abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2009 @ 08:36:56 #76
214440 donnakol
Leipe Shit Ouwe!
pi_69045111
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:10 schreef Lexjuuuh het volgende:
Een fuckbuddy is zeer fijn maar gaat zelden goed op lange termijn... vroeg of laat gaat je fuckbuddy met een ander fucken, of je gaat je afvragen, met wie fucked ze nog? En voor je het weet het je een bloemkool op je jodokus zitten !

Dat laatste is mij godzijdank niet overkomen, maar stel je voor....
Met een fuckbuddy moet je toch zeker een condoom gebruiken. Daar zijn ze voor!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:25:30 #77
255099 Kreuze
Leven is een keuze.
pi_69056283
Fuckbuddy is done wanneer je allebij het zelfde verwacht!
Als je links kijkt, zie je rechts niks!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:06:13 #78
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_69057741
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 01:31 schreef mysterieblonde het volgende:
Mijn fuckbuddy was een stuk ouder dan ik, als ik een vriend had ging het niet door voor hem. En hij sexte ook met anderen en dat wist ik. Ik vond dat allemaal wel prima, maar het stelde niks voor...maar daar kwam ik later pas achter...

Wist je dat je ook bloemkool kan krijgen als je wel een condoom gebruikt (das de enige soa waar een condoom niet tegen werkt)
Wat is nou weer bloemkool?

Wees duidelijk in wat je schrijft, dan heeft het ook daadwerkelijk zin om moeite te doen voor een post.

FB kan ik eigenlijk niet, ook niet als vent. Ik kan scharrelen, daten, verkeren, maar dat lukt me niet zo. Ik moet het meisje leuk vinden en meestal vind ze mij dan ook leuk. Vaak had ik een soort FB na een relatie, maar dat werkte natuurlijk niet, dat weet ik zelf ook. Vandaar dat ik het ook gewoon niet meer doe.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:08:47 #79
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69057838
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef Waag-hals het volgende:

[..]

Wat is nou weer bloemkool?

Wees duidelijk in wat je schrijft, dan heeft het ook daadwerkelijk zin om moeite te doen voor een post.

FB kan ik eigenlijk niet, ook niet als vent. Ik kan scharrelen, daten, verkeren, maar dat lukt me niet zo. Ik moet het meisje leuk vinden en meestal vind ze mij dan ook leuk. Vaak had ik een soort FB na een relatie, maar dat werkte natuurlijk niet, dat weet ik zelf ook. Vandaar dat ik het ook gewoon niet meer doe.
Omg hoe oud ben je? Heb je ee sociaal leven?

Een bloemkool is gewoon een soa.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:18:41 #80
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_69058220
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:08 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Omg hoe oud ben je? Heb je ee sociaal leven?

Een bloemkool is gewoon een soa.
24.

Meer dan menigeen.

WAT VOOR EEN SOA DAN?

Ben bekend met SOA's, maar heb nog nooit groenten op iemand z'n geslacht zien groeien.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:35:08 #81
109623 Klingeling
tell me about it!
pi_69058844
Ik vraag me af in hoeverre men echt 'hetzelfde' verwacht. Het zit namelijk niet in een vrouw haar genen om vrijblijvende sex te hebben. Ik ken ook maar weinig situaties (eigenlijk geen) waarin er bij FB's geen gevoelens komen uiteindelijk. Bij one night stands, of 2 keer los is dit anders. Bij vaker gaat het mis, vooral als er dan ook nog eens dvdtje kijken, avondje stappen, afspreken buiten het stappen om, bij komt kijken. En dan gaat het nog steeds om een FB of scharrel, want 'aan een relatie' is een van de twee niet toe.

Wat ik wil zeggen is dat ik niet geloof dat wanneer in het begin wordt uitgesproken (vaak door man) dat er niets meer in zit dan een relatie, de ander dit ook in het hoofd had. Op dat moment heeft die andere persoon eigenlijk al bijna geen keus meer, want je wilt ook niet zeggen: "Oh, nou ik zit toevallig erg verlegen om een relatie, dus ik stop er maar weer mee". Men blijft dan met elkaar gaan, in de hoop dat de ander wel een omslag maakt (wat vaak niet zo is). Want ik geloof er niet in dat een vrouw meerdere malen sex heeft met een persoon die zij niet leuk genoeg vindt voor een echte relatie; dan blijft het wel bij een one night stand.

En er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar dat zijn niet voor niks uitzonderingen. En dat terwijl het hebben van een FB tegenwoordig bijna regel is...
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:36:23 #82
230788 n8n
Pragmatisch
pi_69058889
Gewoon duidelijk zijn en afspraken maken.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_69140352
ook ik heb een tijdje een sex vriendin gehad. Natuurlijk is er niets mis mee als je duidelijk bent tegenover elkaar. Ook moet je goed beseffen dat iedere keer de laatste keer kan zijn. Wanneer je in een relatie terecht komt met iemand anders, moet je stoppen.

Ook in mijn geval ging het niet helemaal zoals het zou moeten. Zij kreeg toch gevoelens voor mij en ik ontmoette mijn huidige vriendin.

De weg terug is ook erg lastig. Vaak begin je met een one-night stand of een vriendschap dat dan uiteindelijk een sex relatie wordt. De stap terug naar "alleen vriendschap" hebben wij nooit kunnen nemen, en hebben dus het contact moeten verbreken
  maandag 18 mei 2009 @ 07:56:23 #84
240781 JJ.Johnson
Hollah: we want prenup!
pi_69140411
Lijkt me dus echt helemaal niks. Als ik al een keer 'uit het niets' seks zou hebben met een meid dan zou dat een one-night stand zijn, of ik zou verwachten dat er meer uit voort zou komen. Voor een fuck-buddy zou ik de emotionele afstand niet kunnen bewaren, daar is zoiets mij te intiem voor.
Luck is what happens when preparation meets opportunity.
pi_69175635
Er zijn maar twee soorten mannen. de "provider" en de "friend with benefits (fuckbuddy)" Vrouwen hebben altijd en zullen altijd een relatie aangaan met een provider (iemand met een goede baan, zal een goede vader zijn. de nice guy etc.) en zullen vreemdgaan met de fuckbuddy. altijd zo geweest, zal altijd zo blijven.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 01:00:10 #86
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69176055
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:50 schreef Northside het volgende:
In mijn ogen is de grote test hoe je je voelt als hij/zij ook anderen neukt. Heb je een seksrelatie en kom je er achter dat je fuckbuddy het ook met anderen doet, hoe reageer je dan? Doet het je wat, dan ben je emotioneel niet afstandelijk genoeg en gaat het de kant van een relatie op. Doet het je niks, game on!

(in mijn ervaring doet het vrouwen na verloop van tijd altijd wat. de langste sexrelatie die ik ook heb gezien duurde 6 maanden)
Vereiste voor een lange sexuele relatie is dat het een vriend/vriendin betreft, als zomaar iemand is van straat zal het nooit lang standhouden, je gaat toch met elkaar om.. Zelf heeft mijne ergens tussen 8 en 12 maanden geduurd en ja je gaat elkaar anders zien maar je moet het wel bij vrienden laten. Ik sprak vaak genoeg af om wat leuks te doen zonder seks. Dat is mijn ogen ook een fuckbuddy itt scharrel, je kunt er daadwerkelijk wat mee afspreken maar er zijn geen verdere gevoelens.
Natuurlijk heb ik liever niet dat ze een ander heeft, logisch zo zit zelfs een man in elkaar, maar verder kan het mij niets schelen. Wij hadden dan ook de afspraak om het even te melden als er een ander in het spel kwam, werkte prima

En uiteraard zitten vrouwen zo in elkaar dat ze vaker er iets achter gaan zoeken en hopen op een relatie, maar dat valt meestal binnen een paar weken op, en dan houdt het voor mij ook op. Meestal blijf ik dan gewoon vrienden zonder seks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')