quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef Mystical_moonlight het volgende:
miss ben jij wel gewoon te kippig. en ligt het niet aan windows.
quote:
Nou ik heb wel een lieve vriendin verloren doordat iemand anders lossippig was. De lul.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef 2dope het volgende:
Nou gelukkig maar zeg. Had het me goed voor kunnen stellen als ze ra-zend was geworden.
Gevalletje PEBKACquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
TS kan er zelf niet mee omgaan en geeft Windows de schuld van zijn eigen falen
Nou, stel je voorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef hverburg84 het volgende:
heb twee meisjes in mijn lijst met dezelfde voor en achternaam.
email is ook op 2 cijfers achter de ene naam hetzelfde.
ik stuurde dus mijn toenmalige vriendin een behoorlijk persoonlijk mailtje...
en outlook vulde automatisch email in bij de eerste paar letters.
toen ik op verzonden drukte zag ik de fout.
gelukkig kende ik het andere meisje ook heel goed, dus was niet zo'n ramp
Je kan mensen een eigen verzonnen snelnaam geven he.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef hverburg84 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef hverburg84 het volgende:
Dat ging dus goed? Of kopieerde je in het verkeerde scherm. Staat er niet bij namelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef Syytön het volgende:
Heb het eens gehad toen iemand mij over MSN de liefde aan het verklaren was (!) terwijl ik aan een vriend in een ander venster de dialogen kopieerde en we samen lachten hoe sneu de kneus was en hoe lelijk hij was.
Tja, daar kon ik me op geen mogelijkheid meer uit redden.![]()
![]()
Dan lijkt het me stug dat hij je de liefde verklaarde omwille van je prachtige karakter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef Syytön het volgende:
Heb het eens gehad toen iemand mij over MSN de liefde aan het verklaren was (!) terwijl ik aan een vriend in een ander venster de dialogen kopieerde en we samen lachten hoe sneu de kneus was en hoe lelijk hij was.
Tja, daar kon ik me op geen mogelijkheid meer uit redden.![]()
![]()
te plakkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Een nogal domme actie, ik zat hele persoonlijke teksten per ongeluk in het verkeerde chat venster te plakken.
Liefde is raar, liefde is moeilijk, liefde gaat overalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:16 schreef B.E.D het volgende:
[..]
te plakken
Je had zeker een mooi gedichtje gekopieerd van een sugababes profiel
MSNen met je vaderquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:19 schreef Bomil het volgende:
Herkenbare klachtZo typte ik perongelijk iets naar mijn vader maar was voor een vriend bedoeld, maar ik herinner me niet meer wat ik typte, zat wel paar scheldwoorden in
Precies, Windows heeft er weinig mee te maken.quote:
ik heb hem sinds paar jaar geleden geblockt en nooit meer unblocked maar ik zie hem wel altijd online komen, ik heb hem geblockt omdat dit irritant was "BOMIL KOM JE ETEN!?! " alles in caps omdat hij capslock aanhadquote:
Tuurlijk wel. Nu is het gewoon een zeer teleurstellend topic.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
De tekst is in deze context even niet relevant.
Hoax.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:21 schreef Bomil het volgende:
[..]
ik heb hem sinds paar jaar geleden geblockt en nooit meer unblocked maar ik zie hem wel altijd online komen, ik heb hem geblockt omdat dit irritant was "BOMIL KOM JE ETEN!?! " alles in caps omdat hij capslock aanhad
Fail. Als je iemand blokkeerd zie je die wel degelijk online staan of komen. Die geblockte ziet jou niet online zijn of komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hoax.
Als je iemand hebt geblocked, krijg je ook geen pop-up melding van die persoon.
Leuk verzonnen joh.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef hverburg84 het volgende:
ook wel eens een neukertje gehad.
wijf was ver onder mijn niveau maar voor de sex oke.
ik was met haar aan het lullen en met een vriendin over hoe dom ze wel niet was.
en toen ging copypasten ook verkeerd (had ook bier op).
ik kon me er nog uitlullen ook, dat was het ergste nog
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:02 schreef BakraSwa het volgende:
Dit gebeurt altijd als ik mijn hele dag aan chatman begin te vertellen, terwijl ik met alice aan het praten ben.![]()
Dan verdien je het ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heel herkenbaar.![]()
Gesprekken van m'n ex doorsturen naar vrienden waar hij best wel persoonlijke dingen in vertelde - ging dus natuurlijk weer fout.
maar dan verdien je het ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heel herkenbaar.![]()
Gesprekken van m'n ex doorsturen naar vrienden waar hij best wel persoonlijke dingen in vertelde - ging dus natuurlijk weer fout.
Maar het was zo lachwekkend.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |