Floepte eruit, hij is gewend om dat smekend tegen z'n piemel te roepen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:26 schreef BobbyRond het volgende:
Over de dark side van Pim gesproken.
Hij sprak het brood aan en zei: 'Rise, my friend'
GeilePlasseks.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is GP???
maar niet voor Jeroen want die is gemeen! boehoehoeeee...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:31 schreef Danny het volgende:
[..]
wat gemeen. laat ze toch. Mensen horen goldenpage, gaan daarheen en krijgen vervolgens meteen een loginscherm voor hun neus. Way to scare people away
[..]
Ja, nadat je eerst Yvonne er alle credit voor probeerde te geven he
Verder kan ik me voorstellen dat bv iemand als Renate daar wel zou posten, omdat het allemaal nogal een gezapig kampvuur van boomknuffelende feministen is die zich beneden niet scheren en door middel van het uitwisselen van menstruatiebloed een verbond hebben gesloten.
Ow, en ze zijn voor iedereen, zo blijkt.
gmtaquote:
wat een looser ben jijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Stemde ik zomaar op ja!
Kunnen we ook een poll doen met, geen fanmail meer van GP? Die GP'ers mogen van mij een abonnement op het Kids For Animals tijdschrift en verder moeten ze met z'n 2'en lekker elkaar bestoken met berichten op het forum.
Prijs nog steeds Danny om de grap: 'Kunnen ze elkaar niet gewoon e-mailen?'
Geile Piepelemientjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
Gastronomische poepsex!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
Na eerst flink te kneden?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Floepte eruit, hij is gewend om dat smekend tegen z'n piemel te roepen.
Middag Gertquote:
Perfect voor Fok! dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:39 schreef Quinty. het volgende:
[..]
wat een looser ben jij
nu doe je zo en voor stemmen te winnen heb je heel wat op goldenpage geklept zoals ik las
waar maak jij je druk om , ze hebben je er wel allemaal uitgestemd dus zo geweldig was je niet
ik vind je een vreselijke stoker ,
Bedankt Schimpy,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:39 schreef Quinty. het volgende:
[..]
wat een looser ben jij
nu doe je zo en voor stemmen te winnen heb je heel wat op goldenpage geklept zoals ik las
waar maak jij je druk om , ze hebben je er wel allemaal uitgestemd dus zo geweldig was je niet
ik vind je een vreselijke stoker HELD! ,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |