quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:50 schreef Northside het volgende:In mijn ogen is de grote test hoe je je voelt als hij/zij ook anderen neukt. Heb je een seksrelatie en kom je er achter dat je fuckbuddy het ook met anderen doet, hoe reageer je dan? Doet het je wat, dan ben je emotioneel niet afstandelijk genoeg en gaat het de kant van een relatie op. Doet het je niks, game on!
(in mijn ervaring doet het vrouwen na verloop van tijd altijd wat. de langste sexrelatie die ik ook heb gezien duurde 6 maanden)
Vereiste voor een lange sexuele relatie is dat het een vriend/vriendin betreft, als zomaar iemand is van straat zal het nooit lang standhouden, je gaat toch met elkaar om.. Zelf heeft mijne ergens tussen 8 en 12 maanden geduurd en ja je gaat elkaar anders zien maar je moet het wel bij vrienden laten. Ik sprak vaak genoeg af om wat leuks te doen zonder seks. Dat is mijn ogen ook een fuckbuddy itt scharrel, je kunt er daadwerkelijk wat mee afspreken maar er zijn geen verdere gevoelens.
Natuurlijk heb ik liever niet dat ze een ander heeft, logisch zo zit zelfs een man in elkaar, maar verder kan het mij niets schelen. Wij hadden dan ook de afspraak om het even te melden als er een ander in het spel kwam, werkte prima

En uiteraard zitten vrouwen zo in elkaar dat ze vaker er iets achter gaan zoeken en hopen op een relatie, maar dat valt meestal binnen een paar weken op, en dan houdt het voor mij ook op. Meestal blijf ik dan gewoon vrienden zonder seks.