Gewoon wat typen niet over nadenken en sturenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik stuur gewoon niks. Ik moet er veel te lang over nadenken
Ik had er eerst een heel ander beeld van ja, maar de laatste is het steeds minder leuk hier om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat moet je anders doen op een forum? [singles] is om te rellen. er zijn andere serieuzere topics waar minder wordt gereld(niet dat je wegmoet hier, ik ben blij met je aanwezigheid)
Sommige opmerkingen ben ik het met je eens, die zijn niet nodig. Maar die komen omdat jij het ze zo makkelijk maakt. Dat wil niet zeggen dat je ze verdient.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er erg op in ga...
Maar ik kan er af en toe niet tegen dat jullie OVERAL zo op in moeten gaan...
Jullie weten inmiddels toch wel hoe ik ben ?
Sommige opmerkingen zijn gewoon echt gemeen, en heb ik nergens aan verdiend...
Fijn, het zal.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet, persoonlijk. Ik zie een onzeker jongetje dat continu bevestiging nodig heeft dat ie wel leuk is en daarom maar continu zijn eigen loftrompet afsteekt. Bijzonder sneu.
hoezo gemeen? niet aardig, ok, maar het kan alleen gemeen zijn als jij er niet boven staat. Als je het ergens niet mee eens bent moet je gewoon denken: boeie hier sta ik boven. en ga je lekker verder met rellenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er erg op in ga...
Maar ik kan er af en toe niet tegen dat jullie OVERAL zo op in moeten gaan...
Jullie weten inmiddels toch wel hoe ik ben ?
Sommige opmerkingen zijn gewoon echt gemeen, en heb ik nergens aan verdiend...
QFTquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet, persoonlijk. Ik zie een onzeker jongetje dat continu bevestiging nodig heeft dat ie wel leuk is en daarom maar continu zijn eigen loftrompet afsteekt. Bijzonder sneu.
Singles is om te rellen? Wat is dat voor onzin.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat moet je anders doen op een forum? [singles] is om te rellen. er zijn andere serieuzere topics waar minder wordt gereld(niet dat je wegmoet hier, ik ben blij met je aanwezigheid)
En dan noemen ze mij kinderachtig ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen ben ik het met je eens, die zijn niet nodig. Maar die komen omdat jij het ze zo makkelijk maakt. Dat wil niet zeggen dat je ze verdient.
Ik geef mijn mening en advies. Daar is een forum ook voor. Wat mensen daar verder mee doen is hun zaak. En ik ben onzeker over mijn uiterlijk, maar absoluut niet over mijn meningenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Fijn, het zal.
Ik zie hier een dame die andere onnodig probeert te veranderen en die zelf soms ook nog onzeker is voor reacties van anderen. Rest my case.
Iedereen kan nog altijd zelf beslissen of ze willen happen op zijn posts.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen ben ik het met je eens, die zijn niet nodig. Maar die komen omdat jij het ze zo makkelijk maakt. Dat wil niet zeggen dat je ze verdient.
Weet je, KF. Ik denk dat je waarschijnlijk best heel leuk en lief bent. Maar waarom wil je jezelf altijd zo bewijzen, da's nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had er eerst een heel ander beeld van ja, maar de laatste is het steeds minder leuk hier om eerlijk te zijn...
Komt ook door mezelf hoor, ja...
Veel te zwart-witquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en advies. Daar is een forum ook voor. Wat mensen daar verder mee doen is hun zaak. En ik ben onzeker over mijn uiterlijk, maar absoluut niet over mijn meningen
Het gaat nu over sporten...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet je, KF. Ik denk dat je waarschijnlijk best heel leuk en lief bent. Maar waarom wil je jezelf altijd zo bewijzen, da's nergens voor nodig.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Singles is om te rellen? Wat is dat voor onzin.
weet je het zeker?quote:
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen kan nog altijd zelf beslissen of ze willen happen op zijn posts.![]()
Wat gaat het hier toch regelmatig er kinderachtig aan toe.
nee schat dat ruiken we op die afstand niet... maar fijn dat je weer schoon bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:11 schreef kwaakvaak het volgende:
mochten jullie overigens tijdens het rellen door denken, he verrekt zeg het ruikt hier naar limoentjes en andere frisse dingen. Dan ben ik dat, lekker fris van onder de douche overigens. Dat jullie niet denken dat ik in bad ben geweest in de plee pot en mijzelf heb gewassen met een bus glorix en nu het toiletblokje tussen mijn bilwangetjes heb geklemd.
Wat maakt het uit als ik je rel? je staat toch boven mij? boeit jou het nou wat anderen denken? en meer van dat soort dingen!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En dan noemen ze mij kinderachtig ?
Ik rel tenminste geen andere mensen...
Ik ben graag duidelijk. Soms zeg ik dingen hard, maar ik heb het beste met mensen voor - de meeste mensen vind ik namelijk best aardig. Dat de mijn mening over een deel van een persoon hard is, wil niet zeggen dat ik zo hard of zwart-wit over de hele persoon ben.quote:
OMG! je hebt gewoon een uur vrij genomen om je telefoon op te halen!!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ik ben weer een telefoon rijker en een vakantie-uur lichter![]()
Iik ben weer eens tot de conclusie gekomen in wat voor mooie omgeving ik toch woon
Dat mag best, ik bedoelde het scheldenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik werk gewoon hard voor iets wat ik echt wil, wat is er erg aan dat ik hartstikke trots ben op het resultaat ??
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok niet alleen om te rellen misschien maar er wordt wel veel gereld. en ik denk dat KF de opmerkingen die mensen tegen hem maken makkelijk met een enorme bak zou kan nemen en er dan zelf ook met gemak om kan lachen en een relopmerking terug maken. nu escaleert het uiteindelijk met als resultaat dat KF zich gekwetst/beledigd voelt en dat is volgens mij echt niet nodig (omdat, zoals ik net al zei, volgens mij dingen hier niet zo gauw echt persoonlijk bedoeld zijn om iemand pijn te doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |