Ja, er werden best wel heel veel verhaaltjes gepost!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef Michielos het volgende:
ik had net een verhaaltje toegevoegd. Als men meer verhalen toevoegd op het nieuwe hookers.nl topic, mag het dan weer open Biogarde? Ik vond het zelf namelijk een erg vermakelijk topic. ofcourse, op het einde werd het een beetje slowchat maar ik probeerde daar zelf al verandering in te brengen. Ik denk dat de slowchat op de eerste plaats kwam omdat men sigmund complimenteerde voor het aanmaken van een deel II, vandaar..
groetjes
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef Michielos het volgende:
ik had net een verhaaltje toegevoegd. Als men meer verhalen toevoegd op het nieuwe hookers.nl topic, mag het dan weer open Biogarde? Ik vond het zelf namelijk een erg vermakelijk topic. ofcourse, op het einde werd het een beetje slowchat maar ik probeerde daar zelf al verandering in te brengen. Ik denk dat de slowchat op de eerste plaats kwam omdat men sigmund complimenteerde voor het aanmaken van een deel II, vandaar..
groetjes
Hookers.nlquote:Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Ja, er werden best wel heel veel verhaaltjes gepost!
Op zondag 24 mei 2009 @ 14:42 door swarmahoer:quote:
Ja, de haas is gevlogen en de code is groen. Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Op zondag 24 mei 2009 @ 14:42 door swarmahoer:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten
Zoals je in het topic gelezen zou kunnen hebben was ik het eens met TS. Het hier melden was dan ook geen slotjesverzoek, maar meer een vraag of er nog wat gaat gebeuren met hetgeen dat beschreven werd in de OP. Want dat kon ik niet opmaken uit je jolige slotje.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
mn slotje was eerder dan dat je m meldde hier
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:14 schreef Nikmans het volgende:
Wat is er nou weer storend aan subklachten en antiklachten?
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
mocht het storend zijn haal ik ze weg, anders niet
Het is een linkje naar een nog open Fok!-topic.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:52 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Maar we willen het delen met Fok!ers.
Lol, merci.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is een linkje naar een nog open Fok!-topic.
mee eensch(ik denk velen overigens). Misschien wil Biogarde het wel opnieuw openen als wij beloven meer verhaaltjes te posten en niet TE veel te gaan slowchatten?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik vind het jammer dat het hookers topic is gesloten, nergens voor nodig lijkt mij?
Is er eindelijk weer een leuk topic wordt et dichtgegooid
het staat gewoon in onz hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 18:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
mee eensch(ik denk velen overigens). Misschien wil Biogarde het wel opnieuw openen als wij beloven meer verhaaltjes te posten en niet TE veel te gaan slowchatten?
Nee, het is gewoon een topic wat EN niet meer in KLB hoort EN nergens over gaat.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
mee eensch(ik denk velen overigens). Misschien wil Biogarde het wel opnieuw openen als wij beloven meer verhaaltjes te posten en niet TE veel te gaan slowchatten?
Dicht.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:37 schreef timmmmm het volgende:
Met je naam foto en gegevens op internet.
Mag dit ranzige topic dicht? Een beetje opscheppen over het verpesten van iemands leven
Opgeschoond.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef postmortum het volgende:
mag deze naar voetbal: een gezellig dagje naar het voetbal of opgeschoond worden ?
aangezien er 20 x dezelfde comment instaat nu zonder enige toegevoegde waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |