Dan moet je kwaak even bellen, die had dat ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
damn ik ruik echt goddelijk vandaag al zeg ik het zelf(katten kunnen nog steeds niet praten
)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me gewoon af wie er bij de meet waren geweest en zo en wie dan wie was. EN ik hoorde iets met asstouching van kickboxers?![]()
What are you gonna do about it?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon helemaal zat van jou mannetje
je bent echt serieus?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
en ik vraag me nog steeds af of er meer mensen zijn die links en rechts niet uit elkaar kunnen houden....?
en of iedereen dislectisch is ook trouwens... ik heb altijd dislectische vriendjes
Jij hebt ook best een lekker kontjequote:
Dat was aan het andere einde van de tafel tijdens het etenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou bijna gefrustreerd worden van deze TT
wanneer gaan we van bil?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou bijna gefrustreerd worden van deze TT
Das dan weer jammer.. Kijk ik naar je linker bil zie ik je rechter nietquote:
ja dat bedoel ik dus. op een gegeven moment leer je dat af juist door die dingen die gebeuren. ik zal nog maar es tegen kwaak zeggen dat ie wat harder zn best moet doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ik kon links en rechts ook niet uit elkaar houden murm. Totdat ik mijn polsen gebroken had en er eentje niet goed genas. De pols die raar voelt is rechtsWellicht ietwat rigoreus.
Mijn zusje houdt haar hand op en de kant waar de duim en wijsvinger een goedstaande L vormen is dan links
Ik draaide vroeger ook veel letters en cijfers om maar d at is er op de lagere school goed ingestampt
Niet bestquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Das dan weer jammer.. Kijk ik naar je linker bil zie ik je rechter niet
M.I. van een olifantenreetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
jij bent bijna net zo grappig als kwaakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
je bent echt serieus?
Ik kan me er niks bij voorstellen namelijk
links is links en rechts rechts, ik weet niet hoe ik uit kan leggen hoe ik dat nooit door elkaar kan halen...
Het is geen dinsdagmorgen meer Ripquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
Ik ben soms heel verlegen en soms helemaal nietEn ik ben idd hitsig
dat zal wel net zo moeilijk zijn voor hun, als voor de meesten de d en de t isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan links en rechts, verschillende letters en cijfers ook allemaal uit elkaar houden. En vooral van links en rechts kan ik niet begrijpen dat mensen dat niet uit elkaar kunnen houden
TMIquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
helaas heb ik wel eens mensen gezien waar dat echt opgingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
ik ben soms ook verlegen en soms niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
maar nu ben ik echt serieus...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij bent bijna net zo grappig als kwaak
ja dat begrijp ik ook niet. maar dat begrijp ik makkelijker dan links en rechts, omdat er met d's en t's zoveel keuze is enzo en zoveel situaties. snap ik wel dat je daarvan in de war raakt. maar ik weet ze bijna allemaal uit mn hoofd ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
dat zal wel net zo moeilijk zijn voor hun, als voor de meesten de d en de t is
daar moet ik echt over nadenken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
als voor de meesten de d en de t is
Ik word juist verlegen als ik iemand echt heel leuk vindquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef hardromacore het volgende:
Verlegenheid is alleen maar een issue voor singles,
als je de ware vind gaat alles over boord
Voor mij nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
helaas heb ik wel eens mensen gezien waar dat echt opging
Jetlagquote:
juist als het niet kan heb ik dus het meest zinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb nu niet zoveel zin.
dat zal komen omdat ik weet dat het toch niet kan.
de ware...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef hardromacore het volgende:
quote:
Ik word vooral zenuwachtig en begin best veel te babbelen..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik word juist verlegen als ik iemand echt heel leuk vind
sja ik blijf er gewoon niet in geloven. het kan lastig zijn om het aan te leren maar het is niet onmogelijk. ezelsbruggetje vinden en blijven oefenen. zo heb ik het ook gedaan met veel dingen die ik niet goed kon onthoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
maar nu ben ik echt serieus...
ik lees nu net dus dat er meer mensen last van hebben....
ik kan me er echt niks bij voorstellen, bij dyslectie nog wel.. maar het verschil tussen links en rechts.....
Dan word je ook helemaal niet onzeker van niks en weet je altijd precies wat je op welke manier wil zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef hardromacore het volgende:
Dat ook ja, ik bloos echt heel erg snelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word vooral zenuwachtig en begin best veel te babbelen..
O en ontzettend veel blozen
Dat heet gewoon verliefdheidquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik word juist verlegen als ik iemand echt heel leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |