En om deze reden gaat het dus, voor zover ik weet, altijd fout. Vroeg of laat wil één van beide partijen meer. En dan komen de tranen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:04 schreef sunshowers het volgende:
Op de een of andere manier lijkt het me toch een beetje vreemd dat je opzich langdurig iemand ziet om daar vervolgens seks mee te hebben, je zult dan toch ook wel het een en ander over die andere persoon te weten komen of enigszins betrokken bij voelen of iig 'als een vriend zien' oid..?? Mis je dan niet juist een soort emotionele band met iemand? Of hou je jezelf gewoon voor dat het 'toch maar' iemand is die waar je sex mee hebt, en dus als een soort zelfbescherming ver af houdt?
Klinkt als een relatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef _LotT het volgende:
Ik zie hem als een vriend, we zien elkaar vooral bij het uitgaan
(zitten in dezelfde studentenclub dus gaan dikwijls samen uit)
En dan dansen en kussen we soms.
Daarna blijf ik slapen en hebben we seks
Tot nu toe gaat het nog altijd niet 'fout'
Kennen elkaar ondertussen toch al ongeveer 7 maand ofzo
Klinkt als een fuckbuddy.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef _LotT het volgende:
Ik zie hem als een vriend, we zien elkaar vooral bij het uitgaan
(zitten in dezelfde studentenclub dus gaan dikwijls samen uit)
En dan dansen en kussen we soms.
Daarna blijf ik slapen en hebben we seks
Tot nu toe gaat het nog altijd niet 'fout'
Kennen elkaar ondertussen toch al ongeveer 7 maand ofzo
Daar zijn heel wat meer criteria voor hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Disorder het volgende:
Ik snap je punt. Maar zeven maanden lang elkaar zien, hem als vriend zien en dan ook nog seks hebben? Dat klinkt mij toch meer als een relatie.
Idd ik begrijp dat je het ook zo kan zien, maar toch ..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Disorder het volgende:
Ik snap je punt. Maar zeven maanden lang elkaar zien, hem als vriend zien en dan ook nog seks hebben? Dat klinkt mij toch meer als een relatie.
Ik zeg niet dat het verkeerd is. Maar wat ik bedoel is dat meestal één van die twee partijen eigenlijk wél aan zo'n 'oudertest' mee zou willen doen, maar het vaak niet uit durft te spreken, uit angst voor het beëindigen van de omgang met die ander, of je dat nou een relatie noemt of niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:10 schreef Gospodin het volgende:
[..]
Daar zijn heel wat meer criteria voor hoorDe ouder-test bijvoorbeeld, ook wel bekend als de kerstdiner-test
't Komt er denk ik gewoon op neer dat er diverse gradaties van relatie hebben zijn, en daar is volgens mij niets mis mee.
Van wie kwam die verwarring in het begin?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:13 schreef _LotT het volgende:
[..]
Idd ik begrijp dat je het ook zo kan zien, maar toch ..
we begroeten elkr enkel met een kus op de wang en (meestal) als we afscheid nemen ook
de volgende morgend als we opstaan lijkt het echt niet op een relatie maar gwn een vriend bij wie ik geslapen heb
terwijl de avond/nacht zelf het wel meer op een relatie lijkt
moet zeggen dat het in het begin wel verwarrend was, maarja na 7 maand
mijn kant, ik vond het in het begin verwarrend omdat het zo verschillend was, de manier waarop we ons tegenover elkr gedroegen overdag (smorgens) en savonds.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Van wie kwam die verwarring in het begin?
"Scharrel"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef _LotT het volgende:
[..]
mijn kant, ik vond het in het begin verwarrend omdat het zo verschillend was, de manier waarop we ons tegenover elkr gedroegen overdag (smorgens) en savonds.
Dit kwam denk ik omdat ik nog nooit zo'n soort 'vriend' gehad had (ben ook nog niet zo oud xD)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |