Dat deed mijn natuurkundeleraar altijd zelf.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:48 schreef Sempiterna het volgende:
Had je vroeger een jaar of 15 geleden op de middelbare school moeten doen... dan had je de rest van je schooltijd geen leven meer. Stelletje pisnichten met hun watertje.![]()
Ik vraag me af wat de leraar zegt als je aangeeft dat je even weg moet om een kop koffie te halen?
Nou vooruit, er bestaat één echte man op deze planeetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar die shit eten is wel echt. Dat dan weer wel. En dat is smerig genoeg.
het ging mij om het eten van echt mannenvoer. ben jij al mans genoeg? ik ga liever met die faalbeer de bossen in dan met jou.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die faalbeer die in hotels overnacht en een hele cameraploeg bij zich heeft om te helpen
Leuke soepquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef robber57 het volgende:
Bottled water is for pussies
[ afbeelding ]
Bear! Is! Terug!quote:
Anders kunnen ze niet nadenken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:45 schreef IbanMayo het volgende:
WAAROM moeten meisjes altijd een flesje water (altijd zo'n pseudo-hip spa blauw flesje wat steeds opnieuw wordt gevuld met kraanwater) op tafel hebben staan tijdens lessen? En dan ook tijdens les vragen aan leraar: "Mag ik even mijn flesje bijvullen?"andere meisjes: "Ja doe die van mij ook gelijk!"
godverdomme wat kut
Stoer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef misteriks het volgende:
als ik 'n fles water op m'n bureau heb staan is het teken dat ik de dag ervoor veel te veel gezopen heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |