Beterschap lieverdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Goedemorgen lief!
Ik lig ziek in bedMaar ik heb best zin om te gaan werken. Aangezien er nog wat dingen van me liggen.
nee maar later op de middag welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
iemand zin om in den haag star trek te kijken om 13:15?
Kom ik weer met een, kom maarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Iemand zin om mij een massage te geven?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]What the fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is aardig wat van de goede man hehe.dat had ik niet verwacht.
Ik zie wel wat bekende titels die we thuis hebben
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
half5 kan ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee maar later op de middag welIk zit dan nog in r'dam voor een sol. gesprek..
Oja... ik ging douchen... laat ik dat maar eerst gaan doen dan
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef Heatseeker het volgende:
Sinds vorige week donderdag weer single.:o
Neuken ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik wil eigenlijk iemand een sms sturen. (Een specifiek iemand) maar ik weet niet wat ik erin moet zetten. Alles lijkt onzinnig...
hou es op met klagen jij!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb ook al 2 dagen pijn in mijn rug door die val over die fiets heen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Kom ik weer met een, kom maar
Ik doe dat altijd met plezier!![]()
Welkom....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef Heatseeker het volgende:
Sinds vorige week donderdag weer single.
Dus dames![]()
![]()
![]()
![]()
je klaagt als een wijf!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb ook al 2 dagen pijn in mijn rug door die val over die fiets heen
je wilt gewoon aandacht geven?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik wil eigenlijk iemand een sms sturen. (Een specifiek iemand) maar ik weet niet wat ik erin moet zetten. Alles lijkt onzinnig...
Goededagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef Heatseeker het volgende:
Sinds vorige week donderdag weer single.
Dus dames![]()
![]()
![]()
![]()
Zal weekend worden dan, druk baasjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
Wanneer kan je? Tis weer echt nodig
Hey, nu heb ik een rede, ik viel van 1.5 meter hoogte op een trapper en een stuur hoorquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz honger en geen trek in brood...
pasta als ontbijt kan dat?
Hmm zitten wel veel kholydraten inquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
1.5m hoge trapperquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hey, nu heb ik een rede, ik viel van 1.5 meter hoogte op een trapper en een stuur hoor
Vind ik ook goed, staat bij mij nog niet volquote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hey, nu heb ik een rede, ik viel van 1.5 meter hoogte op een trapper en een stuur hoor
jij gaat ons beschermen?quote:Ik ga bij de landmacht!
Gek genoeg is dat niet eens een heel slecht idee.quote:
Ow, doe ik het al een half jaar verkeerd dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Wel als je gewoon lef hebt, je kansen benut en meer van dat
tuurlijk kan dat. hoewel ik altijd kies voor nasi... lekker pittigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat niet eens een heel slecht idee.![]()
waarom heb ik ook in mijn hoofd dat het betekenisvol moet zijn?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoor het je nog zeggen,
[..]
jij gaat ons beschermen?
Ja de fantasie van Clive grenst haast aan het onmogelijke. Die kerel is gewoon briljantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
What the fuckdat had ik niet verwacht.
Ik zie wel wat bekende titels die we thuis hebben
Dank je! En Murm natuurlijk ook.quote:
is het iemand die je leuk en lief vindt, of iemand die je gewoon wilt neuken? of gewoon een kennis? anders kunne we toch geen advies geven?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat niet eens een heel slecht idee.![]()
waarom heb ik ook in mijn hoofd dat het betekenisvol moet zijn?
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, doe ik het al een half jaar verkeerd dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas maar op dat je niet over een langslopende vogel struikelt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef KudFokker het volgende:
Rijdende artillerie![]()
Welkom!
Ik solliciteer nu voor motorrijder luchtmobiele brigade (ICT)
Wat, mijn halve rug is blauw maar ik ben wel gewoon aan het werk hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoor het je nog zeggen,
[..]
jij gaat ons beschermen?
Ja, misschien ook zo idd. Ach, ik heb al leuke dingen meegemaakt hier dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.![]()
Maar wat hij doet kan gerust werken, jij roept heel hard dat werkt hier niet zo omdat je zelf niet achter het net wilt vissen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat, mijn halve rug is blauw maar ik ben wel gewoon aan het werk hoor!
dan moet je echt leren minder te klagen hoor. ik bedoel, klagen vind ik best, doe ik ook altijd, maar als je een stoere baan wil moet je niet klagen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef KudFokker het volgende:
Rijdende artillerie![]()
Welkom!
Ik solliciteer nu voor motorrijder luchtmobiele brigade (ICT)
Ik klaag niet veel, alleen vanmorgen maar dat was 5 minuten omdat ik chagrijnig wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan moet je echt leren minder te klagen hoor. ik bedoel, klagen vind ik best, doe ik ook altijd, maar als je een stoere baan wil moet je niet klagen.
daarom ga ik gewoon een softe studie doen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat, mijn halve rug is blauw maar ik ben wel gewoon aan het werk hoor!
dan doe je toch niks verkeerd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef djayzz het volgende:
Ach, ik heb al leuke dingen meegemaakt hier dus
Ik vind hem leuk en lief, anders had ik niet zoveel moeite en gewoon een betekenisloos smsje gestuurdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is het iemand die je leuk en lief vindt, of iemand die je gewoon wilt neuken? of gewoon een kennis? anders kunne we toch geen advies geven?
Ik jank niet van de pijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Jah en als je dan de hele dag aan het janken bent vanwege de pijn, dan horen die taliban mensen je toch. dus worden jullie zo gevonden!
Dan moet je alleen nog even een weekendvisum aanvragen voor nederlandquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Vind ik ook goed, staat bij mij nog niet vol
Wat heb je nou gestuurd dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk en lief, anders had ik niet zoveel moeite en gewoon een betekenisloos smsje gestuurd
Kerel, serieusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
Wel grappig trouwensbij een dorp bij ons in de buurt is een park met een hindernis baan
Dus was daarheen hardgelopen en heb gisteravond die hindernisbaan gedaan
ben je niet bang dat hij je een of andere slet vindt als je stuurt: neuken ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk en lief, anders had ik niet zoveel moeite en gewoon een betekenisloos smsje gestuurd
tegenover de vrouwen begin je je heel zielig op te stellen, auw hier, pijn daar, arme jongen, alles zit tegen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik jank niet van de pijnben gisteren zelfs gaan hardlopen + hindernis baan...
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij klaagt als een man, die kunnen er echt ook wel wat van.
Heej, je gaat KF toch niet vergelijken met een man!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij klaagt als een man, die kunnen er echt ook wel wat van.
vind je hem ook lekker?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je alleen nog even een weekendvisum aanvragen voor nederland
zo he... dat ze je niet ter observatie hebben opgenomen in het ziekenhuis zeg.. voor je het weet heb je blijvend hersenletsel opgelopen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ?quote:
Vindt jij het leuk als je sms-jes krijgt met rrrrrrrr erin?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo he... dat ze je niet ter observatie hebben opgenomen in het ziekenhuis zeg.. voor je het weet heb je blijvend hersenletsel opgelopen...
oh wacht... ja hoe dom van mij... das natuurlijk niet mogelijk he.. Iets wat er niet is, kun je ook niet blijvend beschadigen he
Mijn hoofd is niet beschadigd, maar dat komt omdat ik haar op mijn hoofd heb, daar kan jij weer niet over mee praten...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo he... dat ze je niet ter observatie hebben opgenomen in het ziekenhuis zeg.. voor je het weet heb je blijvend hersenletsel opgelopen...
oh wacht... ja hoe dom van mij... das natuurlijk niet mogelijk he.. Iets wat er niet is, kun je ook niet blijvend beschadigen he
gelukkig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ?
Jullie moeten gewoon een keer niet zo overdrijven
Als ik 1x zeg dat ik last heb van mijn rug ben ik meteen een aansteller...
Weet zeker dat ik fysiek meer aan kan dan 95% van jullie...
Dit zeg ik niet om op te scheppen, maar jullie weten niet waar jullie over praten
En jij kent iedereen zo goed dat je zeker weet dat je meer dan die 95% van hier kan hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ?
Jullie moeten gewoon een keer niet zo overdrijven
Als ik 1x zeg dat ik last heb van mijn rug ben ik meteen een aansteller...
Dit zeg ik niet om op te scheppen, maar jullie weten niet waar jullie over praten
meestal staat er RRRRRR in gevolgd met een bepaald gebod tot het hebben van gemeenschapquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vindt jij het leuk als je sms-jes krijgt met rrrrrrrr erin?
Nog nietsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat heb je nou gestuurd dan?
[..]
Kerel, serieus
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn hoofd is niet beschadigd, maar dat komt omdat ik haar op mijn hoofd heb, daar kan jij weer niet over mee praten...
heul nie!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
meestal staat er RRRRRR in gevolgd met een bepaald gebod tot het hebben van gemeenschap
Nee, hij staat uit. Niet boos zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent niet bij msn.Heb je me geblockt?
Jawel hoor, mijn haar heeft immers karakter!.. dat sterft liever, dat dat het gaat lopen zeuren dat het grijs wordt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn hoofd is niet beschadigd, maar dat komt omdat ik haar op mijn hoofd heb, daar kan jij weer niet over mee praten...
Hij begonquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je mag niet de vriend van je mama beledigen. beetje respect voor de ouderdom jij
![]()
Dat hebben we al vaker gedaan, ik denk niet dat hij ermee zitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ben je niet bang dat hij je een of andere slet vindt als je stuurt: neuken ?
quote:
Ik ben er klaar voor hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga jij maar alvast allerlei inentingen halen ofzo!
Haar is altijd al doodquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn haar heeft immers karakter!.. dat sterft liever, dat dat het gaat lopen zeuren dat het grijs wordt!
* Murmeli gaat binnenkort zoeken naar grijze haren bij kwaakvaakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn haar heeft immers karakter!.. dat sterft liever, dat dat het gaat lopen zeuren dat het grijs wordt!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooops... kwamen die niet van jouw af dan??
Wie zet hem in zijn sig?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nou... uuh... tja wat kan ik zeggen, het verklaart wel waarom dat van jouw dan altijd zo lullig zit hequote:
RRRRRRRR coïtus!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
meestal staat er RRRRRR in gevolgd met een bepaald gebod tot het hebben van gemeenschap
oh dan zou ik gewoon sturen rrrr neuken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat hebben we al vaker gedaan, ik denk niet dat hij ermee zit
* Knuffelzacht zwijgtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooops... kwamen die niet van jouw af dan??
kan ik ergens lid worden van de kwaak fanclub?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat past niet bij me.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
stuur dan maar rrrrrrrrrr
evt gevolgd door: zoenen?
Nee Murmquote:
dan is het des te leuker om het te doequote:
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nou... uuh... tja wat kan ik zeggen, het verklaart wel waarom dat van jouw dan altijd zo lullig zit he
onze eigen ramptoeristquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ruzie, ruzie ruzie![]()
![]()
*haalt de hooivorken, fakkels en popcorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |