abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68936572
Ik hoor vaak vriendinnen/meisjes praten over 'fuckbuddys', dus eigenlijk een soort sex/uitgaan-relatie die sowieso langer loopt dan een one-night-stand, maar waarbij beiden dus genoeg (emotionele) afstand hebben om het geen 'betekenisvolle' relatie te noemen.
Ik vraag me daar dan altijd bij af hoelang zoiets al duurt totdat er misschien gevoelens bij komen kijken. Ik hoorde laatst ook een vriendin zeggen dat ze 'wel zoiets wilt' omdat ze geen zin heeft om 'échte' relaties aan te gaan. Op de een of andere manier lijkt het me toch een beetje vreemd dat je opzich langdurig iemand ziet om daar vervolgens seks mee te hebben, je zult dan toch ook wel het een en ander over die andere persoon te weten komen of enigszins betrokken bij voelen of iig 'als een vriend zien' oid..??
Mis je dan niet juist een soort emotionele band met iemand? Of hou je jezelf gewoon voor dat het 'toch maar' iemand is die waar je sex mee hebt, en dus als een soort zelfbescherming ver af houdt?

Niet perse een topic om het af te zeiken of juist de hemel in te prijzen, maar ik vroeg me af hoe mensen met een 'fuckbuddy' tegen mijn ideeen aankijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door sunshowers op 12-05-2009 17:18:33 ]
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:10:23 #2
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_68936796
Een fuckbuddy is zeer fijn maar gaat zelden goed op lange termijn... vroeg of laat gaat je fuckbuddy met een ander fucken, of je gaat je afvragen, met wie fucked ze nog? En voor je het weet het je een bloemkool op je jodokus zitten !

Dat laatste is mij godzijdank niet overkomen, maar stel je voor....
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
pi_68937042
ik nog niet

Anyway, Fuckbuddies lijkt me niks en ik denk dat ik het zelf ook nooit vol zou kunnen houden

Alhoewel af en toe is een paar keer met dezelfde best lekker is
No Guts, No Glory
pi_68937175
OT: ik zou het zelf niet kunnen. Ik voel toch altijd wel wat voor degene waar ik mee wil fucken

[ Bericht 21% gewijzigd door Mordreth op 12-05-2009 13:26:10 ]
Ik doe niet meer aan een signature
pi_68937399
Opgeschoond . Tekst kan idd wat netter maar post ook ontopic.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:30:27 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68937538
ik merk meestal dat de vrouwen emotioneel kaput gaan bij zo'n relatie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68937609
Mwa, heb het nog een tijdje gedaan met men ex.. is wel relaxed, omdat je geen gezeik hebt.. De liefde was over, maar de lusten nog niet
Totdat 1 van beide een vaste relatie krijgt, dan moet je het gewoon accepteren dat het over is.. (alhoewel dat ook gewoon door kan blijven gaan )

Hangt echt van de persoon af of ik er moeite mee zou hebben ja of nee, als ik niets voor der voel, zou ik er wel gewoon sex mee kunnen hebben..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_68937611
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:04 schreef sunshowers het volgende:
Op de een of andere manier lijkt het me toch een beetje vreemd dat je opzich langdurig iemand ziet om daar vervolgens seks mee te hebben, je zult dan toch ook wel het een en ander over die andere persoon te weten komen of enigszins betrokken bij voelen of iig 'als een vriend zien' oid..?? Mis je dan niet juist een soort emotionele band met iemand? Of hou je jezelf gewoon voor dat het 'toch maar' iemand is die waar je sex mee hebt, en dus als een soort zelfbescherming ver af houdt?
En om deze reden gaat het dus, voor zover ik weet, altijd fout. Vroeg of laat wil één van beide partijen meer. En dan komen de tranen.
pi_68940682
Ik zie hem als een vriend, we zien elkaar vooral bij het uitgaan
(zitten in dezelfde studentenclub dus gaan dikwijls samen uit )
En dan dansen en kussen we soms.
Daarna blijf ik slapen en hebben we seks
Tot nu toe gaat het nog altijd niet 'fout'
Kennen elkaar ondertussen toch al ongeveer 7 maand ofzo
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:03:38 #10
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_68940882
Kan perfect.
pi_68940932
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef _LotT het volgende:
Klinkt als een relatie.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:05:53 #12
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_68940955
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef _LotT het volgende:
Klinkt als een fuckbuddy.
pi_68941003
Ik snap je punt. Maar zeven maanden lang elkaar zien, hem als vriend zien en dan ook nog seks hebben? Dat klinkt mij toch meer als een relatie.
pi_68941010
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Klinkt als een fuckbuddy.
ja anders zou ik niet reageren in dit topic xD
pi_68941106
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Disorder het volgende:
Ik snap je punt. Maar zeven maanden lang elkaar zien, hem als vriend zien en dan ook nog seks hebben? Dat klinkt mij toch meer als een relatie.
Daar zijn heel wat meer criteria voor hoor De ouder-test bijvoorbeeld, ook wel bekend als de kerstdiner-test 't Komt er denk ik gewoon op neer dat er diverse gradaties van relatie hebben zijn, en daar is volgens mij niets mis mee.
pi_68941232
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Disorder het volgende:
Idd ik begrijp dat je het ook zo kan zien, maar toch ..
we begroeten elkr enkel met een kus op de wang en (meestal) als we afscheid nemen ook
de volgende morgend als we opstaan lijkt het echt niet op een relatie maar gwn een vriend bij wie ik geslapen heb
terwijl de avond/nacht zelf het wel meer op een relatie lijkt
moet zeggen dat het in het begin wel verwarrend was, maarja na 7 maand
pi_68941298
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:10 schreef Gospodin het volgende:

[..]

Daar zijn heel wat meer criteria voor hoor De ouder-test bijvoorbeeld, ook wel bekend als de kerstdiner-test 't Komt er denk ik gewoon op neer dat er diverse gradaties van relatie hebben zijn, en daar is volgens mij niets mis mee.
Ik zeg niet dat het verkeerd is. Maar wat ik bedoel is dat meestal één van die twee partijen eigenlijk wél aan zo'n 'oudertest' mee zou willen doen, maar het vaak niet uit durft te spreken, uit angst voor het beëindigen van de omgang met die ander, of je dat nou een relatie noemt of niet.

Ik heb zelf uit eigen ervaring en ervaringen van vrienden eigenlijk altijd nog meegemaakt dat het niet bij een gezellig avondje met seks bleef. Meestal duurt het niet lang voordat de wens tot meer dan alleen dat uitgesproken wordt. Wanneer dan de ander afhaakt, volgt er drama ("Je hebt me gebruikt! zie je wel, het gaan alleen maar om seks..").
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:16:49 #18
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68941327

[ Bericht 100% gewijzigd door Dos37 op 12-05-2009 15:16:56 ]
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_68941331
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:13 schreef _LotT het volgende:

[..]

Idd ik begrijp dat je het ook zo kan zien, maar toch ..
we begroeten elkr enkel met een kus op de wang en (meestal) als we afscheid nemen ook
de volgende morgend als we opstaan lijkt het echt niet op een relatie maar gwn een vriend bij wie ik geslapen heb
terwijl de avond/nacht zelf het wel meer op een relatie lijkt
moet zeggen dat het in het begin wel verwarrend was, maarja na 7 maand
Van wie kwam die verwarring in het begin?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:18:34 #20
148059 Pritt
Atheïst
pi_68941405
Ik heb het ook, vind het wel prima.
Geen lasten van relatie en als je soms wilt dan bel je even.
Soms heb je dan natuurlijk pech omdat ze ergens anders is maar vaak genoeg komt het beide goed uit.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_68941627
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Disorder het volgende:

[..]

Van wie kwam die verwarring in het begin?
mijn kant, ik vond het in het begin verwarrend omdat het zo verschillend was, de manier waarop we ons tegenover elkr gedroegen overdag (smorgens) en savonds.
Dit kwam denk ik omdat ik nog nooit zo'n soort 'vriend' gehad had (ben ook nog niet zo oud xD)
  Redactie Games dinsdag 12 mei 2009 @ 15:34:05 #22
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68942005
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef _LotT het volgende:

[..]

mijn kant, ik vond het in het begin verwarrend omdat het zo verschillend was, de manier waarop we ons tegenover elkr gedroegen overdag (smorgens) en savonds.
Dit kwam denk ik omdat ik nog nooit zo'n soort 'vriend' gehad had (ben ook nog niet zo oud xD)
"Scharrel"
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_68942198
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

"Scharrel"
en waarop baseer je dat ?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:45:07 #24
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68942458
Ik vond het echt niets, juist door het gebrek aan diepgang (andere diepgang hehe) eigenlijk.
We zagen elkaar echt alleen maar voor de seks, een glas drinken vooraf was al teveel gevraagd bij wijze van en wisten amper iets van elkaar.
Het was ook geen meid waar ik iets voor had gaan voelen, totaal andere beleving, interesses en gedachten over zaken maar toch, het had vast wel langer geduurt als we wat meer van elkaar geweten hadden.

Buiten dat denk ik dat een fuckbuddy op de langer termijn sowieso niets wordt, óf je gaat iets voelen voor diegene en dan loopt het fout (als fuckbuddy zijnde) óf je raakt uitgekeken op de ander en je toch weer wat anders wilt.
Onenight stands vond ik persoonlijk een stuk relaxter.
pi_68942658
In mijn ogen is de grote test hoe je je voelt als hij/zij ook anderen neukt. Heb je een seksrelatie en kom je er achter dat je fuckbuddy het ook met anderen doet, hoe reageer je dan? Doet het je wat, dan ben je emotioneel niet afstandelijk genoeg en gaat het de kant van een relatie op. Doet het je niks, game on!

(in mijn ervaring doet het vrouwen na verloop van tijd altijd wat. de langste sexrelatie die ik ook heb gezien duurde 6 maanden)
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')