Dan moet je kwaak even bellen, die had dat ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
damn ik ruik echt goddelijk vandaag al zeg ik het zelf(katten kunnen nog steeds niet praten
)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me gewoon af wie er bij de meet waren geweest en zo en wie dan wie was. EN ik hoorde iets met asstouching van kickboxers?![]()
What are you gonna do about it?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon helemaal zat van jou mannetje
je bent echt serieus?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
en ik vraag me nog steeds af of er meer mensen zijn die links en rechts niet uit elkaar kunnen houden....?
en of iedereen dislectisch is ook trouwens... ik heb altijd dislectische vriendjes
Jij hebt ook best een lekker kontjequote:
Dat was aan het andere einde van de tafel tijdens het etenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou bijna gefrustreerd worden van deze TT
wanneer gaan we van bil?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou bijna gefrustreerd worden van deze TT
Das dan weer jammer.. Kijk ik naar je linker bil zie ik je rechter nietquote:
ja dat bedoel ik dus. op een gegeven moment leer je dat af juist door die dingen die gebeuren. ik zal nog maar es tegen kwaak zeggen dat ie wat harder zn best moet doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ik kon links en rechts ook niet uit elkaar houden murm. Totdat ik mijn polsen gebroken had en er eentje niet goed genas. De pols die raar voelt is rechtsWellicht ietwat rigoreus.
Mijn zusje houdt haar hand op en de kant waar de duim en wijsvinger een goedstaande L vormen is dan links
Ik draaide vroeger ook veel letters en cijfers om maar d at is er op de lagere school goed ingestampt
Niet bestquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Das dan weer jammer.. Kijk ik naar je linker bil zie ik je rechter niet
M.I. van een olifantenreetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
jij bent bijna net zo grappig als kwaakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
je bent echt serieus?
Ik kan me er niks bij voorstellen namelijk
links is links en rechts rechts, ik weet niet hoe ik uit kan leggen hoe ik dat nooit door elkaar kan halen...
Het is geen dinsdagmorgen meer Ripquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
Ik ben soms heel verlegen en soms helemaal nietEn ik ben idd hitsig
dat zal wel net zo moeilijk zijn voor hun, als voor de meesten de d en de t isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan links en rechts, verschillende letters en cijfers ook allemaal uit elkaar houden. En vooral van links en rechts kan ik niet begrijpen dat mensen dat niet uit elkaar kunnen houden
TMIquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
helaas heb ik wel eens mensen gezien waar dat echt opgingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
ik ben soms ook verlegen en soms niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
maar nu ben ik echt serieus...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij bent bijna net zo grappig als kwaak
ja dat begrijp ik ook niet. maar dat begrijp ik makkelijker dan links en rechts, omdat er met d's en t's zoveel keuze is enzo en zoveel situaties. snap ik wel dat je daarvan in de war raakt. maar ik weet ze bijna allemaal uit mn hoofd ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
dat zal wel net zo moeilijk zijn voor hun, als voor de meesten de d en de t is
daar moet ik echt over nadenken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
als voor de meesten de d en de t is
Ik word juist verlegen als ik iemand echt heel leuk vindquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef hardromacore het volgende:
Verlegenheid is alleen maar een issue voor singles,
als je de ware vind gaat alles over boord
Voor mij nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
helaas heb ik wel eens mensen gezien waar dat echt opging
Jetlagquote:
juist als het niet kan heb ik dus het meest zinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb nu niet zoveel zin.
dat zal komen omdat ik weet dat het toch niet kan.
de ware...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef hardromacore het volgende:
quote:
Ik word vooral zenuwachtig en begin best veel te babbelen..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik word juist verlegen als ik iemand echt heel leuk vind
sja ik blijf er gewoon niet in geloven. het kan lastig zijn om het aan te leren maar het is niet onmogelijk. ezelsbruggetje vinden en blijven oefenen. zo heb ik het ook gedaan met veel dingen die ik niet goed kon onthoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
maar nu ben ik echt serieus...
ik lees nu net dus dat er meer mensen last van hebben....
ik kan me er echt niks bij voorstellen, bij dyslectie nog wel.. maar het verschil tussen links en rechts.....
Dan word je ook helemaal niet onzeker van niks en weet je altijd precies wat je op welke manier wil zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef hardromacore het volgende:
Dat ook ja, ik bloos echt heel erg snelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word vooral zenuwachtig en begin best veel te babbelen..
O en ontzettend veel blozen
Dat heet gewoon verliefdheidquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik word juist verlegen als ik iemand echt heel leuk vind
lach je me nou gewoon uit?quote:
Gehehe vooral blij blonde dames geeft dat wel een leuk effectquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik bloos echt heel erg snel
Ik wil vooral niet dat het gesprek dan stil valt. Dus babbel ik over van alles.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neeheee!quote:
Klinkt gezellig!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil vooral niet dat het gesprek dan stil valt. Dus babbel ik over van alles.
En soms nog door elkaar ook.. En als hij soms iets wil zeggen kan dat best en wil ik best luisteren
Als ik niet te druk ben met babbelen over van alles
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
Dat is hoe ik standaard benquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
En soms nog door elkaar ook.. En als hij soms iets wil zeggen kan dat best en wil ik best luisteren
Haha, herkenbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef Tally het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tot nu toe nog nooit gehoord (en ik luister echt wel) dat ik niet gezellig benquote:
ja ik begrijpt die regel ook bijnaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik ook niet. maar dat begrijp ik makkelijker dan links en rechts, omdat er met d's en t's zoveel keuze is enzo en zoveel situaties. snap ik wel dat je daarvan in de war raakt. maar ik weet ze bijna allemaal uit mn hoofd ofzo
Dat kan ze nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]![]()
En tally, gewoon kijken met je handjes![]()
Ik ben je toch niet mis gelopen zaterdag he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]![]()
En tally, gewoon kijken met je handjes![]()
Nee, kon niet ivm een strandfeestjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben je toch niet mis gelopen zaterdag he?
Dankjequote:
Niet met je handjes kijken, dat kan je nietquote:
Correct. Jij lult door alles heen. Zelfs door filmpjes van uitermate toffe mensen.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef Murmeli het volgende:
staat leuk onder elkaar de post van nouk: have you ever been Nouked. en dan Djayzz eronder met Yes I have been Nouked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
dat doe ik sowieso heel de dagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
die regel van het KutFokschaap of het Kotfukschip?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ja ik begrijpt die regel ook bijna
"Gelukkig" Dacht al even dat ik een kontje misgelopen was.quote:
quote:
Mja ik ben best handtastelijk jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet met je handjes kijken, dat kan je niet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
luiheid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ik ga er patent op aanvragen denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef Murmeli het volgende:
staat leuk onder elkaar de post van nouk: have you ever been Nouked. en dan Djayzz eronder met Yes I have been Nouked
geef mij maar weer de schuldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wacht op jou![]()
Jij reageert niet terug
Oh op die manierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja wat? ik heb ook zo mijn behoeftes soms
Nee jij danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Correct. Jij lult door alles heen. Zelfs door filmpjes van uitermate toffe mensen.
Ik weet nog steeds niet wat ik zocht eigenlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet met je handjes kijken, dat kan je niet.
niks mis meequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja wat? ik heb ook zo mijn behoeftes soms
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
"Gelukkig" Dacht al even dat ik een kontje misgelopen was.
dat is nooit verkeerdquote:[..]
Mja ik ben best handtastelijk ja
ik ben er sinds n tijdje achter dat liefde niet mijn ding isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh op die manier![]()
En ik maar denken dat het echte liefde was![]()
Laat ze dat lekker zelf uitzoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
Stel dat een kennis (A)een vriendin (B)heeft die uit logeren is gegaan bij een vriend van haar(C) en zij zegt tegen die kennis (B)dat er niks is gebeurd en die vriend van haar(C) zegt tegen mij van wel, moet ik daar dan iets mee? Of laat ik t ze zelf uitzoeken?
niks zeggen hè?
Yep de hele boot met de uitzonderingen van "je" erbij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die regel van het KutFokschaap of het Kotfukschip?
Het is een kennis? Laat ze het zelf maar uitzoeken dan. Anders ben jij straks de gebeten hondquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
Stel dat een kennis (A)een vriendin (B)heeft die uit logeren is gegaan bij een vriend van haar(C) en zij zegt tegen die kennis (B)dat er niks is gebeurd en die vriend van haar(C) zegt tegen mij van wel, moet ik daar dan iets mee? Of laat ik t ze zelf uitzoeken?
niks zeggen hè?
Je hoopt iets ----> Ergens veel opletten----> (on)juiste Verwachtingen+generen-----> Verlegenheidquote:
I will have pateincequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik niks, heb die training nog niet gehad he!
Ook dankjequote:
Dat magquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]uiteraard moet ik nog eens beter kijken he
Ik ken al die regels helemaal niet, ik voel gewoon of het een d of een t is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Yep de hele boot met de uitzonderingen van "je" erbij.
Maar soms vergeet ik ze wel is
Nou ja kan me voorstellen dat niet iedereen het leuk vindquote:
Dan heb ik problemen met voor en achter..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Nooit problemen met links en rechts. Tenzij dronken.
Ik ben erachter gekomen wie verantwoordelijk is voor de UMTS rekening van 12.000 euro, de managers verwachten alleen dat ik hiermee naar die persoon gingquote:
Boeit dat dan, als er maar gefriemeld wordtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik zocht eigenlijk
Ik zou tegen die vriendin zeggen dat je iets anders gehoord hebt en dat je vindt dat ze dat zelf zou moeten vertellen aan de kennis.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
niks zeggen hè?
Dat lijkt me meer het probleem van Ang3lquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan heb ik problemen met voor en achter..
Volgens mij heb je best gemerkt dat ik daar geen moeite mee hebquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben er sinds n tijdje achter dat liefde niet mijn ding is
je??? huh wat? heb ik ergens niet opgelet op de lagere school ofzo?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Yep de hele boot met de uitzonderingen van "je" erbij.
Maar soms vergeet ik ze wel is
Nee boeide nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeit dat dan, als er maar gefriemeld wordt.
ripley.. de jomanda van de dtjes en ttjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken al die regels helemaal niet, ik voel gewoon of het een d of een t is.
ja ik dus ook maar volgens mij komt dat dan omdat we ze allemaal uit ons hoofd kennen, of niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
You still haven't found what you're looking for...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee boeide nietMaar ik had zo'n idee dat ik toch niet ging vinden wat ik "zocht"
En gefriemeld is er zeker
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer het probleem van Ang3l
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ripley.. de jomanda van de dtjes en ttjes
Inderdaad. Dus ik moet nog eens lang komen om beter te zoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You still haven't found what you're looking for....
Dat is handig!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ripley.. de jomanda van de dtjes en ttjes
regel maar een FC meet danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus ik moet nog eens lang komen om beter te zoeken
waar kan ik me inschrijven?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja kan me voorstellen dat niet iedereen het leuk vind
Al heb ik er nog nooit iets over gehoord..
En dus nog een kontjes meet regelen
Ja ze kennen elkaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een kennis? Laat ze het zelf maar uitzoeken dan. Anders ben jij straks de gebeten hondKent C A ook?
dinsdag 12 mei 2009 14:15quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef Ripley het volgende:
[..]is dat gek? Ik denk er eigenlijk nooit bij na
Minder reageren? maar dan hebben we geen leven meerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:29 schreef hardromacore het volgende:
Echt waar sommigen alhier moeten eens minder reageren,
wat een poppenkast..
zeurnoobalertquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:29 schreef hardromacore het volgende:
wat een poppenkast..
Moet dat tijdens een FC meet dan?quote:
Ik moet natuurlijk eerst keuren of je wel geschikt bent voor de kontjesmeetquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:29 schreef hardromacore het volgende:
wat een poppenkast..
ja, gelukkig bepaal jij datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:29 schreef hardromacore het volgende:
wat een poppenkast..
Jank wijfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:29 schreef hardromacore het volgende:
wat een poppenkast..
niet perse, daar heb jij weer gelijk inquote:
maar maar maar dat is alsof me hart dan word uitgesneden! hoe moet ik het dan overleven op mijn vrije dagen??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:29 schreef hardromacore het volgende:
wat een poppenkast..
het was meer dat hit me baby dat al mijn libido voor de komende week deed vergaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
(Met liefde als in, ga je gang)
Oh, sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het was meer dat hit me baby dat al mijn libido voor de komende week deed vergaan
Doei, we zullen je missenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef hardromacore het volgende:![]()
Paupers, bekijk het maar.
Vooral drie- vier- hoekjes blijven vormen, zonder enige kijk naar het geheel.
Murm x
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:30 schreef Tally het volgende:
Ik moet natuurlijk eerst keuren of je wel geschikt bent voor de kontjesmeet
Ang3lquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef KudFokker het volgende:
Damn wat gaan jullie hard...
Ik heb trek in iets lekkers maar weet niet wat
Suggesties??
Nee klopt, een erg warm welkomquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij heb je best gemerkt dat ik daar geen moeite mee heb
Gaat inderdaad goed vandaag, dat typenquote:
Dus een pre kontjes kontjes keuring meet meet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet dat tijdens een FC meet dan?
[..]
een voorkeuring?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet perse, daar heb jij weer gelijk in.
lust je worst?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef KudFokker het volgende:
Damn wat gaan jullie hard...
Ik heb trek in iets lekkers maar weet niet wat
Suggesties??
quote:
Waar de fuck heb je het over man?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef hardromacore het volgende:
![]()
Murm x
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het was meer dat hit me baby dat al mijn libido voor de komende week deed vergaan
heh ?quote:
Kan via PMquote:
Ik herkende je meteenquote:
Zoiets.quote:Dus een pre kontjes kontjes keuring meet meet?
Idd.. 1 op 1.. Nou ja op.. Mag er ook voorquote:
Wat doe je dan hier? Zeikerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:29 schreef hardromacore het volgende:
wat een poppenkast..
sstt niet vertellen dat het stiekum een beetje een slowchat is.... dat mag niet van de modsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over man?. het is een slowchatreeks op FOK!, waar meek je je in godsnaam druk om?
Neem nog een dolfijntje ofzo.
Bier en de zanger van Racoonquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
wat is dan wel libido verhogend voor jou?
1 voor 1? 1 op 1 is ook best leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd.. 1 op 1.. Nou ja op.. Mag er ook voor
ga je toch elders postenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:29 schreef hardromacore het volgende:
wat een poppenkast..
Oh ja, dat heeft idd niemand door van de crew, zeker nadat we zaterdag uitgebreid de singlesreeks hebben doorgesproken onderlingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sstt niet vertellen dat het stiekum een beetje een slowchat is.... dat mag niet van de mods
Heb je daar een meet voor nodig?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat heeft idd niemand door van de crew, zeker nadat we zaterdag uitgebreid de singlesreeks hebben doorgesproken onderling.
echt niet, dat zanger van racoon deel dan, ik vind de muziek ok (tis minder gewordenquote:
het was IRL leuker, met de singles meet op 5 meter afstandquote:
Mja dan zie/voel ik je kontje niet zo goed denk ikquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat heeft idd niemand door van de crew, zeker nadat we zaterdag uitgebreid de singlesreeks hebben doorgesproken onderling.
Ja, wij hebben ook kostelijk gelachenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was IRL leuker, met de singles meet op 5 meter afstand.
Jajaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
echt niet, dat zanger van racoon deel dan, ik vind de muziek ok (tis minder geworden) en daar houdt t wel mee op
ook niet erg toch? perfectie zit in de herhalingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dan zie/voel ik je kontje niet zo goed denk ik
Dan moet het over
Ik was net terug van het grote dobbelsteenavontuur en moest m'n verhaal kwijt, maar nee hoor, madam moest naar één of ander flutprogramma kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef Ripley het volgende:
Nee jij danIk kon alle vragen van beauty & the nerd niet horen omdat je zat te kwebbelen
Ik jou ookquote:
hap niet zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja niks zo kansloos dan te geilen op beroemdhedenben geen groupie
jeetje wat onaardigquote:
he waarom doe jij zo onlief in mijn favoriete topic?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef hardromacore het volgende:
![]()
Murm x
Model Billy zekerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik vind het leuk zo bovenop de kast
Johnny deppquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja niks zo kansloos als geilen op beroemdhedenben geen groupie
Hoe toepasselijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die heb ik hier niet heb wel de expedit.
Dat was wel grappig om te zien jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was IRL leuker, met de singles meet op 5 meter afstand.
hmm kinkyquote:
Watjes zijn het, allemaal!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
vind het nog steeds suf dat bijna iedereen al weg was toen ik kwam zaterdag, het was pas 1 uur
IK vind het niet erg neequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ook niet erg toch? perfectie zit in de herhaling
ok volgende meet in rotterdam dan kom ik ook wel en blijf ik, ok?quote:
Dan blijf ik bij jou slapen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok volgende meet in rotterdam dan kom ik ook wel en blijf ik, ok?
amsterdam trouwens ook, nachttrein enzo
Amsterdamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doe dan A'dam dat is tenminste nog een leuke stadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
was het zo vroeg afgelopen? of waren er allemaal stelletjes stiekem vertrokken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
vind het nog steeds suf dat bijna iedereen al weg was toen ik kwam zaterdag, het was pas 1 uur
ik zie wat mogelijkhedenquote:
Utrecht ook, ik had de trein van 4:07quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en ik dan?quote:
Wie niet, ik heb er 2quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die heb ik hier niet heb wel de expedit.
Wat een klote trein is dat zeg die nachttrein. Vooral als je in de verkeerde staptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat merkte ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
En wie zijn keurmeesteressen dan?
Ook daar ga ik patent op aanvragen!quote:
volgende meet is een vondelpark meetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij ook?quote:
Den Haagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik had nog iemand anders te doenquote:
Ik mag ook niks meerquote:
of in slaap valtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat een klote trein is dat zeg die nachttrein. Vooral als je in de verkeerde stapt
in de lengte he, niet in de breedtequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik mag ook niks meer![]()
*pakt scheermesje en gaat in hoek zitten.
Kruis door jouw naam.quote:
Zoals Sp3c, remlof en liesje, die werden om 5:30 wakker gemaakt in Rdamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of in slaap valten wakker wordt als de trein al n tijdje op het eindstation staat
Je steelt het van mequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:50 schreef djayzz het volgende:
Ik mag ook niks meer![]()
*pakt scheermesje en gaat in hoek zitten.
Het maakt mij niet echt uit waar het is, zolang ik maar niet voor 12-en terug hoefquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam is een thuiswedstrijd, maar zelfs ik als Ras-Amsterdammer ben gek op de Stairway, zeker voor meets, lekker groot.
Die hadden ook best genoeg gedronken hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals Sp3c, remlof en liesje, die werden om 5:30 wakker gemaakt in Rdam.
MeMo, je begint een beetje eng veel op Lein te lijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in de lengte he, niet in de breedte
quote:
quote:
KF KF ik heb een forum hattrick!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doe dan A'dam dat is tenminste nog een leuke stad
Wat is dat nou precies met die hattricks?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
[..]
KF KF ik heb een forum hattrick!!!![]()
Wie?quote:
als je de stairway uitgezet wordt heb je het idd bestm bont gemaaktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Die hadden ook best genoeg gedronken hoor
Uhmquote:
Best wel een beetje hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je de stairway uitgezet wordt heb je het idd bestm bont gemaakt
Ik blijf niet zomaar bij iedereen slapenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Half 12, das wel erg vroeg ja.
maar goed, dit is de singlesreeks, regel slaapplaatsen dan!.
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik blijf niet zomaar bij iedereen slapen
werden ze eruit gezet omdat ze dronken waren of omdat het tijd was om te gaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je de stairway uitgezet wordt heb je het idd bestm bont gemaakt
Half 1 ging ik pas wegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Half 12, das wel erg vroeg ja.
maar goed, dit is de singlesreeks, regel slaapplaatsen dan!.
Ik ben nog 1.5 uur gebleven daarnaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
werden ze eruit gezet omdat ze dronken waren of omdat het tijd was om te gaan?
*Meld zich aan*quote:
quote:
We doen gewoon beidequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgende meet is een vondelpark meet
wel bij mijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik blijf niet zomaar bij iedereen slapen
vondelpark en parkpop...gezelli!!! hopen dat het 2x mooi weer wordtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*Meld zich aan*
[..]
[..]
We doen gewoon beide:Y
Je kent me zo goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Hw zeg dan gewoon dat je wilt dat er een lekker wijf bij je blijft slapen als de meet in A'dam is, zucht zo moeilijk is het toch niet
Hoor je mij dat zeggen dan?quote:
ik ook. Belz is er ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
UIO: niet erg hoor als je me niet hoeft... ik heb al een groene eend
KZ en cue: jullie mogen allebei blijven slapen. moet er wel een een luchtbed meenemen en vechten op de bank
oja parkpop.... cool! I'll be there!!!
geen leuke ideeen?quote:
Bij jou met alle liefde, maar jij was er niet bij in Utrechtquote:
nee, text-to-speech staat uit hierquote:
Heb je een dergelijke tekst in een post van mij zien staan?quote:
Bij mij ook. Alleen is het een uur met de bus van A'dam naar mijn huisquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
bij kunnen er 2 personen op mijn bank slapen en 1tje bij me in bedtada.... 3 slaapplaatsen
Maar jou ken ik nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Tja ik had ook wel slaapplekken gehad afgelopen zaterdag maarja er was al niemand meer
*meldtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
bij kunnen er 2 personen op mijn bank slapen en 1tje bij me in bedtada.... 3 slaapplaatsen
het was 1 regel, maar toch tussen de regels inquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je een dergelijke tekst in een post van mij zien staan?
Dat is ook best kuttig jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of in slaap valten wakker wordt als de trein al n tijdje op het eindstation staat
hmmm, als het dichterbij is dan mijn huis pak ik de bedplek welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
kom jij maar naast mij slapen danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Alleen is het een uur met de bus van A'dam naar mijn huis
Want jij bent 1 van de zeldzame mannen die dat kan??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was 1 regel, maar toch tussen de regels in.
Dus dat zal ik wel nooit durvenquote:
Dat bewijs ik toch net?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Want jij bent 1 van de zeldzame mannen die dat kan??
dan slaap ik wel op de bankquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hmmm, als het dichterbij is dan mijn huis pak ik de bedplek wel
jij verliet mel voor murmquote:
Ik vind ze leuk zatquote:
Met Parkpop? Dan moet ik werken, de volgende dagquote:
Inderdaad. Meet op de verkeerde plekquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef rival het volgende:
Een meet in amsterdam, en iedereen wilt in rotterdam bij murm slapen!
daar klopt iets niet
En bij KZ in denhaagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef rival het volgende:
daar klopt iets niet
doe je gewoon kuch kuch aan de foonquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met Parkpop? Dan moet ik werken, de volgende dag
murm en ik zijn coolquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef rival het volgende:
daar klopt iets niet
Als ik daar ook ben hoef jij niet met de bus naar huisquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Alleen is het een uur met de bus van A'dam naar mijn huis
zuiderpark den haag ipv vondelpark? en dan bbq meenemen en mucho vlees?quote:
blijkbaar niet, want dan had je wel gezien dat ik bedoelde: jij bent 1 van de velen die denkt dat hij dat kan.quote:
Ja dat denk je nu, maar de resessie helpt je daarbij welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met Parkpop? Dan moet ik werken, de volgende dag
ik durf niet bij jou te slapenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef rival het volgende:
daar klopt iets niet
dat ging over de meet op parkpop honey...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef rival het volgende:
daar klopt iets niet
Ja is goed, bij jou of bij mij!?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
blijkbaar niet, want dan had je wel gezien dat ik bedoelde: jij bent 1 van de velen die denkt dat hij dat kan.
Oow ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef rival het volgende:
Als ik daar ook ben hoef jij niet met de bus naar huis
Als dat zo is, kan ik sowieso niet komenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:08 schreef mrbox het volgende:
Ja dat denk je nu, maar de resessie helpt je daarbij wel
Ludootje ookquote:
nee hoor.. die meet komt gewoon waar ie komt.... waar iemand als eerste het initiatief neemtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Ah, de discussie, waar doen we de meet..
Ow je komt dus nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja?
[..]
Als dat zo is, kan ik sowieso niet komen
Ik weet niet waar jij woont..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja is goed, bij jou of bij mij!?
Zie je, weer gelukt.
nja vondelpark staat alvast... en 6 juni ben ik vrij...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hoor.. die meet komt gewoon waar ie komt.... waar iemand als eerste het initiatief neemt
6 juni heeft Duim de kidsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja vondelpark staat alvast... en 6 juni ben ik vrij...
dus vondelpark meet zaterdag 6 juni??
Lekker positief weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |