Kun je mijn letters combineren met de award?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef Gijs_ het volgende:
GIF- verzoekjes kunnen hier gewoon in dit topic!
Zal ik mn team maar opheffen danquote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef Gijs_ het volgende:
Fok!HattrickAwards seizoen 27 - De Uitreiking
[ afbeelding ]De Llink- award!!
Voor de manager van het team wat op basis van het algemene beleid het minst bestaansrecht heeft!
Winnaar: Outpost76 met RKDEO![]()
quote:[ afbeelding ]Het Swarte_Schaap
Omdat elke gemeenschap er één nodig heeft...
Winnaar: Silver_Shark met geen flauw idee welk team
Alle winnaars gefeliciteerdquote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef Gijs_ het volgende:
Fok!HattrickAwards seizoen 27 - De Uitreiking
quote:Bijzondere vermeldingen:
[ afbeelding ]Het Swarte_Schaap
Omdat elke gemeenschap er één nodig heeft...
Winnaar: Silver_Shark met geen flauw idee welk team
of je blijft lekker Fploeteren natuurlijkquote:
quote:Ze zien er weer erg mooi uit Gijs_ !! Bedankt voor de organistatie wederom!![]()
Zou je voor mij deze link in mn ava willen verwerken? De joker mag er uit maar svp mn winsten van de Uefa Fok!cup er in laten staan.
Ja die kerstbal kan eigenlijk echt niet meerquote:
Kijk maar even hierboven! Al die glitters en sneeuwvlokken door de letters heen ga ik niet weg poetsen, dat is 70 frames x 11 á 12 sneeuwvlokken/glitters per frame.. dan ben ik morgen nog bezigquote:Op maandag 18 mei 2009 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die kerstbal kan eigenlijk echt niet meer
Kun je hem nog aanpassen Gijs? Alleen die award en dan de letters erdoorheen laten lopen... laat die Nederlandse en Ecuadoriaanse vlag maar weg en die glitters en sneeuw mogen ook weg
Nee dat snap ikquote:Op maandag 18 mei 2009 10:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Kijk maar even hierboven! Al die glitters en sneeuwvlokken door de letters heen ga ik niet weg poetsen, dat is 70 frames x 11 á 12 sneeuwvlokken/glitters per frame.. dan ben ik morgen nog bezig
Even Ctrl + F5, dan zie je dat ze al weg zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat snap ikmaar die vlag van Nederland en Ecuador weghalen zou al een hoop schelen
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Even Ctrl + F5, dan zie je dat ze al weg zijn
Eeuuhhhh....watquote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijken trouwens meer glitters dan sneeuw dus dat past wel bij de enige echte Hattrick-homo van het stel... Flap niet meegerekend
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijken trouwens meer glitters dan sneeuw dus dat past wel bij de enige echte Hattrick-homo van het stel... Flap niet meegerekend
quote:
hij stond je anders heel goedquote:Op maandag 18 mei 2009 11:43 schreef Gijs_ het volgende:
En eindelijk die jammerlijke koei uit m'n icon!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |