Dan moet je kwaak even bellen, die had dat ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
damn ik ruik echt goddelijk vandaag al zeg ik het zelf(katten kunnen nog steeds niet praten
)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me gewoon af wie er bij de meet waren geweest en zo en wie dan wie was. EN ik hoorde iets met asstouching van kickboxers?![]()
What are you gonna do about it?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon helemaal zat van jou mannetje
je bent echt serieus?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
en ik vraag me nog steeds af of er meer mensen zijn die links en rechts niet uit elkaar kunnen houden....?
en of iedereen dislectisch is ook trouwens... ik heb altijd dislectische vriendjes
Jij hebt ook best een lekker kontjequote:
Dat was aan het andere einde van de tafel tijdens het etenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou bijna gefrustreerd worden van deze TT
wanneer gaan we van bil?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou bijna gefrustreerd worden van deze TT
Das dan weer jammer.. Kijk ik naar je linker bil zie ik je rechter nietquote:
ja dat bedoel ik dus. op een gegeven moment leer je dat af juist door die dingen die gebeuren. ik zal nog maar es tegen kwaak zeggen dat ie wat harder zn best moet doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ik kon links en rechts ook niet uit elkaar houden murm. Totdat ik mijn polsen gebroken had en er eentje niet goed genas. De pols die raar voelt is rechtsWellicht ietwat rigoreus.
Mijn zusje houdt haar hand op en de kant waar de duim en wijsvinger een goedstaande L vormen is dan links
Ik draaide vroeger ook veel letters en cijfers om maar d at is er op de lagere school goed ingestampt
Niet bestquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Das dan weer jammer.. Kijk ik naar je linker bil zie ik je rechter niet
M.I. van een olifantenreetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Das dan weer jammer.. Kijk ik naar je linker bil zie ik je rechter niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |