Obese vrouwen van 65 die op die dingen de hond uitlatenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het leuk.
Maar het kan ook faliekant misgaan. Lelijke voeten.![]()
wtf, schoenen zonder sokken is GAY?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:02 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Aan degenen die vinden dat het gek is als mannen teenslippers dragen: waarom? Schoenen met sokken zijn warm en komen juist een beetje nerdy over en schoenen zonder sokken en vooral de schoenen met van die kleine sokken zijn erg gay. Daarnaast is het gewoon onnodige ballast, zorgt het voor zand in de schoenen en doe je ze minder makkelijk uit. Of dragen jullie van die voetslippers (of hoe je ze ook noemt). Die dingen kunnen handig zijn bij openbare douches voor de hygiene, maar om op te lopen zijn ze heel irritant. Daarnaast vind ik die 'voetslippers' er ook gewoon lomp uitzien.
Ben dus benieuwd wat jullie zo raar vinden aan teenslippers voor mannen en wat jullie dan dragen als alternatief, en waarom dat zo handig is.
Ok, ik heb een beetje zitten overdrijven over die blote voeten in schoenen. Dat heb ik soms ook wel gedaan als ik onvoorbereid naar het strand ging en ik vervolgens met die zandvoeten besloot geen sokken meer aan te doen, en bij het voetballen kan het soms ook wel een uitkomst zijn. Maar ik begrijp niet dat je ook schoenen (zonder sokken) aan gaat doen als je alleen naar het strand gaat, dan zijn slippers toch veel relaxter?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:19 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
wtf, schoenen zonder sokken is GAY?Really? Kan iemand dat confirmeren???
aan toegevoegend..........tenen bij mannenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef wise het volgende:
iedere zijn ding, maar om nou, als een vrouw langs loopt in een strak topje en een rokje, te gaan kijken naar haar tenen, slaat alles
Kom kom, niet zo negatief. Misschien praat je het jezelf wel aan en kijkt een buitenstaander er (letterlijk) heel anders tegenaan en valt het best mee. Draag je wel es teenslippers dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef leipeshitouwes het volgende:
Ik heb geen mooie tenen, littekens van blaren etc.En voetfetish heb ik nooit begrepen, maar de mijne zijn niet aantrekkelijk genoeg.
mooie nagels bij mannen??? kick jij daar op? Ik kom op het idee van een nieuwe versiertruc, mijn (niet tot stompjes afgebeten) nagels overdreven veel aandacht te geven...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:42 schreef Topas het volgende:
Ik vind teenslippers bij mannen echt helemaal niks :n
Heb meer iets met handen, mooie nagels enzo, ach... t is ook een afwijking
quote:Op zondag 24 mei 2009 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Teenslippers zijn de meest gedrochtelijke uitvinding van alle eeuwen. Vrouwen die op teenslippers lopen (vooral leuke jonge meiden, die er de benen voor hebben om ander schoeisel te dragen) zouden ter plekke met pek en veren moeten worden ingesmeerd. Er is niets proletarischer, Flodderiger en ronduit lelijk dan een meisje op teenslippers
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:16 schreef LaTiNo het volgende:
Ik heb precies het tegenovergestelde, een anti-fetish zeg maar. Ik vind tenen en teenslippers gruwelijk!
Vooral als de dame (of worse: man) in kwestie ook lelijke knokelige poten heeft...
ja, zo vaak. Er is geen vrouw die een goede voetmassage afslaatquote:Op zondag 24 mei 2009 10:42 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
mooie foto. Heb jij zelf al eens je fantasie mogen beleven renegade?
Kop. Spijker... Voeten/tenen hebben mij nooit bijzonder veel gedaan, alles onder het bovenbeen is oninteressant zolang het geen stompjes zijn!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef wise het volgende:
iedere zijn ding, maar om nou, als een vrouw langs loopt in een strak topje en een rokje, te gaan kijken naar haar tenen, slaat alles
Dan liever rugmassage, pak je de billen en eventueel later de voorgevel ook mee, ben je meteen waar je wezen moetquote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef renegade808 het volgende:
[..]
ja, zo vaak. Er is geen vrouw die een goede voetmassage afslaat
Wat een bullshit zeg. Als je een korte / driekwart broek draagt dan zul je toch echt met blote voeten of kleine sokjes in je schoenen moeten. Ja, of op slippers, maar dat vind ik een beetje belachelijk gewoon op straat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:02 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Aan degenen die vinden dat het gek is als mannen teenslippers dragen: waarom? Schoenen met sokken zijn warm en komen juist een beetje nerdy over en schoenen zonder sokken en vooral de schoenen met van die kleine sokken zijn erg gay. Daarnaast is het gewoon onnodige ballast, zorgt het voor zand in de schoenen en doe je ze minder makkelijk uit. Of dragen jullie van die voetslippers (of hoe je ze ook noemt). Die dingen kunnen handig zijn bij openbare douches voor de hygiene, maar om op te lopen zijn ze heel irritant. Daarnaast vind ik die 'voetslippers' er ook gewoon lomp uitzien.
Ben dus benieuwd wat jullie zo raar vinden aan teenslippers voor mannen en wat jullie dan dragen als alternatief, en waarom dat zo handig is.
Ik lik ze wel voor je schoon schatquote:
je bedoelt schattige Keds gympies? Toch niet die hoge lompe nikes met met tien neonkleuren erin he?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:16 schreef Grimbert het volgende:
teenslippers vind ik echt helemaal niks, geef mij maar een vrouw met sneakers![]()
En vaak hebben die mensen ook van die lage witte sneakers aan, die echt gay zijn. Misschien vind jij het beter staan met van die kleine sokjes, maar het is en blijft gay. Als ik een driekwartbroek aan heb, ga ik 'gewoon op straat' met slippers, maakt toch niets uit als het toch warm is. Mocht ik toch schoenen aandoen ga ik gewoon met blote voeten erin (het is toch warm, dan doe je toch geen sokken aan?). Bij wat formelere zaken doe ik geen driekwartsbroek aan, dus ook niet dat probleem. Maar sokken die net boven de schoen uitsteken (onder een driekwarsbroek of korte broek) is echt niets mis mee. Als je dat wel vindt, dan hou je gewoon van de gay-lookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg. Als je een korte / driekwart broek draagt dan zul je toch echt met blote voeten of kleine sokjes in je schoenen moeten. Ja, of op slippers, maar dat vind ik een beetje belachelijk gewoon op straat.
Kijk, dat zijn nou mooie damesvoetjes. Heerlijk! Die tattoo op de rechter vind ik ook wel wat hebben. Als ik een top drie moest uitdelen was de uitkomst als volgt:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |