Er is ook zoiets als misplaatste trots. En wat maakt jou anders dan die toetsenbordridders?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom bescheiden ?
Gewoon trots op wat ik kan
En al helemaal als een steleltje toetsenbordridders tegen mij zeggen dat ik een aansteller ben
nu je het zegt, daarom staat hij boven de restquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
deels duits? vandaar die opschepperige posts
Ik weet niet van wie het isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou gewoon je excuses aanbieden. of ben ik nou zo gestoord?
wie zegt dat het een oneervolle vermelding is? je moet maar zo denken, je bent de allereerste die in mijn sig staatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
Hmm gewoon een on-eervolle vermelding in je sig Murm
hmm medicijnen, psychiater... trek je eigen conclussie maarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou gewoon je excuses aanbieden. of ben ik nou zo gestoord?
Omdat ik niet loop te mauwen op andere wanneer iemand iets zegt...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als misplaatste trots. En wat maakt jou anders dan die toetsenbordridders?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als misplaatste trots. En wat maakt jou anders dan die toetsenbordridders?
Dat soort dingen moet je al helemaal niet zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom bescheiden ?
Gewoon trots op wat ik kan
En al helemaal als een steleltje toetsenbordridders tegen mij zeggen dat ik een aansteller ben
OJa.....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm medicijnen, psychiater... trek je eigen conclussie maar
Steek de hand eens in eigen boezem, popje. Als alle anderen op een bepaalde manier op je reageren is het niet altijd de schuld van alle anderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ik niet loop te mauwen op andere wanneer iemand iets zegt...
Niet zo heh !!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
nu je het zegt, daarom staat hij boven de rest
een toetsenbordridder is een persoon die veilig vanachter de pc vertelt over stoere verhalen, wat hij allemaal kan, dat hij beter is dan een ander, regelt van alles hier en daar...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
ik vind het wel leuk die opmerkingen van KF....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:00 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je al helemaal niet zeggen.
je laat je veel te erg kennen zo
Ik werk gewoon hard voor iets wat ik echt wil, wat is er erg aan dat ik hartstikke trots ben op het resultaat ??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:00 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat zeg ik net ook al hehe. Hij moet het alleen nog oppikken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:00 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Hehe, laat iemand lekker zichzelf zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Steek de hand eens in eigen boezem, popje. Als alle anderen op een bepaalde manier op je reageren is het niet altijd de schuld van alle anderen.
dat ben ik dan wel weer met je eens.... Toffe oma!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet zo heh !!
Mijn oma is in het begin van de oorlog naar Nederland gevlucht omdat ze het niet eens was met Hitler, en dat vind ik hartstikke stoer!
Dat is zeker heel tof van je omaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet zo heh !!
Mijn oma is in het begin van de oorlog naar Nederland gevlucht omdat ze het niet eens was met Hitler, en dat vind ik hartstikke stoer!
Ik heb het over mensen die andere mensen gaan lopen narren en rellen op een forum...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
een toetsenbordridder is een persoon die veilig vanachter de pc vertelt over stoere verhalen, wat hij allemaal kan, dat hij beter is dan een ander, regelt van alles hier en daar...
noem maar op....
ik denk dat van alle mensen in dit topic jij aan de ronde tafel mag gaan zitten
vergeet niet het feit dat ie het stoer vind om overal de prijs van te vermelden van wat hij heeft gekochtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
een toetsenbordridder is een persoon die veilig vanachter de pc vertelt over stoere verhalen, wat hij allemaal kan, dat hij beter is dan een ander, regelt van alles hier en daar...
noem maar op....
ik denk dat van alle mensen in dit topic jij aan de ronde tafel mag gaan zitten
oma 1 kf 0 in de coolheidsscorequote:
Ik weet dat ik er erg op in ga...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zeg ik net ook al hehe. Hij moet het alleen nog oppikken.
Zo zie ik het niet, persoonlijk. Ik zie een onzeker jongetje dat continu bevestiging nodig heeft dat ie wel leuk is en daarom maar continu zijn eigen loftrompet afsteekt. Bijzonder sneu.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:02 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Hehe, laat iemand lekker zichzelf zijn.
Blijkbaar heeft deze heer voor ogen hoe hijzelf wil zijn..
wat moet je anders doen op een forum? [singles] is om te rellen. er zijn andere serieuzere topics waar minder wordt gereldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die andere mensen gaan lopen narren en rellen op een forum...____
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |