen, dan is het niet zo gek om met hem te praten. Wilders is toch zelf ook zo boos dat hij het gepsrek in Engeland niet aan kan gaan.
Deze meneer wil een discussie over de sharia in Nederland. Wat dit onder andere inhoudt heb ik zojuist toegelicht.
Ik zat net te bedenken dat hoewel ik zei dat waarschijnlijk geen enkele Kamerlid op deze uitnodiging zou ingaan Donner weleens heeft gesuggereerd dat de sharia in Nederland gewoon moet kunnen.
Maar goed, in feite heb ik dan nog een punt, want de minister van Sociale zaken is geen Kamerlid.
pi_69024421
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Deze meneer wil een discussie over de sharia in Nederland. Wat dit onder andere inhoudt heb ik zojuist toegelicht.
Ik zat net te bedenken dat hoewel ik zei dat waarschijnlijk geen enkele Kamerlid op deze uitnodiging zou ingaan heeft Donner weleens gesuggereerd dat de sharia in Nederland gewoon moet kunnen.
Maar goed, in feite heb ik dan nog een punt, want de minister van Sociale zaken is geen Kamerlid.
Je mag toch overal over discussieren? Waarom nou ineens weer mensen uitsluiten en onderwerpen taboe verklaren? Ga gewoon in gesprek. Het gekke vind ik altijd dat Wilders anderen van alles verwijt en dan zelf ook vaak die methode kiest.
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:32:49 #116
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69024505
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Je mag toch overal over discussieren? Waarom nou ineens weer mensen uitsluiten en onderwerpen taboe verklaren? Ga gewoon in gesprek. Het gekke vind ik altijd dat Wilders anderen van alles verwijt en dan zelf ook vaak die methode kiest.
Hoe bedoel je dat, taboe verklaren? Meneer draagt dit gewoon uit en ik zei zojuist dat de minister ook hierover weleens wat ideetjes heeft geopperd, dus meteen zo in een kramp schieten is volstrekt onnodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door damian5700 op 14-05-2009 18:39:13 ]
pi_69024725
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:32 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat, taboe verklaren? Meneer draagt dit gewoon uit en ik zei zojuist dat de minister ook hierover weleens wat ideetjes over heeft geopperd, dus meteen zo in een kramp schieten is volstrekt onnodig.
Nou, dat van Donner heb je niet echt goed paraat hoor. Hij wilde niet 'gewoon de sharia' invoeren.
Maar als deze meneer dat wil dan gaan we daar toch over in gesprek of wil je de discussie uit de weg gaan en overslaan?

Ik vind de reactie van Wilders niet sterk en het is niet de eerste keer dat hij zo fanatiek reageert op dit soort uitnodigingen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:40:48 #118
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69024791
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou, dat van Donner heb je niet echt goed paraat hoor. Hij wilde niet 'gewoon de sharia' invoeren.
Maar als deze meneer dat wil dan gaan we daar toch over in gesprek of wil je de discussie uit de weg gaan en overslaan?

Ik vind de reactie van Wilders niet sterk en het is niet de eerste keer dat hij zo fanatiek reageert op dit soort uitnodigingen.
Kijk eens terug, dan zie je dat ik niet hetgeen heb beweerd wat jij nu stelt!

Ik zeg alleen zoiets als dat ik graag een discussie zou willen over alle dagen kermis in Nederland. Lekker zinvol.
pi_69025054
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:40 schreef damian5700 het volgende:

k zeg alleen zoiets als dat ik graag een discussie zou willen over alle dagen kermis in Nederland. Lekker zinvol.
Dat is een slechte vergelijking. Behalve als kermis echt een thema van je is. Wilders maakt wel degelijk een thema van de islam en als hij dan uitgenodigd wordt om over de islam te discussieren, geeft hij niet thuis.

Ik zou het ook raar vinden als de Partij voor de Dieren niet in discussie wil met vertegewnoordigers van de bio-industrie. Jij?
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:56:53 #120
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69025351
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is een slechte vergelijking. Behalve als kermis echt een thema van je is. Wilders maakt wel degelijk een thema van de islam en als hij dan uitgenodigd wordt om over de islam te discussieren, geeft hij niet thuis.

Ik zou het ook raar vinden als de Partij voor de Dieren niet in discussie wil met vertegewnoordigers van de bio-industrie. Jij?
Het gaat niet om de vergelijking. Het gaat erom wat ik vind van de uitnodiging van deze meneer het resultaat dat het gaat opleveren.
Enerzijds heb je een meneer die de sharia in Nederland wil en bijvoorbeeld meent dat moslims geen niet-moslim vrienden mogen hebben of zelfmoordaanslagen zoals op Bali goedkeurt en anderzijds zijn opponent die bij wijze van spreken alle moslims het land uit wil hebben.
Ik voorzie een constructieve discussie die een spetterend resultaat oplevert dat het algemene belang positief gaat dienen.

Not!
pi_69025572
Wilders wil geen Chamberlain zijn.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_69025900
quote:
Wilders liet in een reactie weten dat hij 'in geen 100 miljoen jaar' zal ingaan op de uitnodiging.
Misschien moeten ze het over 100 miljoen jaar nog eens vragen.
pi_69026023
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Heeft toch geen zin? Zou hetzelfde zijn als Henk Krol vragen om de tafel te gaan zitten met die 'God hates fags' lui.
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:45:53 #124
155616 Proximo
For god, king & country
pi_69029618
Dit soort mensen moet je ook niet mee praten, die moet je gewoon instant deporteren

Een Nationaal islamitisch Congres, wat een zooitje
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_69032178
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:48 schreef SCH het volgende:

[..]blahblah
De vijand van je vijand is niet per definitie je vriend hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')