abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68946757
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je had het over zijn kiezers, nu buig je de discussie alsof ik tegen stemrecht en vrijheid ben. beetje te opzichtig. knaapje.

alhoewel... ik snap niet dat marokkanen niet massaal op hem stemmen. als de rotte appels er uit zijn gehaald, blijft er voor de goeden een veel betere samenleving over. hij bevrijdt ze van de greep van de slechte stromingen, die de goede stroming ook zo'n beetje in elke ander land gijzelt.
Jij begon met te stellen dat je ze beter kon negeren, waaruit ik reageer met de stelling dat die mensen ook maar burgers zijn met stemrecht. Nu is het voor jou en mij wel mogelijk bepaalde bevolkingsgroepen te negeren, maar een volksvertegenwoordiger kan dat in mijn ogen niet maken.

Te meer, daar Geert altijd zei, dat hij in debat wilde met moslims.

Ik zeg niet dat je tegen stemrecht en/of vrijheid bent hoor, en knaapje hoeft van mij ook niet. We hoeven het niet eens te zijn met elkaar, maar we kunnen wel normaal met elkander omgaan toch ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:37:38 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68946811
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:35 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Jij begon met te stellen dat je ze beter kon negeren, waaruit ik reageer met de stelling dat die mensen ook maar burgers zijn met stemrecht. Nu is het voor jou en mij wel mogelijk bepaalde bevolkingsgroepen te negeren, maar een volksvertegenwoordiger kan dat in mijn ogen niet maken.

Te meer, daar Geert altijd zei, dat hij in debat wilde met moslims.

Ik zeg niet dat je tegen stemrecht en/of vrijheid bent hoor, en knaapje hoeft van mij ook niet. We hoeven het niet eens te zijn met elkaar, maar we kunnen wel normaal met elkander omgaan toch ?
ga anders even op internet op zoek waarom wilders moslims wil negeren. dat praat wat makkelijker.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68946831
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zullen we weer ot gaan, zonder persoonlijke sneren? wellicht leren we van elkaar waarom wilders geen gesprek met fanatieke moslims van een slechte stroming wil hebben.
Dat verklaart niet waarom hij niet in gesprek wilde gaan met de Nederlandse Moslim Raad.
pi_68946850
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:27 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Waar kan ik mijn deel van die subsidie opeisen? Ik merk daar nooit wat van.
Open een forum voor marokanen en je hebt al snel 70k per jaar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:38:40 #80
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68946852
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:09 schreef porsche1 het volgende:
Kan ook komen omdat hij England niet in mocht komen omdat hij zogenaamd "haat" zaaid. Dat kan ook over die moslim worden gezegt.
Leer eens Nederlands man
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef isogram het volgende:
Gezien de gespreksonderwerpen vind ik het prima dat Wilders deze 'discussie' aan zich voorbij laat gaan:
[..]

Op dit punt valt niets te discussiëren en hoeft Nederland geen enkele concessie te doen. We hebben in Nederland een rechtsstaat. Elementen van de Sharia zijn volstrekt ongewenst, net als invloed van het salafisme. Mensen die menen dat de Sharia of het salafisme wél in Nederland thuishoren, mogen wat mij betreft op het eerste de beste vliegtuig naar Verweggistan.
Dat is heel leuk, maar helaas is dat niet hoe de wereld werkt.

De discussie ontwijken is op geen enkele manier productief.
quote:
Moslims die zich aan de Nederlandse wet houden, deze accepteren en niet behoren tot radicale groeperingen, kunnen prima in Nederland leven. Wie hier (elementen van) de Sharia wil of het salafisme aanhangt, hoort niet in Nederland thuis.
En wat nu als het een blanke, tot moslim bekeerde Nederlander betreft?

Ik ben het met je eens hoor, maar je ziet het m.i. niet in het correcte perspectief.
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef isogram het volgende:

Wie in Nederland wil leven, heeft de Nederlandse wet te accepteren.
Ik ben hier geboren en maak zelf wel uit wat ik doe

Daar staan, indien betrapt, bepaalde consequenties tegenover. Maar als ik een heel sterk verhaal heb, dan wordt die wet wellicht zelfs veranderd!
Intelligent, but fucked up.
pi_68946921
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Open een forum voor marokanen en je hebt al snel 70k per jaar.
Wtf, moet ik er iets voor doen ook nog?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:41:55 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68946942
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat verklaart niet waarom hij niet in gesprek wilde gaan met de Nederlandse Moslim Raad.
leek me vrij duidelijk toch? of is het wilders zijn taak om alles 100 x uit te leggen?
pi_68946947
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:41 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wtf, moet ik er iets voor doen ook nog?
Servertje leasen, PHPBB erop en dan subsidie aanvragen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_68946974
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

leek me vrij duidelijk toch? of is het wilders zijn taak om alles 100 x uit te leggen?
Leg het even, kort samengevat, uit dan.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:44:48 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68947033
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Leg het even kort samengevat uit dan.
ik acht jou intelligent genoeg om te kunnen googelen. daarnaast doe ik mezelf er ook nog een plezier mee. zoek het lekker uit!
pi_68947092
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik acht jou intelligent genoeg om te kunnen googelen. daarnaast doe ik mezelf er ook nog een plezier mee. zoek het lekker uit!
Ach, je weet het zelf dus ook niet. Geeft niets hoor.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:47:39 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68947117
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:46 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ach, je weet het zelf dus ook niet. Geeft niets hoor.

als dat jouw conclusie is prima.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:50:29 #88
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_68947211
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef isogram het volgende:
Gezien de gespreksonderwerpen vind ik het prima dat Wilders deze 'discussie' aan zich voorbij laat gaan:
[..]

Op dit punt valt niets te discussiëren en hoeft Nederland geen enkele concessie te doen. We hebben in Nederland een rechtsstaat. Elementen van de Sharia zijn volstrekt ongewenst, net als invloed van het salafisme. Mensen die menen dat de Sharia of het salafisme wél in Nederland thuishoren, mogen wat mij betreft op het eerste de beste vliegtuig naar Verweggistan.

Moslims die zich aan de Nederlandse wet houden, deze accepteren en niet behoren tot radicale groeperingen, kunnen prima in Nederland leven. Wie hier (elementen van) de Sharia wil of het salafisme aanhangt, hoort niet in Nederland thuis.
Islam is een verbetering op Nederland.
What lies in the shadow of the statue?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:51:21 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68947231
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef Ghazi het volgende:

[..]

want? mensen mogen niet meer individueel denken? ies nie goed?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:53:54 #90
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_68947311
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Khalid Yasin preekt geen haat. want anders mocht hij NL niet in.
Jij kent Nederland nog niet goed genoeg.
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:50 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Sterke onderbouwing.
pi_68947327
Wel typisch voor blonde gertje, vooral geen debat aangaan, het is natuurlijk ook moeilijk, ipv oneliners de media inslingeren je zaak beargumenteren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:16:16 #92
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_68947960
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

want? mensen mogen niet meer individueel denken? ies nie goed?
De Islam spoort aan tot het goede en wijst het kwade af. Zeker nu het christendom haar rol grotendeels verloren heeft om Nederlanders moreel te onderwijzen, moet de Islam inspringen.

Een paar voorbeelden:
- Je moet proberen de ruzies die je hebt gemaakt zo snel mogelijk bij te leggen.
Vergeef mensen, Allah vergeeft je ook.
- Je moet respect hebben voor de oudere mensen.
- Je moet denken aan je medemensen.
- Je moet denken aan de armen( de Koran kent vele aansporingen om aan liefdadigheid te doen).
- Je moet altijd trouw blijven en leugens vermijden.
- Spioneer niet.
- Roddel niet.
- Verwerp racisme.
- Handel altijd rechtvaardig.
- Straf criminelen krachtig
etcetera

En dit zijn maar enkele goede dingen uit de Koran. De Islam is een verrijking voor Nederland.
What lies in the shadow of the statue?
pi_68948051
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef Ghazi het volgende:

[..]

De Islam spoort aan tot het goede en wijst het kwade af. Zeker nu het christendom haar rol grotendeels verloren heeft om Nederlanders moreel te onderwijzen, moet de Islam inspringen.

Een paar voorbeelden:
- Je moet proberen de ruzies die je hebt gemaakt zo snel mogelijk bij te leggen.
- Je moet denken aan de armen( de Koran kent vele aansporingen om aan liefdadigheid te doen).
- Spioneer niet.
- Roddel niet.
- Verwerp racisme.
etcetera

En dit zijn maar enkele goede dingen uit de Koran. De Islam is een verrijking voor Nederland.
Tot hier de theorie.
Nu de praktijk.....
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:20:00 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68948071
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Een paar voorbeelden:
- Spioneer niet.
- Roddel niet.
- Verwerp racisme.
etcetera

je begaat een grote fout. nederland is niet voor niks zijn christelijke greep kwijtgeraakt. dat willen de nederlanders. komt er opeens een grote groep nieuwe, voor ons onbekende, religieuzen vertellen wat we moeten doen? krijg je hoe dan ook hommeles? kan je op wachten. en dat wordt geen fijne bladzijde uit onze geschiedenis.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 12-05-2009 18:36:35 ]
pi_68949345
Ghazi, ik hoef die hele Koran niet. Ik veeg er liever m'n reet mee af en spoel 'm door de plee.

Geef mij dan maar Duizend-en-één-nacht, ook fictie maar veel leuker.

Maar effe serieus, waarom zouden Nederlanders de leer van de islam wel accepteren en die van het christendom niet? De kernpunten die je daar opsomt komen namelijk sterk overeen met die van het christendom. Die mensen geloven niet meer in een verzinsel wat 't volk dom houdt en ik zie niet in waarom dit bij de islam wel ineens het geval zou zijn.

[ Bericht 26% gewijzigd door Sturmvogel op 12-05-2009 18:59:33 ]
pi_68949952
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:45 schreef isogram het volgende:

[..]

Het ging me meer om gedrag dan om discussie, hoewel aan sommige beginselen van onze rechtsstaat niet valt te tornen. Wie hier als nieuwkomer binnenkomt, moet wat mij betreft accepteren dat Nederland een Grondwet heeft en mensenrechten eerbiedigt. Een Sharia past daar niet in.

De UK weigerde Wilders omdat zijn aanwezigheid een gevaar zou vormen. De mening van Wilders is niet bedreigend voor de UK en ondermijnt ook niet de rechtsstaat in dat land. Dat is met salafisten heel anders. Die spreiden concreet haatzaaiend gedrag tentoon, rechtstreeks gericht tegen de westerse samenleving.
Oh, nu gaat het om gedrag, maar dat is wat je in eerste instantie niet stelde. De mening van de salafisten past prima in deze samenleving, net zoals de mening van een willekeurige nazi prima in deze samenleving past. Een mening is geen mening meer wanneer het resulteert in feitelijk handelen. Echter daar hadden we het duidelijk niet over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_68950085
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Sturmvogel het volgende:
Die mensen geloven niet meer in een verzinsel wat 't volk dom houdt en ik zie niet in waarom dit bij de islam wel ineens het geval zou zijn.
Die mensen geloven toch ook in het partijprogram van Wilders? Mijns inziens evengoed een verzinsel wat 't volk dom houdt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_68950168
quote:
Wilders weigert de Moslims en wilt ze enkel weg hebben.
Daar is toch niets mis mee?

Sommige mensen hebben het nou eenmaal niet op buitenlanders.
En dat mogen ze in Nederland gewoon zonder probleem zeggen.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68950202
Ik ben geen Wilders stemmer maar wie wilt nou iemand ontmoeten die in dat soort troep gelooft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tribalist op 12-05-2009 19:28:34 ]
pi_68950215
Als je in een van die gekke landen een bijbel cadeau doet aan iemand anders word je zonder pardoes gestenigd.

En dan heeft die baard het over de dialoog aangaan. Hou toch op, die zieke figuren hebben allemaal dezelfde verborgen agenda en dat is de Sharia invoeren hier.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')