Jij begon met te stellen dat je ze beter kon negeren, waaruit ik reageer met de stelling dat die mensen ook maar burgers zijn met stemrecht. Nu is het voor jou en mij wel mogelijk bepaalde bevolkingsgroepen te negeren, maar een volksvertegenwoordiger kan dat in mijn ogen niet maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je had het over zijn kiezers, nu buig je de discussie alsof ik tegen stemrecht en vrijheid ben. beetje te opzichtig. knaapje.
alhoewel... ik snap niet dat marokkanen niet massaal op hem stemmen. als de rotte appels er uit zijn gehaald, blijft er voor de goeden een veel betere samenleving over. hij bevrijdt ze van de greep van de slechte stromingen, die de goede stroming ook zo'n beetje in elke ander land gijzelt.
ga anders even op internet op zoek waarom wilders moslims wil negeren. dat praat wat makkelijker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jij begon met te stellen dat je ze beter kon negeren, waaruit ik reageer met de stelling dat die mensen ook maar burgers zijn met stemrecht. Nu is het voor jou en mij wel mogelijk bepaalde bevolkingsgroepen te negeren, maar een volksvertegenwoordiger kan dat in mijn ogen niet maken.
Te meer, daar Geert altijd zei, dat hij in debat wilde met moslims.
Ik zeg niet dat je tegen stemrecht en/of vrijheid bent hoor, en knaapje hoeft van mij ook niet. We hoeven het niet eens te zijn met elkaar, maar we kunnen wel normaal met elkander omgaan toch ?
Dat verklaart niet waarom hij niet in gesprek wilde gaan met de Nederlandse Moslim Raad.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zullen we weer ot gaan, zonder persoonlijke sneren? wellicht leren we van elkaar waarom wilders geen gesprek met fanatieke moslims van een slechte stroming wil hebben.
Open een forum voor marokanen en je hebt al snel 70k per jaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn deel van die subsidie opeisen? Ik merk daar nooit wat van.
Leer eens Nederlands manquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:09 schreef porsche1 het volgende:
Kan ook komen omdat hij England niet in mocht komen omdat hij zogenaamd "haat" zaaid. Dat kan ook over die moslim worden gezegt.
Dat is heel leuk, maar helaas is dat niet hoe de wereld werkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef isogram het volgende:
Gezien de gespreksonderwerpen vind ik het prima dat Wilders deze 'discussie' aan zich voorbij laat gaan:
[..]
Op dit punt valt niets te discussiëren en hoeft Nederland geen enkele concessie te doen. We hebben in Nederland een rechtsstaat. Elementen van de Sharia zijn volstrekt ongewenst, net als invloed van het salafisme. Mensen die menen dat de Sharia of het salafisme wél in Nederland thuishoren, mogen wat mij betreft op het eerste de beste vliegtuig naar Verweggistan.
En wat nu als het een blanke, tot moslim bekeerde Nederlander betreft?quote:Moslims die zich aan de Nederlandse wet houden, deze accepteren en niet behoren tot radicale groeperingen, kunnen prima in Nederland leven. Wie hier (elementen van) de Sharia wil of het salafisme aanhangt, hoort niet in Nederland thuis.
Ik ben hier geboren en maak zelf wel uit wat ik doequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef isogram het volgende:
Wie in Nederland wil leven, heeft de Nederlandse wet te accepteren.
Wtf, moet ik er iets voor doen ook nog?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Open een forum voor marokanen en je hebt al snel 70k per jaar.
leek me vrij duidelijk toch? of is het wilders zijn taak om alles 100 x uit te leggen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom hij niet in gesprek wilde gaan met de Nederlandse Moslim Raad.
Leg het even, kort samengevat, uit dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leek me vrij duidelijk toch? of is het wilders zijn taak om alles 100 x uit te leggen?
ik acht jou intelligent genoeg om te kunnen googelen. daarnaast doe ik mezelf er ook nog een plezier mee. zoek het lekker uit!quote:
Ach, je weet het zelf dus ook niet. Geeft niets hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik acht jou intelligent genoeg om te kunnen googelen. daarnaast doe ik mezelf er ook nog een plezier mee. zoek het lekker uit!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ach, je weet het zelf dus ook niet. Geeft niets hoor.
Islam is een verbetering op Nederland.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef isogram het volgende:
Gezien de gespreksonderwerpen vind ik het prima dat Wilders deze 'discussie' aan zich voorbij laat gaan:
[..]
Op dit punt valt niets te discussiëren en hoeft Nederland geen enkele concessie te doen. We hebben in Nederland een rechtsstaat. Elementen van de Sharia zijn volstrekt ongewenst, net als invloed van het salafisme. Mensen die menen dat de Sharia of het salafisme wél in Nederland thuishoren, mogen wat mij betreft op het eerste de beste vliegtuig naar Verweggistan.
Moslims die zich aan de Nederlandse wet houden, deze accepteren en niet behoren tot radicale groeperingen, kunnen prima in Nederland leven. Wie hier (elementen van) de Sharia wil of het salafisme aanhangt, hoort niet in Nederland thuis.
want? mensen mogen niet meer individueel denken? ies nie goed?quote:
Jij kent Nederland nog niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Khalid Yasin preekt geen haat. want anders mocht hij NL niet in.
Sterke onderbouwing.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:50 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Islam is een verbetering op Nederland.
De Islam spoort aan tot het goede en wijst het kwade af. Zeker nu het christendom haar rol grotendeels verloren heeft om Nederlanders moreel te onderwijzen, moet de Islam inspringen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want? mensen mogen niet meer individueel denken? ies nie goed?
Tot hier de theorie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef Ghazi het volgende:
[..]
De Islam spoort aan tot het goede en wijst het kwade af. Zeker nu het christendom haar rol grotendeels verloren heeft om Nederlanders moreel te onderwijzen, moet de Islam inspringen.
Een paar voorbeelden:
- Je moet proberen de ruzies die je hebt gemaakt zo snel mogelijk bij te leggen.
Vergeef mensen, Allah vergeeft je ook.
- Je moet respect hebben voor de oudere mensen.
- Je moet denken aan je medemensen.
- Je moet denken aan de armen( de Koran kent vele aansporingen om aan liefdadigheid te doen).
- Je moet altijd trouw blijven en leugens vermijden.
- Spioneer niet.
- Roddel niet.
- Verwerp racisme.
- Handel altijd rechtvaardig.
- Straf criminelen krachtig
etcetera
En dit zijn maar enkele goede dingen uit de Koran. De Islam is een verrijking voor Nederland.
je begaat een grote fout. nederland is niet voor niks zijn christelijke greep kwijtgeraakt. dat willen de nederlanders. komt er opeens een grote groep nieuwe, voor ons onbekende, religieuzen vertellen wat we moeten doen? krijg je hoe dan ook hommeles? kan je op wachten. en dat wordt geen fijne bladzijde uit onze geschiedenis.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef Ghazi het volgende:
[..]
De Islam spoort aan tot het goede en wijst het kwade af. Zeker nu het christendom haar rol grotendeels verloren heeft om Nederlanders moreel te onderwijzen, moet de Islam inspringen.
Een paar voorbeelden:
- Je moet proberen de ruzies die je hebt gemaakt zo snel mogelijk bij te leggen.
Vergeef mensen, Allah vergeeft je ook.
- Je moet respect hebben voor de oudere mensen.
- Je moet denken aan je medemensen.
- Je moet denken aan de armen( de Koran kent vele aansporingen om aan liefdadigheid te doen).
- Je moet altijd trouw blijven en leugens vermijden.
- Spioneer niet.
- Roddel niet.
- Verwerp racisme.
- Handel altijd rechtvaardig.
- Straf criminelen krachtig
etcetera
En dit zijn maar enkele goede dingen uit de Koran. De Islam is een verrijking voor Nederland.
Oh, nu gaat het om gedrag, maar dat is wat je in eerste instantie niet stelde. De mening van de salafisten past prima in deze samenleving, net zoals de mening van een willekeurige nazi prima in deze samenleving past. Een mening is geen mening meer wanneer het resulteert in feitelijk handelen. Echter daar hadden we het duidelijk niet over.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:45 schreef isogram het volgende:
[..]
Het ging me meer om gedrag dan om discussie, hoewel aan sommige beginselen van onze rechtsstaat niet valt te tornen. Wie hier als nieuwkomer binnenkomt, moet wat mij betreft accepteren dat Nederland een Grondwet heeft en mensenrechten eerbiedigt. Een Sharia past daar niet in.
De UK weigerde Wilders omdat zijn aanwezigheid een gevaar zou vormen. De mening van Wilders is niet bedreigend voor de UK en ondermijnt ook niet de rechtsstaat in dat land. Dat is met salafisten heel anders. Die spreiden concreet haatzaaiend gedrag tentoon, rechtstreeks gericht tegen de westerse samenleving.
Die mensen geloven toch ook in het partijprogram van Wilders? Mijns inziens evengoed een verzinsel wat 't volk dom houdt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Sturmvogel het volgende:
Die mensen geloven niet meer in een verzinsel wat 't volk dom houdt en ik zie niet in waarom dit bij de islam wel ineens het geval zou zijn.
Daar is toch niets mis mee?quote:Wilders weigert de Moslims en wilt ze enkel weg hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |