En dat is ook de reden dat je topic gesloten is, trut.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik open inderdaad topics over beeldschone mannen
Kleingeestig mannetje.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dat is ook de reden dat je topic gesloten is, trut.
Beste Registratiedienst,quote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Beste Diederik,
Wellicht is de omgeving van de opperbewakers wat minder intellectueel. Onbegrip, niet kunnen inleven, verkeerd opvatten enzovoort. Typerend. Ik vergeet bijvoorbeeld dat afkortingen zoals ALV waarschijnlijk onbekend zijn voor hen. Daarnaast kan ik mij ook goed voorstellen dat deze opperbewakers zich geintimideerd voelen door mijn opmerking dat er werkelijk aantrekkelijke (lustopwekkende) maatschappelijk/politiek betrokken mannen bestaan. Deze mannen zijn namelijk Uebermenschen.
Oké.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Je ziet de humor er niet van in. Ook wel typerend.
Een variant op dat kletsverhaal loopt anders heel behoorlijk in AEX. Maar het publiek heeft daar wellicht iets meer niveau...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Zoals dit pareltje of een kletsverhaal over linkse bankmanagers? Beschaafd milieu hoorVooralsnog is de enige selectiviteit die ik hier zie een onderscheid tussen goede topics en slechte topics.
Shock: een serieus topic hoort in een serieus subforum. Klaar.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Een variant op dat kletsverhaal loopt anders heel behoorlijk in AEX. Maar het publiek heeft daar wellicht iets meer niveau...
Het was semi-serieus he. En het was een klacht. Leek me dus ook best geschikt voor klaagbaak. Het is toch wel bedroevend dat zo'n topic met een beetje pimpen zo gaat lopen in een serieus forum, waar het in klaagbaak geen schijn van kans had.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Shock: een serieus topic hoort in een serieus subforum. Klaar.
Gast, een serieus topic kan ook in KLB. Het kan namelijk ook een klacht zijn (incapabele fractievoorzitters of bankmanagers bijvoorbeeld). Erg kleingeestig, werkelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Shock: een serieus topic hoort in een serieus subforum. Klaar.
Als Diederik_Duck tevreden is met de reacties in AEX, hoort het topic daar klaarblijkelijk thuis. Het is net wat voor reacties je wilt krijgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Gast, een serieus topic kan ook in KLB. Het kan namelijk ook een klacht zijn (incapabele fractievoorzitters of bankmanagers bijvoorbeeld). Erg kleingeestig, werkelijk.
Hier stopte ik met lezen (spreekwoordelijk dan he !).quote:Op maandag 18 mei 2009 15:09 schreef Registratiedienst het volgende:
Gast, een serieus topic kan ook in KLB.
Als je klacht goed is, en het niet een klacht is die gebaseerd is op toevallig een leuke paint van je dan kan ik ermee leven.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Ensaf het volgende:
Stel, ik open zo een painttopic, kan ik dan ook van te voren checken of 'ie gesloten wordt?
't Betreft eentje met een goede klacht!
Gast, ik had het over het topic van Diederik. Jij faalt ook in het begrijpend Le-Zen. Is dat geen vereiste om moderator te kunnen zijn? Kennelijk niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen (spreekwoordelijk dan he !).
Dit kan idd. Echter is jouw topic bagger en geen serieus/kwalitatief topic.... voor als je dat nog niet opgevallen was.
Probeer het dan in AEX als het daar wel geaccepteerd wordt en er serieuze reacties op komen. Hier niet.
Nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:31 schreef Registratiedienst het volgende:
Gast, ik had het over het topic van Diederik. Jij faalt ook in het begrijpend Le-Zen. Is dat geen vereiste om moderator te kunnen zijn? Kennelijk niet.
Ik heb dit kloontje al een half jaar.quote:
Onderbouw dat eens zou ik zeggen. De klacht was overduidelijk serieus en ook zeer kwalitatief in de zin van een goed KLB-topic. De topic snijdt een onderwerp aan waar menig persoon zich in zal kunnen herkennen en juist de herkenbaarheid voor mensen maakt een klacht waardevol. En dat vergroot de kans dat de topic goed gaat lopen, omdat mensen graag hun ervaringen willen delen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Echter is jouw topic bagger en geen serieus/kwalitatief topic....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |