En om deze reden gaat het dus, voor zover ik weet, altijd fout. Vroeg of laat wil één van beide partijen meer. En dan komen de tranen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:04 schreef sunshowers het volgende:
Op de een of andere manier lijkt het me toch een beetje vreemd dat je opzich langdurig iemand ziet om daar vervolgens seks mee te hebben, je zult dan toch ook wel het een en ander over die andere persoon te weten komen of enigszins betrokken bij voelen of iig 'als een vriend zien' oid..?? Mis je dan niet juist een soort emotionele band met iemand? Of hou je jezelf gewoon voor dat het 'toch maar' iemand is die waar je sex mee hebt, en dus als een soort zelfbescherming ver af houdt?
Klinkt als een relatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef _LotT het volgende:
Ik zie hem als een vriend, we zien elkaar vooral bij het uitgaan
(zitten in dezelfde studentenclub dus gaan dikwijls samen uit)
En dan dansen en kussen we soms.
Daarna blijf ik slapen en hebben we seks
Tot nu toe gaat het nog altijd niet 'fout'
Kennen elkaar ondertussen toch al ongeveer 7 maand ofzo
Klinkt als een fuckbuddy.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef _LotT het volgende:
Ik zie hem als een vriend, we zien elkaar vooral bij het uitgaan
(zitten in dezelfde studentenclub dus gaan dikwijls samen uit)
En dan dansen en kussen we soms.
Daarna blijf ik slapen en hebben we seks
Tot nu toe gaat het nog altijd niet 'fout'
Kennen elkaar ondertussen toch al ongeveer 7 maand ofzo
Daar zijn heel wat meer criteria voor hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Disorder het volgende:
Ik snap je punt. Maar zeven maanden lang elkaar zien, hem als vriend zien en dan ook nog seks hebben? Dat klinkt mij toch meer als een relatie.
Idd ik begrijp dat je het ook zo kan zien, maar toch ..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Disorder het volgende:
Ik snap je punt. Maar zeven maanden lang elkaar zien, hem als vriend zien en dan ook nog seks hebben? Dat klinkt mij toch meer als een relatie.
Ik zeg niet dat het verkeerd is. Maar wat ik bedoel is dat meestal één van die twee partijen eigenlijk wél aan zo'n 'oudertest' mee zou willen doen, maar het vaak niet uit durft te spreken, uit angst voor het beëindigen van de omgang met die ander, of je dat nou een relatie noemt of niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:10 schreef Gospodin het volgende:
[..]
Daar zijn heel wat meer criteria voor hoorDe ouder-test bijvoorbeeld, ook wel bekend als de kerstdiner-test
't Komt er denk ik gewoon op neer dat er diverse gradaties van relatie hebben zijn, en daar is volgens mij niets mis mee.
Van wie kwam die verwarring in het begin?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:13 schreef _LotT het volgende:
[..]
Idd ik begrijp dat je het ook zo kan zien, maar toch ..
we begroeten elkr enkel met een kus op de wang en (meestal) als we afscheid nemen ook
de volgende morgend als we opstaan lijkt het echt niet op een relatie maar gwn een vriend bij wie ik geslapen heb
terwijl de avond/nacht zelf het wel meer op een relatie lijkt
moet zeggen dat het in het begin wel verwarrend was, maarja na 7 maand
mijn kant, ik vond het in het begin verwarrend omdat het zo verschillend was, de manier waarop we ons tegenover elkr gedroegen overdag (smorgens) en savonds.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Van wie kwam die verwarring in het begin?
"Scharrel"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef _LotT het volgende:
[..]
mijn kant, ik vond het in het begin verwarrend omdat het zo verschillend was, de manier waarop we ons tegenover elkr gedroegen overdag (smorgens) en savonds.
Dit kwam denk ik omdat ik nog nooit zo'n soort 'vriend' gehad had (ben ook nog niet zo oud xD)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef Michellee het volgende:
Het is makkelijk. Wel de lusten niet de lasten.
Ik heb het met een vriend van een vriend van mij, er hing daarvoor altijd een enorme spanning tussen ons. En nu bellen we elkaar vrijdag of zaterdagavond na het stappen, voor de rest heb ik geen contact met hem. In bed klikt het super maar overdag zouden we teveel botsen. Dit gaat nu al anderhalf jaar goed, geen gevoelens of iets in die richting. Heb ook totaal geen behoefte om hem aan mijn ouders voor te stellen.
En je voelt er verder niets bij? Wat zou het met je doen als hij iemand anders tegenkomt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:13 schreef _LotT het volgende:
[..]
Idd ik begrijp dat je het ook zo kan zien, maar toch ..
we begroeten elkr enkel met een kus op de wang en (meestal) als we afscheid nemen ook
de volgende morgend als we opstaan lijkt het echt niet op een relatie maar gwn een vriend bij wie ik geslapen heb
terwijl de avond/nacht zelf het wel meer op een relatie lijkt
moet zeggen dat het in het begin wel verwarrend was, maarja na 7 maand
zwaar mee eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:45 schreef Lastpost het volgende:
Ik vond het echt niets, juist door het gebrek aan diepgang (andere diepgang hehe) eigenlijk.
We zagen elkaar echt alleen maar voor de seks, een glas drinken vooraf was al teveel gevraagd bij wijze van en wisten amper iets van elkaar.
Het was ook geen meid waar ik iets voor had gaan voelen, totaal andere beleving, interesses en gedachten over zaken maar toch, het had vast wel langer geduurt als we wat meer van elkaar geweten hadden.
Buiten dat denk ik dat een fuckbuddy op de langer termijn sowieso niets wordt, óf je gaat iets voelen voor diegene en dan loopt het fout (als fuckbuddy zijnde) óf je raakt uitgekeken op de ander en je toch weer wat anders wilt.
Onenight stands vond ik persoonlijk een stuk relaxter.
Eh, condooms?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:10 schreef Lexjuuuh het volgende:
Een fuckbuddy is zeer fijn maar gaat zelden goed op lange termijn... vroeg of laat gaat je fuckbuddy met een ander fucken, of je gaat je afvragen, met wie fucked ze nog? En voor je het weet het je een bloemkool op je jodokus zitten !
Dat laatste is mij godzijdank niet overkomen, maar stel je voor....
heb ze geteld omdat dit een vraag was in het starttopicquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
En je voelt er verder niets bij? Wat zou het met je doen als hij iemand anders tegenkomt?
Ik vind het op zich best opvallend dat je wel de maanden telt dat jullie intiem zijn.
Oh, er is een starttopic. Dat was me ontgaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:44 schreef _LotT het volgende:
[..]
heb ze geteld omdat dit een vraag was in het starttopic![]()
Ik bedoel wat het emotioneel met jou zou doen als hij iemand anders zou ontmoeten voor wie hij wel gevoelens heeft.quote:enja ik wist dat het van het begin van het schooljaar, op de openingscantus, was dat ik hem had leren kennen
geen gevoelens zoals in een relatie nee, wel fysiek aangetrokken natuurlijk
wat er zou gebeuren als hij iemand anders tegenkomt weet ik niet echt ..
hangt er vanaf hoe serieus het met die persoon is enzo natuurlijk
touché. maar gelukkig denken niet álle vrouwen het zelfde.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh, er is een starttopic. Dat was me ontgaan.
[..]
Ik bedoel wat het emotioneel met jou zou doen als hij iemand anders zou ontmoeten voor wie hij wel gevoelens heeft.
aangezien ik niet verliefd ben op hem denk ik dat het mij emotioneel niet zoveel zou doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:48 schreef Xennia het volgende:
Ik bedoel wat het emotioneel met jou zou doen als hij iemand anders zou ontmoeten voor wie hij wel gevoelens heeft.
Sorry maar condooms zijn echt not done... verpest mijns inziens de copulatiequote:
Dat lijkt me meer een dvdbuddyquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:49 schreef TheClown1 het volgende:
Fuckbuddy is voor mij een meid die je opbelt met de vraag of ze zin heeft langs te komen om een dvdtje te kijken,
Uhuh, dat heb ik met geslachtsziektesquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:34 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
Sorry maar condooms zijn echt not done... verpest mijns inziens de copulatie
Dan heb je sex met de verkeerde vrouwen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:59 schreef Sander het volgende:
[..]
Uhuh, dat heb ik met geslachtsziektes. Dat zijn pas dompers.
het blijft onbeschoft om te bellen en te vragen of ze wil neuken. daar is het woord dvd voor in de plaats gekomenquote:
Ik heb nog nooit een soa gehad, dus so far so good. Maar ik ga er niet op gokken. Da's toch niet zo heel vreemd of wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan heb je sex met de verkeerde vrouwen.
Dan doe je echt iets foutquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:34 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
Sorry maar condooms zijn echt not done... verpest mijns inziens de copulatie
Nee hoor... dan heb jij gewoon geen problemen ermee...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |